Wentylator 126p
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Wentylator 126p
Wentylator po raz kolejny mi sie rozleciał i narobił niezłego gnoju, kiedys widziałem gdzieś taki wentylator ze stopów lekkich ale na Alledrogo nie widać, ma ktos namiar, info gdzie takowego szukać?
Mam dość maluchowskiego badziewia z blachy. Swoja droga uważajcie, bo te wiatraki sie lubia rozlatywac w drzazgi.....
Mam dość maluchowskiego badziewia z blachy. Swoja droga uważajcie, bo te wiatraki sie lubia rozlatywac w drzazgi.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- bandit
- Posty: 3677
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
nie ma ten gosc tych wiatraków aktualnie, juz go dorwałem, ale bedzie odlewał dopiero za miesiac
tak sie zastanawiam jakie zejscie by było na takie wentylatory i pokrywy zaworów. Jeden z moich klientów to odlewnia, robia pompy, korpusy, pompki, itp. Może mała konkurencja?
tak sie zastanawiam jakie zejscie by było na takie wentylatory i pokrywy zaworów. Jeden z moich klientów to odlewnia, robia pompy, korpusy, pompki, itp. Może mała konkurencja?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- bandit
- Posty: 3677
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Aluminiowe wentylatory są juz na sprzedaż
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
spróbuje Ci opowiedzieć. przy tak ok 126km/h nastąpiło TRACH.Tybek pisze:Hehehe to co Wy robicie z tymi silnikami że Wam się wentylatory rozlatują??
Drugi przypadek dość dawno, próba silniczka po głowicy -3 i wałku 385. dośc wysokie obroty aby zerwac przyczepność na piaseczku, przyczepność zerwało, zaczęło byc fajnie i podobne TRACH.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Ja swego czasu miałem taki motor: zmodyfikowany dolot i gaźnik, pustak, wałek 385 Świątek, czapka 2mm w dół, wał z bisa, lekki zamach, tarcza z bisa, powiększone kanały w głowicy+ polerka wylotowych i kompleksowe spasowanie głowicy i kanałów. Szacowana moc ok.35KM Przy takich modach ani razu nie urwał mi się wiatrak, nawet na kajtkach czy KZK-kach. Gdy się robi bardziej pomodzone silniki np w oparciu o wałek 555, gdzie silnik kręci się do 8000 obr/min, stosuje się inne przełożenie alternatora (1:1) i po ptokach, bo 8 tys to rzadko który wiatrak wytrzyma, nie wspominając o alternatorze... Mowa oczywiście o maluchowym;)
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
- bandit
- Posty: 3677
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Trochę to dziwne, gdyż w swoim silniku z planowałem głowicę o 2,5 mm, poprawiłem i wypolerowałem dolot/wylot, (także komory spalania i zawory), odchudziłem koło rozrządu i założyłem odchudzone i wyważone koło zamachowe, przerobiłem i wypolerowałem gaźnik. Silnik wkręcał się jak pojebany i powiem że nie jeżdziłem spacerowo i nic mi się z wentylatorem nie stało.
Problem podejrzewam w bijącym wentylatorze, który poprzez wytwarzane wibracje powoduje własną destrukcje. U mnie też bił, ale go odpowiednio podoginałem i była sesunia.
Problem podejrzewam w bijącym wentylatorze, który poprzez wytwarzane wibracje powoduje własną destrukcje. U mnie też bił, ale go odpowiednio podoginałem i była sesunia.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
u mnie to nie był przypadek jednego, bo dwa wiatraki mi tak poleciały, wiec raczej nie wyważenie samego wiatraka miało wpływ, alternator tez nie był jeden. Może osiągnąłem wyższe obroty? Co do 35KM z maluszka to masz wykres z hamowania??? Jakoś nie dowierzam trochę w te osiągi. Pamiętam, że takie ktore miały po 33KM wytrzymywały góra 2-3 wyścigi i silniki były do robienia.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:10
- Lokalizacja: Wieluń
- Kontakt:
Moc szacowana 35KM. Dlatego szacowana bo wykresu z hamowni nie mam, a wszystko robiłem według wytycznych Świątka, tyle jest 30-35, a można i więcej o wiele więcej wycisnąć. To co zrobiłem to jedynie poprawienie fabryki, bez drastycznie wzrastającego zużycia silnika. To o czym mówisz to mocne A grupowe motory, gdzie moc ma 40-45KM i wtedy faktycznie, jeden sezon i silnik na stół.
126p FL 1989 - Hard Core'owy BoB 1.1
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
125p 1.4 16v 1987- biała rajdówka
125p 1.6ME 1990- czerwona seria
www.myspace.com/coztegorock
www.fiat-furious.pl
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
sezon? koles z Wawy twierdzi że czasami jeden bieg i po ptokachTybek pisze:Moc szacowana 35KM. Dlatego szacowana bo wykresu z hamowni nie mam, a wszystko robiłem według wytycznych Świątka, tyle jest 30-35, a można i więcej o wiele więcej wycisnąć. To co zrobiłem to jedynie poprawienie fabryki, bez drastycznie wzrastającego zużycia silnika. To o czym mówisz to mocne A grupowe motory, gdzie moc ma 40-45KM i wtedy faktycznie, jeden sezon i silnik na stół.
fajne wyzylowane 500, 600 robia włosi, u nich to nie dość że pieknie wyglada, to na dodatek jezdzi w kaszlach na codzien.....
Miałem podobnie z ta głowicą -3, wałkiem, kołem, gaźnikiem, jeszcze dośc mocno w dysze poszedłem, jedyne co mi pozostało to ta dyszka poprawiajaca dół i środek, mam ja cały czas w serii i jest fajnie.....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość