Strona 1 z 1
HP4
: 17 lis 2017, 22:15
autor: Rob_trike
Re: HP4
: 18 lis 2017, 07:27
autor: Arek
zanim zacząłem czytać i zobaczyłem że są foty, lekko przybladłem, Rob

Re: HP4
: 18 lis 2017, 08:41
autor: GREGOR
Re: HP4
: 18 lis 2017, 08:57
autor: winda
Nie podzielam fascynacji ale ciesze się Twoim szczęściem

Re: HP4
: 18 lis 2017, 09:39
autor: custom
A to zakup był ?
Re: HP4
: 18 lis 2017, 09:40
autor: Rob_trike
Re: HP4
: 18 lis 2017, 09:52
autor: custom
Japierdole .

Re: HP4
: 18 lis 2017, 11:16
autor: bandit
Taka moc plus waga to mieszanka wybuchowa. Pytanie czy da się tym normalnie jeździc? Ciekaw jestem ile elektroniki dba o to żeby każde odkręcenie ostrzejsze manety nie kończyło się walniętym pionem, niezależnie od tego jaki bieg jest zapięty w danej chwili.
Re: HP4
: 18 lis 2017, 13:23
autor: Rob_trike
"...wyścigowy ABS znany z podstawowej wersji, DTC (dynamiczna kontrola trakcji) specjalnie ustawiona pod tryb „Slick”, wykrywacz wheelie, quickshifter w standardzie, tytanowy wydech Akrapovic, launch control, nową oponę z tyłu (200/55/17) oraz największy bajer – Dynamic Damping Control, zawieszenie, które dostosowuje się do warunków na drodze i automatycznie zmienia tłumienie w zależności od tego, po czym i w jaki sposób motocykl jedzie
.... Jeśli okrasimy wszystko kosmiczną elektroniką (z 15-stopniową regulacją hamowania silnikiem i 15-stopniową kontrolą trakcji na czele) oraz zmienionymi przełożeniami w skrzyni biegów, dorzucimy hamulce Brembo z najwyższej półki i kilka atrybutów wprost z paddocku najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie, otrzymujemy bezkompromisową wyścigówkę, gotową od zaraz do rywalizacji na najwyższym poziomie
Re: HP4
: 18 lis 2017, 22:53
autor: mechanior
czyli to co u nas roboty robią na co dzień, nie ma co sie oszukiwać za parę lat będziemy odpowiedzialni tylko za pory wypróżnienia . i to też nie każdy .