Piec GARBATEGO

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KUBUŚ
Posty: 50
Rejestracja: 23 lip 2017, 15:00
Kontakt:

Piec GARBATEGO

Post autor: KUBUŚ »

Witajcie morze ktoś z was pomorze .Posiadam dwa bloki jeden jest AS 41 wał 55 mm otwór pod cylindry 90 tłoki po wymiarach wychodzą na 1.3 i drugi mam niby przygotowany po osiowaniu z oznaczeniem H .Chodzi mi że pasowało by mi zrobic jeden na zero tylko ten AS jest wyślizgany dość dobrze i tak patrzyłem na ten H z uśmiechem który na razie ustał bo wymiary pod panewki główne ma takie same tylko panewki wałka rozrządu są szersze i tu mam banie bo nie wiem jaki ma być wałek i jakie te panewki ,mało tego to ostatnia panewka jest bez zamka .Nie wiem czy tego AS dać do osiowania i wał do zrobienia i czy do niego na wymiarze 55 mm czopy główne można zpiąć tłoki np .85.50 lub nawet 87 bo skok tłoka taki sam a pojemność by poszła w górę i jeśli mnie to nie myli to jakieś HP by wzrosło .Jeśli wiece coś na ten temat to proszę o pomoc .
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: custom »

Temat silnika garba był nie raz wałkowany na forum .Zawsze wychodzi żeby nie pakować się w drogi remont . Liczyłeś może ile wydasz kasy na ten remont?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
KUBUŚ
Posty: 50
Rejestracja: 23 lip 2017, 15:00
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: KUBUŚ »

chciałbym własnie to ogarnąć i policzyć koszty najważniejszy blok wał z resztą sobie poradzę.Gdybym zdobył dobry blok nie wytarty to byłby pewien sukces a z tym widzę jest problem chyba ze nie wiem jak go znaleść
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: custom »

Mnie kilka lat temu remont wyszedł 6 tyś złotych Kowall płacił bodajże 7 tyś . Jak się tak upierasz przy silniku garba to jest do sprzedania nowy (100 motogodzin )silnik Garbusa 1200 za 3,5 tyś .Policz koszty remontu , na pewno zapłacisz dużo więcej.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: agramer1966 »

Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: maciey »

agramer1966 pisze:Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...
Witaj Agramer.
W powitalni byłeś :mrgreen:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: GREGOR »

Agramer przyjacielu gdzieś się podziewał ? Jak się masz? Czy coś robisz przy swoim projekcie?
Fajnie że się odezwałeś :D
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2142
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: mechanior »

Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7512
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: pawlikTrike »

mechanior pisze:Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:
A tych debat co raz mniej, to i Agramer wpada rzadziutko :D
Agramer, co tam u Ciebie?
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3203
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: kowall »

pawlikTrike pisze:
mechanior pisze:Agramer wpada jak jest debata o garbusach. :wink:
A tych debat co raz mniej, to i Agramer wpada rzadziutko :D

To fakt , forumowych --garbatych -- traj ,zostało tylko parę , ale nie wiem czy to jest powód do smutku :wink:
Awatar użytkownika
KUBUŚ
Posty: 50
Rejestracja: 23 lip 2017, 15:00
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: KUBUŚ »

agramer1966 pisze:Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...

Witam spoko w trajce mam silniczek dzwon i jak na razie hula ,ale mam własnie drugi blok AS 41 i zastanawiam się nad tematem podkręcenia komina na większy ogień he ale z tego co widzę to nie takie proste i tanie
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5783
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: GREGOR »

KUBUŚ pisze:
agramer1966 pisze:Pozdrawiam ... :D
Naprawa silnika garbus-owego jest śliski temat, cena porządnego remontu je już u przedziale 5 cyfr. Silniki AS (1974-1979, 1600cc 50 kucyka) i H (1967-1970, 1500cc 53 kucyka) powinni być identyczni. Jeżeli są różnicę jeden lub oba mają przebijane numeri. Na dzień dzisiejszy remont się tylko "opłaca" w celach kompletowania zabytkowego garbusa przed 67 rokiem ... reszta je wrzucane kasę w błoto. 90% części w sprzedaży są chińskie, nadające się tylko na dekoracje, a porządne części są drogę jak diabel. Na trajke zaloż flasze, silnik golfa lub subaru i jazda ...

Witam spoko w trajce mam silniczek dzwon i jak na razie hula ,ale mam własnie drugi blok AS 41 i zastanawiam się nad tematem podkręcenia komina na większy ogień he ale z tego co widzę to nie takie proste i tanie
Nikt nie mówił że będzie tanio, Subaru też ma swoją cenę, ale jest lepiej dostępne. Wszystko zależy od tego co oczekujemy :wink:
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
seat
Posty: 350
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: seat »

tylko jak cie juz fantazja poniesie i zdecudujesz sie na silnik subaru
to albo sladami gregora cale autko i wtedy wiesz co masz juz przy placeniu i bier wszystko
czyli
silnik pompa paliwa kable cale od srodka po sam silnik lacznie z kolumna kierownicy i kluczykiem
a jak masz wiecej kasy ja mam dwa silniki 2,2 z 91 roku od subaru w jednym sa glowice juz zrobione czyli szlif kosmetyczny i czyszczenie zaworow gniazd nowe uszczelki
pozostaje tylko reszte uszczelek na caly silnik kupic to jakies 800 zloty potem rozrzad nastepne 700 i dorobic albo dokupic kable ze stacyjka i kompem \
czyli kup sobie subaru i przekladaj
Awatar użytkownika
KUBUŚ
Posty: 50
Rejestracja: 23 lip 2017, 15:00
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: KUBUŚ »

Spoko ja zostanę jednak przy garbatym od dziecka mi się podobały, a to ze wole motocykle i mogę je połączyć z piecem garbatego to mi wystarczy ,po prostu go lubię .Wiem ze wsadzenie silnika to nie taka znowu trudna sprawa ,ale ja zostaje z garbatym .Chce ich poznać bliżej bo mimo zawsze mi się podobały to kontakt miałem słaby ,ale myślę że czas to nadrobić.Wszystko przychodzi a wiekiem ehehh :D
Awatar użytkownika
Baran
Member
Member
Posty: 1338
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:00
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: Baran »

Rozumiem i popieram :twisted:
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Piec GARBATEGO

Post autor: agramer1966 »

Rozumiem i popieram :twisted:
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości