Silnik - zapytanie.
- franky
- Member
- Posty: 2098
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Silnik - zapytanie.
Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?
1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.
2. Silnik 2,0 v6 gorzej brzmiący, tylko z gaźnikiem. Cena 600 + kurier.
2.Silnik 2,0 v6 kompletny . Cena 1000.
I jeszcze silnik Yunkersa , do którego sprzedaży dojrzewa.
1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.
2. Silnik 2,0 v6 gorzej brzmiący, tylko z gaźnikiem. Cena 600 + kurier.
2.Silnik 2,0 v6 kompletny . Cena 1000.
I jeszcze silnik Yunkersa , do którego sprzedaży dojrzewa.
- Rob_trike
- President
- Posty: 10901
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
a ja sprzedałem za 1000franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?
1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.
...
szukaj omegi 3.0 z automatem
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
- Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
a mam kompletna omege 3.0 ale czy w automacie nie pamietam
- franky
- Member
- Posty: 2098
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Ciekawe, gdzie miałbym tą omege usadowić?Rob_trike pisze:a ja sprzedałem za 1000franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?
1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.
...
szukaj omegi 3.0 z automatem
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Jak to gdzie ? do nowej ramy masz całą zimę na to .....
- aaannnd
- Posty: 127
- Rejestracja: 20 paź 2015, 11:55
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
trza było tego kosłorta 2.9 o którym kiedyś wspominałeś brać.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4911
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Odpuść sobie.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Wiem, znam silnik- zwłaszcza EA71/81- uczę takie silniki latać w motolotniach i samolotach od dawna i jak już, to chciałbym właśnie taki- bez pasków i innych dupereli, ale z tymi silnikami posucha, bo wszystkie dostępne się latać ucząandrzejqs pisze:Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.yunkers pisze:Odpuść sobie.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
...pomyślałem o nim, bo w sumie nie trzeba żadnych czarów, żeby go założyć- przykręcić do skrzyni i uzbroić, z subaru, czy jakimkolwiek innym już jest zabawa we flansze, sprzęgła, rozruszniki... Nie przeraża mnie to bynajmniej, bo to już nie pierwsze moje "flanszowanie" będzie, ale tak sobie pomyślałem, co by było, gdyby, no i wszystko bez modzenia zostaje.Yesvs666 pisze:Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.yunkers pisze:Odpuść sobie.
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
A jak to sparować, żeby wyglądało i działało? To już lepiej od cegły (k100) założyć, lub jakiegoś innego boxera bmw, albo v4 z paneuropean (choś tam silnik po części ze skrzynią zintegrowany), moto guzzi, goldwing... ale vfr sobie nie wyobrażam, robił ktoś taki wynalazek? Od vf-y silnik znam, fvr-ka zdaje się podobna konstrukcja, jak to sparować, i po kiego grzyba wtedy skrzynia z garba, dla wstecznego?bandit pisze:Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
ma Kris48 i fajnie sobie to radzi, ale części niestety nie są tanie i łatwo dostępneYesvs666 pisze:Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Vfr jest zintegrowany że skrzynią, HD to osobny silnik, osobna skrzynia- mało jest takich motocykli- goldwing, BMW, Gutek, honda CX, coś tam jeszcze pewnie... Na VFRce to ja rozumiem żeby ożenić silnik bezpośrednio z jakimś mostem, ew. zrobić sobie wsteczny na prąd, ale żeby go żenić że skrzynią od garba? Nie widzę jak to ma działać. Chłopaki latają na motkach na VFRkach z zapiętym biegiem (chyba 3), wyciągają napęd na śmigło z wielowypustu zębatki, poprzez jakiś tam wał pośredni, ale jaki cel by miało parowanie silnika z wbudowaną skrzynią z inną skrzynią biegów? Może źle rozumuję, może Twojej wizji nie rozumiem... Jest takie coś, ktoś tym jeździ?bandit pisze:Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.
EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.
A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.
Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.
Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2.
EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.
A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.
Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.
Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
I ja, i ja- choć wyobraźnię mam i umysł otwarty to nijak nie pojmuję wizji spinania VFR, czy czegokolwiek, co już ma skrzynię biegów z gabatą skrzynią. Silniki dokręcane- ok, tu sprawa jasna- mogło by to fajnie jeździć np z silnikiem od k1100, czy jakiegoś dużego Gucia, ale to droga impreza w porównaniu dowinda pisze:temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć
np. założenia Subaru.
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
jak z motórowym silnikiem to najlepiej... japońskiego zaporożca spod znaku hondy
W piątek znów tą trajkę widziałem... genialna
W piątek znów tą trajkę widziałem... genialna
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
nie chcę pierdolić kacapołów..bo gadałem z trochę młodszym gościem na tej trajce chyba w 2012 roku w Lubieszewie... chyba bmw.. ale generalnie opcja jest mega bo to cały czas jest hondą st 1100....adaśko pisze:Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
Też myślę o Bmw z e34 ale się zastanawiam jakie przełożenie , w hondzie jest chyba końcowe coś koło 2.8
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Silnik - zapytanie.
andrzejqs- tak pomijając silnik, cały czas spozieram na Twojego avatara, ten fotel tył to od bety trójki masz? Myślę nad takim na tył, bo wygląda najsensowniej z samochodowych- zadowolony jesteś z tego rozwiązania, użył byś go jeszcze raz jakbyś budował, czy rzeźbił byś coś po swojemu?andrzejqs pisze:Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.
EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.
A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.
Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.
Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość