Silnik - zapytanie.

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2093
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Silnik - zapytanie.

Post autor: franky »

Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

2. Silnik 2,0 v6 gorzej brzmiący, tylko z gaźnikiem. Cena 600 + kurier.

2.Silnik 2,0 v6 kompletny . Cena 1000.

I jeszcze silnik Yunkersa , do którego sprzedaży dojrzewa. :lol:
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10880
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Rob_trike »

franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

...
a ja sprzedałem za 1000 :shock:

szukaj omegi 3.0 z automatem :D
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
seat
Posty: 350
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: seat »

a mam kompletna omege 3.0 ale czy w automacie nie pamietam
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2093
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: franky »

Rob_trike pisze:
franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

...
a ja sprzedałem za 1000 :shock:

szukaj omegi 3.0 z automatem :D
Ciekawe, gdzie miałbym tą omege usadowić?
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3220
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: kowall »

Jak to gdzie ? do nowej ramy :wink: :D masz całą zimę na to .....
Awatar użytkownika
aaannnd
Posty: 127
Rejestracja: 20 paź 2015, 11:55
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: aaannnd »

trza było tego kosłorta 2.9 o którym kiedyś wspominałeś brać.
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: andrzejqs »

Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU :D
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: yunkers »

Odpuść sobie.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

andrzejqs pisze:Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU :D
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
Wiem, znam silnik- zwłaszcza EA71/81- uczę takie silniki latać w motolotniach i samolotach od dawna i jak już, to chciałbym właśnie taki- bez pasków i innych dupereli, ale z tymi silnikami posucha, bo wszystkie dostępne się latać uczą ;-)
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

yunkers pisze:Odpuść sobie.
Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

Yesvs666 pisze:
yunkers pisze:Odpuść sobie.
Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.
...pomyślałem o nim, bo w sumie nie trzeba żadnych czarów, żeby go założyć- przykręcić do skrzyni i uzbroić, z subaru, czy jakimkolwiek innym już jest zabawa we flansze, sprzęgła, rozruszniki... Nie przeraża mnie to bynajmniej, bo to już nie pierwsze moje "flanszowanie" będzie, ale tak sobie pomyślałem, co by było, gdyby, no i wszystko bez modzenia zostaje.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3673
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: bandit »

Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

bandit pisze:Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło
A jak to sparować, żeby wyglądało i działało? To już lepiej od cegły (k100) założyć, lub jakiegoś innego boxera bmw, albo v4 z paneuropean (choś tam silnik po części ze skrzynią zintegrowany), moto guzzi, goldwing... ale vfr sobie nie wyobrażam, robił ktoś taki wynalazek? Od vf-y silnik znam, fvr-ka zdaje się podobna konstrukcja, jak to sparować, i po kiego grzyba wtedy skrzynia z garba, dla wstecznego?
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: GREGOR »

Yesvs666 pisze:Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...
ma Kris48 i fajnie sobie to radzi, ale części niestety nie są tanie i łatwo dostępne :wink:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3673
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: bandit »

Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

bandit pisze:Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.
Vfr jest zintegrowany że skrzynią, HD to osobny silnik, osobna skrzynia- mało jest takich motocykli- goldwing, BMW, Gutek, honda CX, coś tam jeszcze pewnie... Na VFRce to ja rozumiem żeby ożenić silnik bezpośrednio z jakimś mostem, ew. zrobić sobie wsteczny na prąd, ale żeby go żenić że skrzynią od garba? Nie widzę jak to ma działać. Chłopaki latają na motkach na VFRkach z zapiętym biegiem (chyba 3), wyciągają napęd na śmigło z wielowypustu zębatki, poprzez jakiś tam wał pośredni, ale jaki cel by miało parowanie silnika z wbudowaną skrzynią z inną skrzynią biegów? Może źle rozumuję, może Twojej wizji nie rozumiem... Jest takie coś, ktoś tym jeździ?
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: andrzejqs »

Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.

EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.

A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.

Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.

Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2. :D
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14834
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: winda »

temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

winda pisze:temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć
I ja, i ja- choć wyobraźnię mam i umysł otwarty to nijak nie pojmuję wizji spinania VFR, czy czegokolwiek, co już ma skrzynię biegów z gabatą skrzynią. Silniki dokręcane- ok, tu sprawa jasna- mogło by to fajnie jeździć np z silnikiem od k1100, czy jakiegoś dużego Gucia, ale to droga impreza w porównaniu do
np. założenia Subaru.
Czarek-trike
Posty: 9304
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Czarek-trike »

jak z motórowym silnikiem to najlepiej... japońskiego zaporożca :mrgreen: spod znaku hondy :mrgreen:
W piątek znów tą trajkę widziałem... genialna :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: adaśko »

Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Czarek-trike
Posty: 9304
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Czarek-trike »

adaśko pisze:Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić
nie chcę pierdolić kacapołów..bo gadałem z trochę młodszym gościem na tej trajce chyba w 2012 roku w Lubieszewie... chyba bmw.. ale generalnie opcja jest mega bo to cały czas jest hondą st 1100.... :mrgreen:
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: adaśko »

Też myślę o Bmw z e34 ale się zastanawiam jakie przełożenie , w hondzie jest chyba końcowe coś koło 2.8
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
Yesvs666
Posty: 692
Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
Lokalizacja: Lublin (Motycz)
Kontakt:

Re: Silnik - zapytanie.

Post autor: Yesvs666 »

andrzejqs pisze:Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.

EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.

A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.

Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.

Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2. :D
andrzejqs- tak pomijając silnik, cały czas spozieram na Twojego avatara, ten fotel tył to od bety trójki masz? Myślę nad takim na tył, bo wygląda najsensowniej z samochodowych- zadowolony jesteś z tego rozwiązania, użył byś go jeszcze raz jakbyś budował, czy rzeźbił byś coś po swojemu?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości