Witam
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 23:54
- Kontakt:
Re: Witam
dark pisze:KOLega buduje naoięcie albo cały czas śmiga na traji i czasu nie ma
Dokładnie caly czas mi zajela przez ostsatnie dwa tygodnie
Ale dzisiaj jestem i fote wrzucam - narazie jeszcze ta z OLX ale beda i moje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- GREGOR
- Posty: 5792
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Witam
Kojarzę gościa co jeździł tą trajeczką ,Jerry pisze:dark pisze:KOLega buduje naoięcie albo cały czas śmiga na traji i czasu nie ma
Dokładnie caly czas mi zajela przez ostsatnie dwa tygodnie
Ale dzisiaj jestem i fote wrzucam - narazie jeszcze ta z OLX ale beda i moje
zmienił na inną czy znudziła mu się jazda
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: Witam
No niestety Grzegorza już z nami nie maGREGOR pisze:Kojarzę gościa co jeździł tą trajeczką ,Jerry pisze:dark pisze:KOLega buduje naoięcie albo cały czas śmiga na traji i czasu nie ma
Dokładnie caly czas mi zajela przez ostsatnie dwa tygodnie
Ale dzisiaj jestem i fote wrzucam - narazie jeszcze ta z OLX ale beda i moje
zmienił na inną czy znudziła mu się jazda
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Witam
Po co regulować? Okaże się, że są wychechłane i musisz wymienić, a to koszt 2 tysie.
W tej kasie kupisz auto z współczesnym silnikiem wyrwiesz co potrzebujesz, resztę sprzedasz i będzie na ożenienie jednego z drugim.
W tej kasie kupisz auto z współczesnym silnikiem wyrwiesz co potrzebujesz, resztę sprzedasz i będzie na ożenienie jednego z drugim.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Witam
nic dodać, nic ująćSulkyrider pisze:Po co regulować? Okaże się, że są wychechłane i musisz wymienić, a to koszt 2 tysie.
W tej kasie kupisz auto z współczesnym silnikiem wyrwiesz co potrzebujesz, resztę sprzedasz i będzie na ożenienie jednego z drugim.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- GREGOR
- Posty: 5792
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Witam
Szkodaadaśko pisze:No niestety Grzegorza już z nami nie maGREGOR pisze:Kojarzę gościa co jeździł tą trajeczką ,Jerry pisze:dark pisze:KOLega buduje naoięcie albo cały czas śmiga na traji i czasu nie ma
Dokładnie caly czas mi zajela przez ostsatnie dwa tygodnie
Ale dzisiaj jestem i fote wrzucam - narazie jeszcze ta z OLX ale beda i moje
zmienił na inną czy znudziła mu się jazda
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4907
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam
Zależnie gdzie mieszkasz, czasem to tylko łopata i gaźnikowca na cmentarzu szukać ale są jeszcze warsztaty które tylko tym się trudnią no na đlsku nie ma y tzm problemu, wysyłasz i odsyłają zregenerowane i wyregulowane zgodnie z fabrycznymi danymi, gorzej jak silnik jak jest dłubany to regulacja tylko na silniku i wtedy jest problem bo okazuje się, że wszędzie dalekoJerry pisze:No to mi za bardzo nie pomogliscie bo:
Skad wziac taki silnik
kto mi to zrobi itd.....
A jak jednak wybiore plsn A to gdzie moge wyregulować? Jest wogole ktos kto sie tym zajmuje?
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Witam
W garbie z tego co znam z opowieści, to gażniki się tyka dopiero jak zapłon na pewno jest opanowany. Poza tym znam takich, co mieli wyregulowane gaźniki - na zimnym dobrze, na ciepłym dobrze, nagle w trasie obroty nie schodzą albo silnik gaśnie na wolnych.
Ja się wkurwiłem jak zatankowałem do pełna, przejechałem 10km i mi się paliwo skończyło, bo przepustnica ssania się przycięła i paliwo się wylewało wydechem. Tego samego dnia wystawiłem ten silnik na allegro Sprzedałem go za 2 tys, za 1700 kupiłem całą alfę...
Ja się wkurwiłem jak zatankowałem do pełna, przejechałem 10km i mi się paliwo skończyło, bo przepustnica ssania się przycięła i paliwo się wylewało wydechem. Tego samego dnia wystawiłem ten silnik na allegro Sprzedałem go za 2 tys, za 1700 kupiłem całą alfę...
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Witam
Wrzuć sobie jakiegoś vw 1.8 rzędówkę w benzynie, albo diesla 1.6 i po problemie, a nawet jak coś to nie bawisz się z remontem tylko wrzucasz kolejny silnik za kilkaset zł...
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- GREGOR
- Posty: 5792
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Witam
pierwsze pytanie jakie masz gaźniki , drugie gdzie mieszkasz ?Jerry pisze:Panowie
Gdzie mozna wyregulowac gazniory? troche mi nie trzyma obrotów
nie od razu trzeba zmieniać silnik , fach majstrów od tych sprzętów jest trochę w Polsce, trzeba posprawdzać co w trawie piszczy , może być to efekt długiego postoju bez odpalania , może tylko czyszczenie itp.
wymiana silnika też wiąże się z kosztami i przeróbkami , raczej temat na zimę , teraz trzeba jeździć
dasz radę
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- bynio204
- Posty: 357
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 21:00
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: Witam
wejdz na forum garbusiarzy pewnie znajdzie się jakiś i ogarnie tematJerry pisze:Gregor
dokładnie takiej rady potrzebowałem
Mieszkam w kaliszu (wlkp)
http://www.garbiarnia.com/forum/index.php?c=2
- budyn
- Posty: 777
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
- Krótki opis: Maczeta !
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Witam
Jestes pewny ze to gazniki ? W Garbie zapłon ustawiony ma byc na 0 słownie Zero , jesli tak masz i dalej jest problem To zadzwon tu Regeneracja Gaznikow itd 606 112 106 gosciu z Bielska-Białej , pogadaj cos ci doradzi .
Bay
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 23:54
- Kontakt:
Re: Witam
budyn pisze:Jestes pewny ze to gazniki ? W Garbie zapłon ustawiony ma byc na 0 słownie Zero , jesli tak masz i dalej jest problem To zadzwon tu Regeneracja Gaznikow itd 606 112 106 gosciu z Bielska-Białej , pogadaj cos ci doradzi .
No nie jestem pewny ze to gzniki.
Pop prostu nie trzyma obrotów, raz wysokie a raz przygasa
Teraz jeszcze po przeczyszczeniu zaczelo sie gdzies cos ulewac i pali mi 10 L na 100
cos czuje ze to grubsza sprawa bo faktycznie on stał 2 lata nie ruszany
- Rob_trike
- President
- Posty: 10883
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
-
- Posty: 816
- Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
- Lokalizacja: Osięciny
- Kontakt:
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 14 wrz 2014, 23:54
- Kontakt:
Re: Witam
Witam po dłuzszej przerwie (mojej wakacyjnej)
Problem z gaźnikami juz rozwiazany zregenerowane, wyregolowane. Aparta zaplonowy tez..
Jest nowy problem - cieknie olej przy wyjsciu wału napedowego na koło od paska klinowego
ciezka sprawa - teraz to chyba naprawde bede potrzebowal fachowca zeby to ogarnął
Problem z gaźnikami juz rozwiazany zregenerowane, wyregolowane. Aparta zaplonowy tez..
Jest nowy problem - cieknie olej przy wyjsciu wału napedowego na koło od paska klinowego
ciezka sprawa - teraz to chyba naprawde bede potrzebowal fachowca zeby to ogarnął
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości