Strona 1 z 1

Pytanie

: 23 lut 2016, 19:29
autor: franky
Czy ktokolwiek próbował to przeskoczyć?

Tą adnotacje znalazłem na stronie WYDZIAŁ EWIDENCJI POJAZDÓW I KIEROWCÓW. Może jestem naiwny, ale może ktoś próbował?


Utrudnienie przy pierwszej rejestracji pojazdów bez homologacji typu
SAM oraz z indywidualną zabudową samochodów ciężarowych
W związku z wejściem w życie z dniem 22.06.2013 r. zmiany Ustawy Prawo o ruchu
drogowym (Dz. U. 2012 poz.1448), pierwsza rejestracja pojazdów marki SAM jest możliwa
po wcześniejszym uzyskaniu decyzji Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki
Morskiej o dopuszczeniu jednostkowym pojazdu do ruchu. Praktycznie zmiana ta prowadzi
do znacznego utrudnienia rejestracji zwłaszcza przyczep robionych we własnym zakresie,
których markę określa się jako SAM.
Ponadto pierwsza rejestracja pojazdów nowych, które mają indywidualną zabudowę
nadwozia a nie posiadających świadectwa homologacji, jest możliwa jedynie po uzyskaniu
dopuszczenia jednostkowego z Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki
Morskiej, którego podstawą jest wcześniejsze przeprowadzenie odpowiednich badań przez
uprawnioną jednostkę.
Szczegółowe informacje znajdują się w Procedurze KM-1

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:03
autor: rożek
pewnie że się da - tylko worek z kasą potrzebny

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:14
autor: krobia
pewno,ze można....kup sama zarejestrowanego już :mrgreen:

....a swoją droga to dzis miałem zajebiste przeżycia w wydziale komunikacji.....za 3-cim podejściem przerejestrowałem halinę na siebie,kazdy z urzędasów miał jakieś zastrzeżenia. dwóch pierwszych każdy po naradzie z naczelnikiem wydziału stwierdził,że nie da się "tego" przerejestrować. polazłem trzeci raz,podchodzę do okienka na pełnym luzie ,zaczynam pierdolić z gościem o głupotach (jak bym siebie nie znał to bym pomyślał,że jestem pijany :wink: ) ,urzędnik posmiał się ,poklikał na kompie....i dał kwitek aby leciec do kasy uiścic opłate :D

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:29
autor: franky
krobia pisze:pewno,ze można....kup sama zarejestrowanego już :mrgreen:

....a swoją droga to dzis miałem zajebiste przeżycia w wydziale komunikacji.....za 3-cim podejściem przerejestrowałem halinę na siebie,kazdy z urzędasów miał jakieś zastrzeżenia. dwóch pierwszych każdy po naradzie z naczelnikiem wydziału stwierdził,że nie da się "tego" przerejestrować. polazłem trzeci raz,podchodzę do okienka na pełnym luzie ,zaczynam pierdolić z gościem o głupotach (jak bym siebie nie znał to bym pomyślał,że jestem pijany :wink: ) ,urzędnik posmiał się ,poklikał na kompie....i dał kwitek aby leciec do kasy uiścic opłate :D
U mnie przejestrowanie odbyło się bezboleśnie. No , ale zawsze jakiś minus, wpisanie LPG w dowód jest kosmosem, chciałem pozbyć się starej i zamontować nową,ale i tak dupa. Ale jest plus , dzięki zreperowaniu pływaka, Trajka pali o połowe mniej benzyny.

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:32
autor: GREGOR
franky72 pisze:
krobia pisze:pewno,ze można....kup sama zarejestrowanego już :mrgreen:

....a swoją droga to dzis miałem zajebiste przeżycia w wydziale komunikacji.....za 3-cim podejściem przerejestrowałem halinę na siebie,kazdy z urzędasów miał jakieś zastrzeżenia. dwóch pierwszych każdy po naradzie z naczelnikiem wydziału stwierdził,że nie da się "tego" przerejestrować. polazłem trzeci raz,podchodzę do okienka na pełnym luzie ,zaczynam pierdolić z gościem o głupotach (jak bym siebie nie znał to bym pomyślał,że jestem pijany :wink: ) ,urzędnik posmiał się ,poklikał na kompie....i dał kwitek aby leciec do kasy uiścic opłate :D
U mnie przejestrowanie odbyło się bezboleśnie. No , ale zawsze jakiś minus, wpisanie LPG w dowód jest kosmosem, chciałem pozbyć się starej i zamontować nową,ale i tak dupa. Ale jest plus , dzięki zreperowaniu pływaka, Trajka pali o połowe mniej benzyny.
Bunio zawsze jeździł bez benzyny i było dobrze , więc po co to robiłeś :?:

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:35
autor: krobia
u nich nie ma stacji auto gazu :mrgreen:

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:39
autor: seta
A dlaczego nie chcieli gazu wklepać?

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:40
autor: franky
GREGOR pisze:
franky72 pisze:
krobia pisze:pewno,ze można....kup sama zarejestrowanego już :mrgreen:

....a swoją droga to dzis miałem zajebiste przeżycia w wydziale komunikacji.....za 3-cim podejściem przerejestrowałem halinę na siebie,kazdy z urzędasów miał jakieś zastrzeżenia. dwóch pierwszych każdy po naradzie z naczelnikiem wydziału stwierdził,że nie da się "tego" przerejestrować. polazłem trzeci raz,podchodzę do okienka na pełnym luzie ,zaczynam pierdolić z gościem o głupotach (jak bym siebie nie znał to bym pomyślał,że jestem pijany :wink: ) ,urzędnik posmiał się ,poklikał na kompie....i dał kwitek aby leciec do kasy uiścic opłate :D
U mnie przejestrowanie odbyło się bezboleśnie. No , ale zawsze jakiś minus, wpisanie LPG w dowód jest kosmosem, chciałem pozbyć się starej i zamontować nową,ale i tak dupa. Ale jest plus , dzięki zreperowaniu pływaka, Trajka pali o połowe mniej benzyny.
Bunio zawsze jeździł bez benzyny i było dobrze , więc po co to robiłeś :?:
A jak braknie Ci gazu to pchać? Dzięki temu wiem w czym problem. Z postów Piotra, gdy budował Trajkę wynika,że też miał problem z gaźnikiem. Czyż nie?

Re: Pytanie

: 23 lut 2016, 21:44
autor: franky
seta pisze:A dlaczego nie chcieli gazu wklepać?
Nie każda firma może dać homologacje na motocykl, koncesja duż o kosztuje, a klientow niewielu. Dodatkowo, Trajka traktowana przez ITS Instytut Transportu Samochodowego(chyba jakoś tak) jako samobieżny pojazd. I podobno to zmiana konstrukcyjna. Co telefon to inna opinia.