Strona 1 z 1

zmiana gaźnika

: 08 wrz 2018, 20:29
autor: waldi
Witam, chcę zmienić gaźnik z garba na jakiś trochę nowszy cc700 lub majonez macie jakieś inne sprawdzone pomysły

Re: zmiana gaźnika

: 08 wrz 2018, 21:12
autor: Yesvs666
waldi pisze:Witam, chcę zmienić gaźnik z garba na jakiś trochę nowszy cc700 lub majonez macie jakieś inne sprawdzone pomysły
Jak gaźnik do garba to tylko weber (od poldka albo dużego fiata), można też szukać innego dwugardzielowca od jakiegoś forda czy opla, ale te krajowe łatwiej znaleźć i sprawdzony temat- działają :-)

Re: zmiana gaźnika

: 08 wrz 2018, 21:22
autor: Czarek-trike
może lepiej..zmienić silnik ? :wink:

Re: zmiana gaźnika

: 08 wrz 2018, 21:57
autor: krobia
spytaj Rożka od czego miał w traji Krasziana......zapierdalało to jak trza

Re: zmiana gaźnika

: 08 wrz 2018, 23:10
autor: szczepan
krobia pisze:spytaj Rożka od czego miał w traji Krasziana......zapierdalało to jak trza
jakn zapierdalalo?
dalej zapierdala :twisted:

krasian zakladal gazniki keihin, chyba od jakiegos CB lub cos podobnego pewnie seku cos bedzie wiedzial

Re: zmiana gaźnika

: 09 wrz 2018, 08:15
autor: winda
Od CBR chyba

Re: zmiana gaźnika

: 09 wrz 2018, 10:13
autor: Yesvs666
Jak motocykielowe to BINGI od bmw R80/100 polecam, choć na Mikuni, czy Keihenach i tak vw pewnie będzie chodził lepiej niż na tych oryginalnych Solexach- 2 gaźniki to jednak synchronizacja co jakiś czas, jak ktoś się na tym nie zna to lepiej zapodać jeden dwugardziel, Ciekawe, jakie kolega ma głowice? Jedno, dwu dolotowe? jakie fiu zaworów? No i silnik jaki przede wszystkim, próbowałem coś znaleźć w starych postach i się nie dopatrzyłem- Wiedząc coś więcej łatwiej jest coś doradzić

Re: zmiana gaźnika

: 09 wrz 2018, 13:46
autor: waldi
mam chyba 1300 + chłodnica oliwy bo w numeracji nie mam liter tylko cyfry a dolot duło to chyba założę od majoneza a pamiętacie jakie dysze czy oryginał