powitanie
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
- Kontakt:
powitanie
Witam wszystkich Trajkersów starszych , średnich i młodych . Jestem posiadaczem Trajki Rewaco hs 4 i należę niestety już do tych starszych 58 wiosen. Czy ktoś mógłby poradzić co zrobić z twardym tylnym zawieszeniem. Jest czerwona sprężyna z przechodzącym przez nią amortyzatorem. Wkrótce podepnę zdjęcie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: powitanie
Jak masz oryginalne zawieszenie to jest możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Po prostu odkręć nakrętką dociskową i będzie miękko. Jeżeli mimo wszystko będzie Ci za twardo trzeba wymienić sprężyny na zestaw o innej charakterystyce - miękkie.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: powitanie
Lipa przecież w twojej traji jest to lepiej rozwiązane niż to opisałeśLipa pisze:Jak masz oryginalne zawieszenie to jest możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Po prostu odkręć nakrętką dociskową i będzie miękko. Jeżeli mimo wszystko będzie Ci za twardo trzeba wymienić sprężyny na zestaw o innej charakterystyce - miękkie.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: powitanie
W Rewaco nie ma drążków skrętnych są tylko amorki ze sprężynami i regulacją jej napięcia. Tak jak Lipa pisze, zmniejszyć napięcie wstępne.
- BOOM
- Posty: 533
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: powitanie
Witam starszego
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 03 wrz 2015, 20:44
- Lokalizacja: Koczała
- Kontakt:
Re: powitanie
Witaj ...
-
- Posty: 1151
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3230
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: powitanie
Witaj
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
- Kontakt:
Re: powitanie
Dzieki za porady, ale niestety nie ma tam śruby regulacyjnej. Przesylam zdjecie. Przy dolnym mocowanie amorka do półosi jest regulacja za pomoca której mogę jedynie trochę zmniejszyć napięcie sprężyny, co uczyniłem. niewiele to pomogło. Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: powitanie
to może pomyśleć nad innym sposobem mocowania sakwrenegat pisze: Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: powitanie
Witaj, jak nie ma regulacji to pozostaje tylko to zdemontować, zdjąć sprężyny i dorobić takie "wygodniejsze".
Na marginesie to nick sobie wybrałeś nieszczególny jeśli chodzi o to forum, łączy się z nim pewna historia i osoba.
Na marginesie to nick sobie wybrałeś nieszczególny jeśli chodzi o to forum, łączy się z nim pewna historia i osoba.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Arek
- Vice-President
- Posty: 4356
- Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
- Lokalizacja: Żnin
- Kontakt:
Re: powitanie
albo je opróżnić Witam i jakrobia pisze:to może pomyśleć nad innym sposobem mocowania sakwrenegat pisze: Traja jest tak sztywna , że na kiepskiej drodze urywają się trytytki , którymi przymocowane są sakwy na błotnikach.
- custom
- Member
- Posty: 7989
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
- Kontakt:
Re: powitanie
Mocowanie sakw to tylko przykład sztywności trajki, gorzej z moimi nerkami Naprawdę nie da się normalnie jechać po kiepskiej drodze. Nastapi więc wymiana na regulowane. A jak dobrać twardość ??? zna ktoś numeracje twardości sprężyn ?? pozdrowionka dla wszystkich. W dwie osoby jest prawie bez zmian, czyli kicha. Co do mojego Nicka , mogę zmienić, jeżeli komuś to uwłacza lub z czymkolwiek koliduje. Nie ma problemu, choć taką ksywkę mam od wielu lat.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: powitanie
co do twardości to raczej nie ma się co zagłębiać, po prostu bierzesz sprężynę, idziesz z nią do firmy w której robią sprężyny i oni już Ci pomogą
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- GREGOR
- Posty: 5792
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: powitanie
Witaj renegat , mam do sprzedania amorki regulowane od garbusa. Może ci podpasują Jak coś to pisz na PW.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Rob_trike
- President
- Posty: 10883
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: powitanie
Witam i ja
Coś tu nie jest tak jak powinno --- tak mocno jest ściśnięta ta sprężyna ? coś mało skoku
Musisz ją wydłubać i dobrać od jakiegoś auta - tak powstają zawieszenia samoróbek i jakoś śmigają ....
Coś tu nie jest tak jak powinno --- tak mocno jest ściśnięta ta sprężyna ? coś mało skoku
Musisz ją wydłubać i dobrać od jakiegoś auta - tak powstają zawieszenia samoróbek i jakoś śmigają ....
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: powitanie
Witam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
- Kontakt:
Re: powitanie
Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia .
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10883
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: powitanie
to ktos rozkręcił amor, włożył inna sprężynę i przesadził ...
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: powitanie
Amorki od Gregora się dla Ciebie nie nadają. Rozbierz te, utnij 2 zwoje i powinno byc OK.renegat pisze:Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia .
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3230
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: powitanie
Zmierz no tą sprężynę , długość ,średnice zew. i grubość zwoju u mnie leżą jakieś dwie to może podejdą ,a jak nie to zostaje ci to co radzi seku .
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: powitanie
albo upierdol bez rozkręcania - też będzie działać Wersja hardcoresekuwawa pisze:Amorki od Gregora się dla Ciebie nie nadają. Rozbierz te, utnij 2 zwoje i powinno byc OK.renegat pisze:Sprężyna jest tak ściśnięta , że pięć dolnych zwoi się styka . dziwię się , bo to przecież oryginalne Rewaco , a poluzować już się nie da . Dzięki Gregor za propozycje kupna amorków od garbusa . Możesz podrzucic zdjęcie tych amorków , bo nie mam pojęcia jak one wyglądają . Dzieki wszystkim za porady . Jak macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem , to podrzućcie, bo sezon już się rozpoczęty. A może ktoś z kumpli posiada takie Rewaco hs 4 .Mógłbym porównać zawieszenia .
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:04
- Kontakt:
Re: powitanie
Dzięki wszystkim za rady . zaczynam szukać odpowiednich amorków jak nie znajdę , to tnę sprężyny i efekt jakiś będzie. Jak by sie komuś obiło o uszy , że ktoś ma amorki z rewaco do sprzedania lub jakieś namiary , to dajcie znać. Narka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość