więc pomyślałem, że może i ja coś dodam od siebie.
Na początku było chaos
A potem...
Trafiłem na silnik HD Twin Cam 1500 na wałkach (softailowski)
wraz ze skrzynią 5 biegową.
Cena była rozsądna więc nabyłem.
Silnik był szykowany do projektu, który nigdy nie powstał i stąd taka kolorystyka.
Zmieniał nie będę - Pawlik nie krzycz

Po pewnym czasie na OLX znalazłem takie ogłoszenie:
"Witam,
Mam do zaoferowania projekt trajki na bazie Harley Davidson Softail .
Na pierwszym zdjęciu mamy złożoną trajkę . Oferta dotyczy ramy oraz dyferencjału .
Sprzedaję bo z braku czasu nie jestem w stanie dokończyć projektu
Rama została zaprojektowana przez BT Choppers –Marek Mickiewicz firma zajmująca się budową i customizingiem na bazie Harleya.
Piękny projekt ramy bez zbiornika ,masywne rury ,wachacz z amortyzatorem.
Do zestawu jest dyferencjał przystosowany do ramy ."
Dodano też zdjęcia, min takie:
Kolega sprzedający miał pomysł na takie cudo:
Jak się domyślacie, główną przyczyną wyjazdu w okolice Piły był właśnie dyferencjał...
Rama nie jest czymś co mnie powala, ale...
Cena była ok, a sprzedający dodał ją do dyfra,
więc zalega to całe ustrojstwo i zajmuje miejsce w garażu
Genaralnie jestem na etapie zakupów i planowania, stąd pytanie o felgi z USA.
Właśnie takie koła mają być z tyłu, wymiar 15x8":
Na przodzie będzie koło szprychowe o średnicy 23 cale, zamontowane w springerze własnej roboty
Projekt na pewno potrwa. Ma być nisko i bojowo... no i miedzianie, ale ze smakiem

Na pewno do gruntowego przerobienia jest rama.
Była planowana pod Twin Cam-a więc coś z niej wykorzystamy, ale... mi się nie podobie i chuj

Nie bez znaczenia jest również pewien "ekscentryzm" budowniczego (mechanik ze mnie żaden)
- pozdrawiam MotoGary

Każdy proces twórczy musi mieć swój czas i miejsce... Artyści, qrwa jego mać...
A dlaczego Harley? Bo tak


Jest jeszcze oczywiście kwestia kwitów... ale mam jakieś plany.
Dlatego pytałem kiedyś kolegi od Gold Wing-a co ma w papierach wpisane

Od czasu do czasu wrzucę zdjęcie z postępów prac, jeśli jakieś będą
