Strona 2 z 2

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 03:41
autor: rożek
hellmood pisze:No co za pesymiści. Można się czepiać o wszystko łącznie z tym, że niebezpiecznie jest jeździć trajką. Tak, tak wiem przy dzwonie itp itd. Ile dzwonów było na forum ? Tak wiem w kwitach itp. Przerobiłem niejeden motocykl z którego została tylko główka i jakoś jeździły przechodził przeglądy i mają się dobrze. Ba nawte 2 teraz sprzedaję. Kurde ludzie więcej optymizmu. W kwitach będzie.sam a chyba chodzi o to żeby podczas kontroli policji wszystko się zgadzało. A to czy ktoś jeździ jak dupa i ma dzwona to inna inszość.
albo

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 11:30
autor: krobia
.......kurde. albo jeestem całkiem głupi albo....
czytając te "kombinacje alpejskie" z przerejestrowaniem tak se pomyślałem :idea:
były już podejścia do trajek jako samochód,jako kład,jako motocykł teraz mamy jako pług śnieżn...a może pójdźmy dalej.ja bym proponował pójść w stronę jachtu:!: czaicie...jachtem po ulicy zapierdalać :?: :mrgreen: albo może bojer :shock: tylko kto wystawi zaświadczenie o demontażu tych łyżew :?: bo chyba będą musiały być zdemontowane aby podczas jazdy po asfalcie nie rysować go :roll:
....jeszcze mógł bym pofantazjować ale i tak napisałem wystarczająco aby hellmood mógł po mnie "pojechać " :mrgreen:



coś mi się jeszcze przypomniało....a w razie jakiejś kolizji to ten drugi uczestnik do końca życia będzie wszystkim opowiadał ..."miałem kolizję z jachtem" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wiem ,że poczucie humoru nie jest mile widziane w tematach kolegi ale musiałem i chyba razem z kowallem bedziemy na cenzurowanym :? :?

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 11:39
autor: hellmood
Dla mnie to możesz i jako balon zarejestrować. Nie wiem skąd te dziwne akcje. Jest maluch który ma pług i wpis o tym w dowodzie. W pełnym majestacie prawa pozbawiam go tych gratów czyli zostaje zwykłym samem. A chyba samem jeździ każdy z Was? W czym widzicie problem? Skoro prawo pozwala na taki manewr to czemu nie mam tego zrobić?

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 15:49
autor: pawlikTrike
hellmood pisze:Dla mnie to możesz i jako balon zarejestrować. Nie wiem skąd te dziwne akcje. Jest maluch który ma pług i wpis o tym w dowodzie. W pełnym majestacie prawa pozbawiam go tych gratów czyli zostaje zwykłym samem. A chyba samem jeździ każdy z Was? W czym widzicie problem? Skoro prawo pozwala na taki manewr to czemu nie mam tego zrobić?
Tak, prawo pozwala na taki manewr Ok, więc zdemontowałeś pług i możesz zgodnie z prawem jeździć tym maluchem.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 16:28
autor: hellmood
Tak też uczynię i będę cieszył się z jazdy SAMem boz pługu.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 18:59
autor: dark
Spojrzenie szerszym okiem , a na ile osób zarejestrowany ???

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 30 lip 2017, 23:29
autor: hellmood
Na 2 osoby.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 01 sie 2017, 08:42
autor: dark
Czyli może być i trajką i picupem ...

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 01 sie 2017, 10:13
autor: hellmood
No i pługiem śnieżnym. Normalnie fura Pana Samochodzika :).

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 05 paź 2017, 20:04
autor: Yesvs666
Witam. Jak już wspominałem w powitalni mam do ściągnięcia z UK "złom" z papierami do trajki, który na 99% będę miał na sprzedaż, bo póki co, nie am rady nic klecić. Traja to VW 1300, zastanawiam się, czy przed importem nie spróbować zmienić pojemności silnika na np 1600 (pod silnik ogórka, albo ej16 od subaru imprezy), albo 1800 (pod silnik subaru ea81/ea82, ej18), tam da się to w miarę łatwo zrobić i w ten sposób będzie gotowa baza do "odbudowy" trajki.
Poradzicie coś? Próbować walnąć mu 1,6 lub 1,8 (bo więcej chyba nie ma co- skrzynia garba nie wytrzyma) czy zostawić 1,3 i próbować ewentualnie, jak będzie taka potrzeba zmieniać w PL (nie wiem ile tu z tym problemu), jeśli zmieniać to na co? Co teraz najpopularniejsze będzie w trai? Wiem, że silnk vw jest ok, bla, bla, uczyłem takie swego czasu latać (najlepiej chodzą na gaźniku... POLONEZA!!! Trudno w to uwierzyć, bo Polonez na nim chodził średnio, ale do garba ideał- przyrost mocy mocno wyczuwalny, tak na 1 jak i 2 dolotowych głowicach), ale to konstrukcja stara, chłodzona wiatrem, no i moc... doradźcie jakie są teraz trendy, żeby ktoś miał łatwiej, bo jak już wspominałem będę sprzedawał prawie na 100%.
Dzięki

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 05 paź 2017, 21:54
autor: Arek
Zmiana pojemności silnika to u nas też niewielki kłopot, ale zmień dmc na jak największą, łatwiej będzie Ci "traję" sprzedać. Im większa dmc, tym łatwiej zrobić zmianę silnika :wink:

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 06:12
autor: custom
Właśnie . Najważniejsza jest dmc, można wtedy V8 wrzucić .

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 07:05
autor: Yesvs666
W DMC i liczbie miejsc pole puste w papierach (w UK to nic niezwykłego), także hulaj dusza ;-), tylko o tą pojemność mi chodziło, lepiej mieć na gotowo, niż zmieniać, bo od razu budujesz co chcesz i rejestrujesz, a tak to łażenie, zmienianie...

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 07:15
autor: GREGOR
A kto powiedział że skrzynia garba nie wytrzyma 2,0 subaru lub 2,2 , a nawet 2,5 :wink:
W tej chwili to chyba najlepszy trend Subaru Engine, najlepiej jak by Lipa coś na ten temat napisał, chyba najbardziej doświadczony.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 08:22
autor: sekuwawa
Yesvs666 pisze:W DMC i liczbie miejsc pole puste w papierach (w UK to nic niezwykłego), także hulaj dusza ;-), tylko o tą pojemność mi chodziło, lepiej mieć na gotowo, niż zmieniać, bo od razu budujesz co chcesz i rejestrujesz, a tak to łażenie, zmienianie...
Prawdopodobnie nie puszczą Ci tych dokumentów w polskim wydziale komunikacji. Odeślą Cię na przegląd i każą uzupełnić DMC i liczbę miejsc.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 08:27
autor: winda
Zmiana pojemnosci w Polsce to koszt ok. 70 zł. Urzędniczka nie zarejestruje Ci bez DMC i ilości miejsc. Bedziez musiał to zrobić u Polskiego diagnosty. to też groszowe sprawy.

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 08:42
autor: Yesvs666
Wiem, rozumiem, wg mnie to zaleta że DMC nie ma- jak buduje się traję, nie trzeba się szczypać z wagą itp- jak gotowa to wtedy się waży i w urzędzie wpiszą w dowód to, co diagnosta na świstku wystawi :D . Z liczbą miejsc u mnie podobnie- też puste pole- więc autobus można zrobić :lol: To może nie ruszać tej pojemności, albo walnąć ze 2 litry, w dół chyba łatwiej zejść niż w górę w razie co w PL ???

Re: Pojazd zimowego utrzymania dróg

: 06 paź 2017, 12:36
autor: Arek
sekuwawa pisze:
Yesvs666 pisze:W DMC i liczbie miejsc pole puste w papierach (w UK to nic niezwykłego), także hulaj dusza ;-), tylko o tą pojemność mi chodziło, lepiej mieć na gotowo, niż zmieniać, bo od razu budujesz co chcesz i rejestrujesz, a tak to łażenie, zmienianie...
Prawdopodobnie nie puszczą Ci tych dokumentów w polskim wydziale komunikacji. Odeślą Cię na przegląd i każą uzupełnić DMC i liczbę miejsc.
Dokładnie. Na 100 %