JAWA 50 Kaczka 1979r i JAWA 50 SPORT(Mustang)1977r.
: 31 gru 2016, 18:16
Jak już wiecie, w ostatnim czasie zająłem się zwożeniem do garażu wszystkiego co ma dwa koła, jest za darmo
i do tego jeszcze od rodziny, czyli pamiątki rodzinne z Podkarpacia.
No i skoro mamy tematy motocykle, dwa koła i takie tam podobne, postanowiłem założyć temat wspólny dla Jawy 50 Kaczka oraz Jawa 50 Sport(mustang) obydwa motorowery uratowane będą przeze mnie przed zagładą, gdyż dodatkowo w prezencie odziedziczyłem trochę części zamiennych, nowych z czasów PRL-u.
Pierwszym etapem jest skompletowanie i poskręcanie w całość co by się nie pogubiły części, następnie konserwacja i spokojne oczekiwanie w kolejce do odrestaurowania i ponownej rejestracji.
Nie mogę robić wszystkiego na raz, gdyż w ostatnim czasie zacząłem działać przy WSK 125 i jeszcze czekają mnie zmiany silnika przy traji.
Jawa kaczka , rama i oblachowanie stan dobry, silnik wymaga kompletnego remontu, wymiana ogumienia oraz napędu, kosmetyka i takie różne pierdoły
Jawa sport, rama i oblachowanie stan dobry+, silnik do remontu ale jest już sporo kupione części i od niej zaczniemy działania, po za tym sprawa rejestracji prostsza bo właściciel żyje i będzie spisana umowa kupna-sprzedaży, jest dowód i tablica rejestracyjna oraz karta gwarancyjna
Zobaczymy jak to wszystko pójdzie, czas pokaże

No i skoro mamy tematy motocykle, dwa koła i takie tam podobne, postanowiłem założyć temat wspólny dla Jawy 50 Kaczka oraz Jawa 50 Sport(mustang) obydwa motorowery uratowane będą przeze mnie przed zagładą, gdyż dodatkowo w prezencie odziedziczyłem trochę części zamiennych, nowych z czasów PRL-u.
Pierwszym etapem jest skompletowanie i poskręcanie w całość co by się nie pogubiły części, następnie konserwacja i spokojne oczekiwanie w kolejce do odrestaurowania i ponownej rejestracji.
Nie mogę robić wszystkiego na raz, gdyż w ostatnim czasie zacząłem działać przy WSK 125 i jeszcze czekają mnie zmiany silnika przy traji.
Jawa kaczka , rama i oblachowanie stan dobry, silnik wymaga kompletnego remontu, wymiana ogumienia oraz napędu, kosmetyka i takie różne pierdoły

Jawa sport, rama i oblachowanie stan dobry+, silnik do remontu ale jest już sporo kupione części i od niej zaczniemy działania, po za tym sprawa rejestracji prostsza bo właściciel żyje i będzie spisana umowa kupna-sprzedaży, jest dowód i tablica rejestracyjna oraz karta gwarancyjna

Zobaczymy jak to wszystko pójdzie, czas pokaże
