: 05 lut 2010, 17:22
Przy takiej wersji dochodzi dodatkowy wydatek bębnów bez otworów, nie oglądałem ich od wewnątrz i nie wiem czy mają pogrubienia w określonych miejscach czy całe są grubsze na płaszczyźnie pod otwory.
Jeśli chcemy zachować średnicę rozmieszczenia otworów 130 to małą tarczę można założyć jedynie od spodu i mocować dodatkowymi śrubami. Zwykłe bębny mają od spodu pogrubienia (żebrowania), szkoda mi je staczać i odchudzać konstrukcję, lepiej wytoczyć całą nową piastę niż niszczyć świeżo kupiony bęben.
Wszystko zależy od rodzaju felg jakie chcemy założyć i ich rozstawu śrub.
Przy małym rozstawie można kombinować z przednimi tarczami i felgami od kompletu z jakiegoś autka nawet wentylowanymi bo do zacisków audi można dostać klocki grubości 17 i 15mm a wentylowane zaczynają się od 13mm grubości.
Ja kombinuję do garbusa co ma o jedno koło za dużo bo ma cztery i piąte pod maską.
Jeśli chcemy zachować średnicę rozmieszczenia otworów 130 to małą tarczę można założyć jedynie od spodu i mocować dodatkowymi śrubami. Zwykłe bębny mają od spodu pogrubienia (żebrowania), szkoda mi je staczać i odchudzać konstrukcję, lepiej wytoczyć całą nową piastę niż niszczyć świeżo kupiony bęben.
Wszystko zależy od rodzaju felg jakie chcemy założyć i ich rozstawu śrub.
Przy małym rozstawie można kombinować z przednimi tarczami i felgami od kompletu z jakiegoś autka nawet wentylowanymi bo do zacisków audi można dostać klocki grubości 17 i 15mm a wentylowane zaczynają się od 13mm grubości.
Ja kombinuję do garbusa co ma o jedno koło za dużo bo ma cztery i piąte pod maską.