Moja druga ;-)

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: bandit »

Szefciu pisze:C5 ma fajniejsze silniki i hydro kolejnej generacji.
Dlatego jeżdżę teraz Celiną. Hehehe
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4903
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: yunkers »

Szefciu pisze:Ja bym tutaj nie kombinował. Amortyzator ustala geometrie zawieszenia i powinien zostać. Wywalic spręzyne i obok zalożyc poduszke to sztuka dla sztuki. Jak chcesz troche obniżyc gore to moze lepiej wywalic lozysko i poduszke. Zyskasz kilka cm.
można zostawić tak jak jest i poduszkę zamiast sprężyny założyć, ale potrzebny byłby gwintowany mcpherson. Sporo koło tego zachodu bo toczenia sporo, ale właściwie bez przeróbek zawiasu.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
tribal
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2012, 10:38
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: tribal »

Przy zawieszeniu z mapersonem musi być gwintowany amortyzator, i poduszki od kabiny raczej nie podejdą. W zawieszeniu gdzie sprężyna i amor są oddzielnie sprawa jest dużo prostsza, zestawy do busów mogą podejść. Air ride nie jest super komfortowe i właściwości jezdne na tym cierpią przynajmniej w autach przerabianych z sprężyn na airride.
Osobiście zastosowałbym zawias, układ napędowy z citroena C5, to jest już bardzo dopracowana technologia. bezpieczna i bardzo komfortowa.
Tak do oblukania:
https://airride-system.pl
Zwróć uwagę na kształt poduszek. To tak zwane bałwaneki :lol:
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1876
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: andrzejqs »

A kolega sympatyczny odporny na powitalnie
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Czarek-trike
Posty: 9297
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Czarek-trike »

andrzejqs pisze:A kolega sympatyczny odporny na powitalnie
jak tribal to wiadomo... :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: bandit »

Dlatego zapytałem ktoś ty. Widzę że staropolski zwyczaj witania sie jest przez niektórych osobników w obecnych czasach nagminnie zapominany...
Czarek-trike
Posty: 9297
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Czarek-trike »

bandit pisze:Dlatego zapytałem ktoś ty. Widzę że staropolski zwyczaj witania sie jest przez niektórych osobników w obecnych czasach nagminnie zapominany...
o cyckach nie wspomnę... :wink:
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
tribal
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2012, 10:38
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: tribal »

Poprawiłem się :)
Panowie piszcie w temacie.
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Michael2304 »

krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie :? :?: :mrgreen:
Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...

Doradzicie coś? :?
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: adaśko »

Michael2304 pisze:
krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie :? :?: :mrgreen:
Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...

Doradzicie coś? :?
Odpowiedź jest prosta, budować budować
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Michael2304 »

Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić :D
Awatar użytkownika
BOOM
Posty: 533
Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
Lokalizacja: MIKOŁÓW
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: BOOM »

Wszystko zależy od pompy ,jak miałem z ursusa to były takie sobie, założyłem OBP 0,625 i hamulce o niebo lepsze.
http://www.inter-rally.pl/pol_m_Uklad-h ... e-325.html
Awatar użytkownika
tim
Posty: 619
Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
Lokalizacja: Mroczeń
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: tim »

Ja mam OBP 1"ze zbiirnikiem, jednak bez ręcznego bo zaciski przód od astry
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Michael2304 »

Dzięki. Jakieś serwo do tych pomp będzie pasować?
Awatar użytkownika
BOOM
Posty: 533
Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
Lokalizacja: MIKOŁÓW
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: BOOM »

To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
Awatar użytkownika
BOOM
Posty: 533
Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
Lokalizacja: MIKOŁÓW
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: BOOM »

To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: sekuwawa »

Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić :D
U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: GREGOR »

Ja w swojej miałem od SHARANA, ale z tarczami nie byłem zadowolony, gowno wyginało je przy każdej okazji wjazdu w wodę, nie ma to jak tarcze wentylowane :wink:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Michael2304 »

BOOM pisze:To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
Ze względu na wielkość myślałem o pompie i serwo z Matiza.
Michael2304
Posty: 316
Rejestracja: 06 wrz 2013, 16:35
Lokalizacja: Poręba (PL śląskie)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Michael2304 »

sekuwawa pisze:
Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić :D
U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.
Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Yesvs666 »

Michael2304 pisze:
sekuwawa pisze:
Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić :D
U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.
Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?
Jak chcesz zaciski przednie z ręcznym, to od Xantii- tam ręczny na przód jest...
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: bandit »

Citroen C5 rocznik 2001-2008 też ma zaciski przednie z ręcznym hamulcem.
Szefciu
Member
Member
Posty: 1047
Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Szefciu »

bandit pisze:Citroen C5 rocznik 2001-2008 też ma zaciski przednie z ręcznym hamulcem.
Ale oba citroeny mają olej hydrauliczny a nie płyn hamulcowy. Zamiana niszczy uszczelniacze.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: bandit »

Xantia tak, ale Ce piuntka jest na płynie hamulcowym dot 4.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.
Szefciu
Member
Member
Posty: 1047
Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Moja druga ;-)

Post autor: Szefciu »

bandit pisze:Xantia tak, ale Ce piuntka jest na płynie hamulcowym dot 4.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.
Ooo zatrzymalem sie ns xantii. Nie wiesz czy zaciski są zamienne?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości