powitanie

Od tego należy zacząć, kilka słów o sobie..
renegat
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
Kontakt:

powitanie

Post autor: renegat »

Witam wszystkich Trajkersów starszych , średnich i młodych . :P Jestem posiadaczem Trajki Rewaco hs 4 i należę niestety już do tych starszych 58 wiosen. Czy ktoś mógłby poradzić co zrobić z twardym tylnym zawieszeniem. Jest czerwona sprężyna z przechodzącym przez nią amortyzatorem. Wkrótce podepnę zdjęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Lipa »

Jak masz oryginalne zawieszenie to jest możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Po prostu odkręć nakrętką dociskową i będzie miękko. Jeżeli mimo wszystko będzie Ci za twardo trzeba wymienić sprężyny na zestaw o innej charakterystyce - miękkie.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: seta »

Lipa pisze:Jak masz oryginalne zawieszenie to jest możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Po prostu odkręć nakrętką dociskową i będzie miękko. Jeżeli mimo wszystko będzie Ci za twardo trzeba wymienić sprężyny na zestaw o innej charakterystyce - miękkie.
Lipa przecież w twojej traji jest to lepiej rozwiązane niż to opisałeś :wink:
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: sekuwawa »

W Rewaco nie ma drążków skrętnych są tylko amorki ze sprężynami i regulacją jej napięcia. Tak jak Lipa pisze, zmniejszyć napięcie wstępne.
Awatar użytkownika
BOOM
Posty: 533
Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
Lokalizacja: MIKOŁÓW
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: BOOM »

Witam starszego :D
Zbigniew
Posty: 134
Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:44
Lokalizacja: Koczała
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Zbigniew »

Witaj ...
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Tyci »

Witam :D
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3230
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: kowall »

Witaj :D
renegat
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: renegat »

Dzieki za porady, ale niestety nie ma tam śruby regulacyjnej. Przesylam zdjecie. Przy dolnym mocowanie amorka do półosi jest regulacja za pomoca której mogę jedynie trochę zmniejszyć napięcie sprężyny, co uczyniłem. niewiele to pomogło. Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: krobia »

renegat pisze: Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
to może pomyśleć nad innym sposobem mocowania sakw :shock: :mrgreen:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: yunkers »

Witaj, jak nie ma regulacji to pozostaje tylko to zdemontować, zdjąć sprężyny i dorobić takie "wygodniejsze".


Na marginesie to nick sobie wybrałeś nieszczególny jeśli chodzi o to forum, łączy się z nim pewna historia i osoba.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4356
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Arek »

krobia pisze:
renegat pisze: Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
to może pomyśleć nad innym sposobem mocowania sakw :shock: :mrgreen:
albo je opróżnić :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Witam i ja :)
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7989
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: custom »

Witaj renegat. A jak traja się spisuje kiedy jadą dwie osoby ?
Omne Trinum Perfectum.
renegat
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: renegat »

Mocowanie sakw to tylko przykład sztywności trajki, gorzej z moimi nerkami :lol: Naprawdę nie da się normalnie jechać po kiepskiej drodze. Nastapi więc wymiana na regulowane. A jak dobrać twardość ??? zna ktoś numeracje twardości sprężyn ?? pozdrowionka dla wszystkich. W dwie osoby jest prawie bez zmian, czyli kicha. Co do mojego Nicka , mogę zmienić, jeżeli komuś to uwłacza lub z czymkolwiek koliduje. Nie ma problemu, choć taką ksywkę mam od wielu lat.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4907
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: yunkers »

co do twardości to raczej nie ma się co zagłębiać, po prostu bierzesz sprężynę, idziesz z nią do firmy w której robią sprężyny i oni już Ci pomogą
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
GREGOR
Posty: 5792
Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
Lokalizacja: ŁĘCZNA
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: GREGOR »

Witaj renegat , mam do sprzedania amorki regulowane od garbusa. Może ci podpasują :?: Jak coś to pisz na PW.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Rob_trike »

Witam i ja

Coś tu nie jest tak jak powinno --- tak mocno jest ściśnięta ta sprężyna ? coś mało skoku

Musisz ją wydłubać i dobrać od jakiegoś auta - tak powstają zawieszenia samoróbek i jakoś śmigają ....
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
tim
Posty: 619
Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
Lokalizacja: Mroczeń
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: tim »

Witam :D
renegat
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: renegat »

Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia . :wink: :wink:
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: mechanior »

Witaj Renegat.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10883
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Rob_trike »

to ktos rozkręcił amor, włożył inna sprężynę i przesadził ...
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: sekuwawa »

renegat pisze:Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia . :wink: :wink:
Amorki od Gregora się dla Ciebie nie nadają. Rozbierz te, utnij 2 zwoje i powinno byc OK.
Awatar użytkownika
kowall
Sergeant
Sergeant
Posty: 3230
Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
Lokalizacja: Olesno
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: kowall »

Zmierz no tą sprężynę , długość ,średnice zew. i grubość zwoju u mnie leżą jakieś dwie to może podejdą ,a jak nie to zostaje ci to co radzi seku .
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: Lipa »

sekuwawa pisze:
renegat pisze:Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia . :wink: :wink:
Amorki od Gregora się dla Ciebie nie nadają. Rozbierz te, utnij 2 zwoje i powinno byc OK.
albo upierdol bez rozkręcania - też będzie działać :mrgreen: Wersja hardcore :twisted: :twisted:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
renegat
Posty: 5
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
Kontakt:

Re: powitanie

Post autor: renegat »

Dzięki wszystkim za rady . zaczynam szukać odpowiednich amorków jak nie znajdę , to tnę sprężyny i efekt jakiś będzie. Jak by sie komuś obiło o uszy , że ktoś ma amorki z rewaco do sprzedania lub jakieś namiary , to dajcie znać. Narka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość