Strona 1 z 1

Face Lifting

: 24 lut 2015, 08:02
autor: dmaczuga
Teraz będzie tak i w takiej kolorystyce. Niestety z braku hajsu silnik zostaje 126p, uno musi poczekać do przyszłej zimy.

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 09:30
autor: winda
tego zbiornika nie da sie pochylić?

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 09:35
autor: dmaczuga
Będzie pochylony oczywiście, na razie tylko leży żeby nie było "goło"

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 09:36
autor: winda
to dobrze :D
a dołem ta rama bedzie "spięta"?

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 12:19
autor: bandit
a co to za przodzik na lewo od traji w rogu? WieSKa?

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 12:40
autor: Rob_trike
zboczuch :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 15:38
autor: bandit
Rob_trike pisze:zboczuch :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Ale kto, ale za co???

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 18:42
autor: sekuwawa
Szkoda tych Iżowskich zbiorników.

Re: Face Lifting

: 24 lut 2015, 19:24
autor: dmaczuga
Tak, dokładnie rama będzie spięta dołem. Zbiornik z IŻa bez korka i kranika mam na handelek tak jak masę innych rzeczy ale muszę porobić foty i ogłosić. Może kto co potrzebuje to pytać. Mam gotową ramę pod silnik 126p z nowymi wahaczami, hamulcami itd itp, pytać.

Re: Face Lifting

: 02 mar 2015, 22:23
autor: dmaczuga
Tak to wychodzi

Re: Face Lifting

: 03 mar 2015, 09:58
autor: winda
coraz lepiej. nie zapomnij spiąć ramy dołem :wink:

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 09:25
autor: dmaczuga
Jest to konieczne bo ten przód jest dużo masywniejszy i myszkuje w czasie jazdy, przy poprzednim nie było czegoś takiego.

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 11:09
autor: andy
obawiam się że to nie pomoże jeśli chodzi o myszkowanie , zmieniłeś zawias , ten jest dłuższy , bardziej pochylony przez co zmienił się kąt wyprzedzenia główki ramy . może się nie obejść bez amorów skrętu .

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 14:27
autor: sekuwawa
Dokładnie jak andy, jeżeli zmieniłeś kąt główki ramy to mogłeś zepsuć to co miałeś dobrze. Szukaj amortyzatora skrętu jeżeli tak ma zostać.

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 19:16
autor: bandit
Jak patrze na konstrukcje ramy, to widze blad konstrukcyjny- to co Winda pisal. Dol ramy powinien sie laczyc z rama na porzadnym laczeniu. Bo w obecnym przypadku gorna rura ramy ma co robic.

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 19:34
autor: Szefciu
Nie wiem jak wyglada gorna czesc ramy, ale dla wlasnego bezpieczenstwa połączyłbym i dołem. Poza siłami zginającymi działajątam też skrecajace.
Policz do tego o ile zmieniłeś kąt główki i jak to wpłyneło na wyprzedzenie.
Umnie ma pchanym wystarczy zatankowac do pelna zeby przy zatrzymywaniu kolo zaczynalo lekko "łopotać"

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 20:27
autor: Czarek-trike
bandit pisze:(..)Dol ramy powinien sie laczyc z rama na porzadnym laczeniu. (..)
Weź blachę o grubości takiej jak rury, z których zrobiłeś ramę, wytnij ''kółko z wzorkiem'' i będzie ok :mrgreen:

Re: Face Lifting

: 04 mar 2015, 20:46
autor: dmaczuga
Jazda testowa była i amortyzator skrętu nie koniecznie ale spięcie ramy dołem jak najbardziej.

Re: Face Lifting

: 05 mar 2015, 23:44
autor: Fido
Raczej koniecznie

Re: Face Lifting

: 20 mar 2015, 23:21
autor: dmaczuga
Amor skrętu nie potrzebny bo przy 90km/h puszczam "lejce" i jedzie jak po szynach, ale w łukach i w szybkich zakrętach łopocze chyba że dobrze zaprę się nogami o podnóżek, reasumując: rurki już są i trza wspawać ale przed topieniem marzanny nie wiem czy dam radę.

Re: Face Lifting

: 21 mar 2015, 08:00
autor: winda
puść lejce w szybkich zakrętach. powinno przestać telepać kierownicą :wink:

Re: Face Lifting

: 03 kwie 2015, 23:05
autor: dmaczuga
Bez lejców to inne zakręty i wtedy musi koniecznie trzepać a z tym akurat można żyć!!!
Nie mam qwa czasu żeby ramę pospawać dołem a i pogoda do jazdy się zqrwiła. Jak coś poczynię to foty wstawię.

Re: Face Lifting

: 04 kwie 2015, 01:05
autor: mazda
Jutro wpadam na inspekcje, jaki adres ? Telefon ? :mrgreen: