Strona 1 z 1

Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 24 lut 2018, 18:47
autor: GREGOR
Z początku nie bardzo to sobie wyobrażałem , ale zacząłem drążyć temat bardziej i co nieco można podejrzeć.
Uważam że jest to bardzo przyszłościowe rozwiązanie , pomyślałem że może ktoś tego spróbować , ma bardzo dobre recenzje po testach i myślę że dało by radę coś podobnego zrobić.
Zwróćcie uwagę na to gdzie jest główka ramy i jak jest sterowany układ skrętu .

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 24 lut 2018, 21:53
autor: seta
Efektowne i to bardzo, ale chyba zbyt skomplikowane do naszych konstrukcji.

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 24 lut 2018, 21:59
autor: custom
Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 25 lut 2018, 09:10
autor: bandit
Rozwiązanie Hondy jest kopią rozwiązania BMW k1200...

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 25 lut 2018, 09:12
autor: kowall
custom pisze:Ciekawa zawiecha . Ale z tego co widzę to zwykły trapez jest sporo prościej zrobić i finansowo też dużo taniej.
Gdyby nawet wyszedł fajnie i działał w 100% to dochodzi jeszcze kwestia praw autorskich czy patentu .
W dzisiejszych czasach jak się ktoś uprze to zgnoi człowieka za byle co .
Eee no custom , huj z prawami autorskimi , ale po co się męczyć i strugać takę zawiechę jak potem na to przyjdzie bak , z przodu lampa i to wszystko zasłoni :?

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 25 lut 2018, 11:22
autor: Szalony-Mateo
Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 25 lut 2018, 11:32
autor: GREGOR
Szalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze :!: Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło :wink: , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końca :idea:

Re: Nowe zawieszenie Hondy GoldWing 1800

: 27 lut 2018, 11:17
autor: Szalony-Mateo
GREGOR pisze:
Szalony-Mateo pisze:Takie rozwiązanie miał Mariusz "MBHP" w swojej trajce w 2015.
Teraz ma inny przód bardziej tradycyjny.
nie do końca takie , Mariusz miał zawiechę na końcówkach od wahaczy jak dobrze pamiętam, a tutaj jest główka ramy przeniesiona na wahacze :!: Oprócz tego inaczej rozwiązana amortyzacja i z tego co pamiętam z rozmowy nie do końca się to dobrze prowadziło :wink: , BMW też ma inne rozwiązanie, bardziej zbliżone do tego co miał Mbhp , ale nie do końca :idea:
Gregor, masz rację, że się różni. Bardziej pasuje do tego zawieszenia z twojego 2 zdjęcia. Przy takim zawieszeniu minimalny luz na sworzniu i cały motocykl pływa po drodze.