Re: Projekt NISMO "W. Z."
: 17 gru 2018, 00:32
chłodnica w tym miejscu też nie jest dobrym rozwiązaniem , lepiej dać mniejszą , ale wydajniejszą chłodnice z przodu, np mercedes 123 124 ursus c360,
Pablo nie obraź sie. Chcemy oszczedziv Ci masy przerobek. Zobacz fotki trajek z przednionapedowek. Wieczorem dorzuce moje z budowy.adaśko pisze:chłodnica w tym miejscu też nie jest dobrym rozwiązaniem , lepiej dać mniejszą , ale wydajniejszą chłodnice z przodu, np mercedes 123 124 ursus c360,
Potwierdzam, moja chodzi non stop na wentylatorzeSzefciu pisze:Pablo nie obraź sie. Chcemy oszczedziv Ci masy przerobek. Zobacz fotki trajek z przednionapedowek. Wieczorem dorzuce moje z budowy.adaśko pisze:chłodnica w tym miejscu też nie jest dobrym rozwiązaniem , lepiej dać mniejszą , ale wydajniejszą chłodnice z przodu, np mercedes 123 124 ursus c360,
Narobisz sie a za rok bedziesz wszystko przerabiac.
Z chlodnicą Adas dobrze mowi. U mnie tez pierwotnie w tym miejscu byla, ale jakikolwiek korek i zaczynal sie problem. Teraz mam z przodu i jest dobrze.
Macie tam rozmach Dopiero szukałeś ramy z papierami do jednej, teraz już 2 chcecie robić... skąd Wy tyle tych ram weźmiecie???Pablo's pisze:Dzięki za foty. Zobaczę co i jak po pierwszym sezonie, nie lubię siedzieć i pierdziec w stołek w razie co 2 poleci i tak docelowo maja być 2
A jak teraz masz?Szefciu pisze:tak to pierwotnie u mnie wyglądało.
Zrobisz jak uważasz. Twoja trajka i Twoje rozwiązania:)
błędy też Twoje
mam korektor wysokości który utrzymuje zadaną wysokość czyli zaiweszenie pracuje dokładnie tak jak w aucie. Jeśli chce to moge podnosic i opuszczać zawieszenie ciągnąc za dźwignie korektora ( nie chciało mi sie robić zapadek)bandit pisze:Szefciu czy Twoja tylna zawieha hydroactive ma też opcje zmiany wysokości sterowanej ręcznie czy tylko jest dana wysokość i amortyzacja na sferach?
Pablo's pisze:A jak teraz masz?Szefciu pisze:tak to pierwotnie u mnie wyglądało.
Zrobisz jak uważasz. Twoja trajka i Twoje rozwiązania:)
błędy też Twoje
Narazie jest tylko tytaj. jakoś nie moge sie zebrać i wystawić dalej.kowall pisze:A jak tam zainteresowanie trają Szefciu ? , sprzedałeś ?, czy ludziska tylko dzwonią i dupę zawracają ?
Widocznie nie masz sumienia, puszczać ją do ludzi.Szefciu pisze:Narazie jest tylko tytaj. jakoś nie moge sie zebrać i wystawić dalej.kowall pisze:A jak tam zainteresowanie trają Szefciu ? , sprzedałeś ?, czy ludziska tylko dzwonią i dupę zawracają ?
Znany mi, jest ten cytatSzefciu pisze:Decyzje już podjąlem, ale presji nie ma.
Dziękiandrzejqs pisze:Główki ramy ani sztycy się nie hartuje. Materiał na główkę najlepiej spawalny marchwiany jak dasz gatunkowy to potrafi odpaść na spawach sztyca może być gatunkowa, ale nie hartowana, hartowana pęknie a nie hartowana wygnie się.
Zastosuj stale st45 st 55 źadnego chartowania, główkę ramy możesz wytoczyć z wałka, ale moźna wytoczyć z rury grubościennej (odpada wiercenie w wałku)Pablo's pisze:Dziękiandrzejqs pisze:Główki ramy ani sztycy się nie hartuje. Materiał na główkę najlepiej spawalny marchwiany jak dasz gatunkowy to potrafi odpaść na spawach sztyca może być gatunkowa, ale nie hartowana, hartowana pęknie a nie hartowana wygnie się.
I to jest optymalne wyjście ,stale w tym gatunku idealnie nadają się na taki komplet i niema problemu z dostępnością.MIKOLAJ pisze:Te stale sa trudnospawalne. Wymagaja obrobki przed i po spawanie. I generalnie nie nadaja sie na konstrukcje spawane. Mat. z tego samego gat. co rury na rame. Propozycja 18G2A (s355...) glowka oraz 40H+T sztyca.