Strona 1 z 1

Moja Trajka

: 08 sty 2016, 13:43
autor: Bryniu
Silnik 1,7 Garbus 52 kw

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 14:13
autor: sekuwawa
Mi się podoba, 52kW szaleństwa nie robi, ale lepsze to niż oryginalne 32KM w garbie 1,3.

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 14:46
autor: winda
fajne malowanie. trajka tez fajna :D

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 20:03
autor: dark
No ładnie wygląda na tej lawecie , tradycyjna fajna linia ... :D

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 20:10
autor: seta
Spoko maszyna ale pasażer to ma wygode jak w goldasie :wink:

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 20:47
autor: custom
Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 20:57
autor: Bryniu
custom pisze:Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Ile według ciebie może być warta taka traja z tym silnikiem?

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 21:03
autor: sekuwawa
Bryniu pisze:
custom pisze:Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Ile według ciebie może być warta taka traja z tym silnikiem?
Jako traja to niestety nie tak wiele jak byś chciał czy myślał. Silnik jest warty jako oddzielny zespół i to w określonych kręgach bo wśród nas nie znajdziesz wielu miłośników motopompy.

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 21:09
autor: custom
sekuwawa pisze:
Bryniu pisze:
custom pisze:Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Ile według ciebie może być warta taka traja z tym silnikiem?
Jako traja to niestety nie tak wiele jak byś chciał czy myślał. Silnik jest warty jako oddzielny zespół i to w określonych kręgach bo wśród nas nie znajdziesz wielu miłośników motopompy.
Seksu był szybszy , dokładnie to tak wygląda . Dla nas silnik wart niewiele ale dla rasowego garbusiarza to skarb .

Re: Moja Trajka

: 08 sty 2016, 21:39
autor: GREGOR
sekuwawa pisze:Mi się podoba, 52kW szaleństwa nie robi, ale lepsze to niż oryginalne 32KM w garbie 1,3.
32KM to miał silnik 1.2 , a 1.3 40KM i 44KM na podwójnym dolocie :mrgreen:

Re: Moja Trajka

: 09 sty 2016, 08:56
autor: kowall
Bryniu pisze:
custom pisze:Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Ile według ciebie może być warta taka traja z tym silnikiem?
No właśnie Bryniu ,jak to nie jest objęte tajemnicą handlową :wink: pochwal no się ile za nią dałeś i skąd toś przytargał ??

Re: Moja Trajka

: 09 sty 2016, 11:17
autor: Bryniu
kowall pisze:
Bryniu pisze:
custom pisze:Silnik 1,7 :shock: toż to najbardziej poszukiwany silnik wśród garbusiarzy , jest w cenie i jest rzadki .
Za niego możesz mieć ze dwa subaraki 280 kucy .

Ile według ciebie może być warta taka traja z tym silnikiem?
No właśnie Bryniu ,jak to nie jest objęte tajemnicą handlową :wink: pochwal no się ile za nią dałeś i skąd toś przytargał ??

A kupiłem tą zabawkę od takiego 72 letniego Niemca co to na zamówienie sobie tą Maszynkę robił.
Gość teraz sobie zamówił następną a mnie tą sprzedał.
Trajka robina przez producenta CCS z 1994 przebieg 26 tyś.
Była to też trochę wymiana barterowa zamiast skasować gościa to w rozliczeniu wybrałem trajkę
ale tak oceniając to mniej więcej 6 tyś Euro

Re: Moja Trajka

: 09 sty 2016, 13:53
autor: Czarek-trike
tylne kółka miodzio... czuj się znienawidzony z zazdrości :D :D :mrgreen:

Re: Moja Trajka

: 10 sty 2016, 12:46
autor: krobia
fajnie pomalowana....gratulacje :)