On tylko tak na fotach wygląda, mam zbyt wąski garaż i nie dało się zrobić fotki typowo z profilu. Dodatkowo stoi na kołach 15` i to optycznie go powiększa. Zdjęcia jakby pomniejszają wyprzedzenie przodu, na żywo jest on bardziej wysunięty a cały motocykl wygląda bardzo proporcjonalnie i jest... mały. Wygląda trochę jak zabaweczka przy np. K-750 czy przy Road Starze 1600. Jest max niski a długość całkowita po uwzgl. profilu opon to jest ok. 240 cm. Przypomina dzika bo jest zwarty, mały i szeroki, ale taki miał być
Reflektor przedni ma fi ok 13 cm dlatego ten przód wygląda tak masywnie bo póły są grube a szerokie na 32 cm o ile dobrze pamiętam.
Skrzynia Dniepra dobra jest
Mam przekładnie kątową więc bd mógł poeksperymentować z przełożeniami na kołach łańcuchowych. Ponadto sprzęgło mam z Zastawy 1100, przedłutowane na wałek dniepra. Tarcza posiada amortyzator skrętny więc skrzynia nie będzie tak cierpiała a między skrzynią a przekładnią (wewnątrz jej obudowy) jest sprzęgło przeciążeniowe. Wszystkie inne skrzynie są raz że kłopotliwe do spięcia (trzebaby było odlewać nową kryzę) a dwa np. skrzynie z BMW są na 3 wałkach i kręcą się odwrotnie niż ruskie- trzeba by było ładować skrzynie razem z dyfrem i tylnym kołem od BMW a ładne to to nie jest i drogie. Docelowo będzie wózek z Pannoni ale to jeszcze nie teraz.
Udało mi się skompletować fabrycznie nowy silnik, ze starego został karter i wał, ale panewki mam nowe, wałki wszystkie, koła zębate, koniki głowic zawory gniazda prowadnice etc. mam nowe ze starych zapasów. Zawias jest z DR 800 BIG, póły after market z jakiegoś Hadeka, zbiornik z Custom Chrome ponad 20l, konsola Shovel, tylne koło na 80 szprychach i tak dalej, i tak dalej.... Jeszcze jest trochę elementów nie zamonotwanych, póki co obrabiam ramę do końca i spinam skrzynie z przekładnią i napęd będzie skończony.