Nie pytaj Rożka tylko Wiktorabandit pisze:Rożek, może zadam głupie pytanie, ale wiatraki ciągneły w dobrą strone?
zmiana intercoolera i chłodnicy
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
-
- Member
- Posty: 3261
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Powinno Ci dmuchać w chłodnicę.rożek pisze:z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
chyba ze chodnica z tyłu a wentylatory za chłodnicąsekuwawa pisze:Powinno Ci dmuchać w chłodnicę.rożek pisze:z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
fakt jest taki że teraz Rożek nie ma problemów z chłodzeniem pomimo braku chłodnicy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Member
- Posty: 3261
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
tak było - ale to znaczyło że brało gorące powietrze z silnika i goniło je na chłodnicęsekuwawa pisze:Powinno Ci dmuchać w chłodnicę.rożek pisze:z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
-
- Member
- Posty: 3261
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
zawsze to mniej do zepsucia sięwinda pisze:chyba ze chodnica z tyłu a wentylatory za chłodnicąsekuwawa pisze:Powinno Ci dmuchać w chłodnicę.rożek pisze:z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
fakt jest taki że teraz Rożek nie ma problemów z chłodzeniem pomimo braku chłodnicy
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
a co z gaźniorami ?rożek pisze:zawsze to mniej do zepsucia sięwinda pisze:chyba ze chodnica z tyłu a wentylatory za chłodnicąsekuwawa pisze:Powinno Ci dmuchać w chłodnicę.rożek pisze:z ciekawości sprawdzę jak jest - ale sam nie wiem jak powinno być - powinno ciągnąć pod wiatr?
fakt jest taki że teraz Rożek nie ma problemów z chłodzeniem pomimo braku chłodnicy
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Panowie a napiszcie gdzie zgodnie ze sztuką powinien być w układ chłodzenia wprowadzony wąż ze zbiorniczka wyrównawczego Mówimy o układzie ze zbiorniczkiem w najwyższym miejscu układu.
- bynio204
- Posty: 357
- Rejestracja: 29 kwie 2014, 21:00
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Seku ...... to zależy jaki typ chłodnicy a raczej korka zastosowałeś , jest układ nadciśnieniowy to te wszystkie które mają zbiorniczek plastikowy przeważnie z przelewem i podcisnieniowy jak np w starym poldasie gdzie poprzez korek jest zasysany płyn ze zbiorniczka w razie potrzebysekuwawa pisze:Panowie a napiszcie gdzie zgodnie ze sztuką powinien być w układ chłodzenia wprowadzony wąż ze zbiorniczka wyrównawczego Mówimy o układzie ze zbiorniczkiem w najwyższym miejscu układu.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Układ jest nadciśnieniowy z korkiem od VW. Zadałem pytanie ponieważ u mnie wlew płynu wchodzi przez trójnik który jest zainstalowany na wężu gdzie pompa przepycha gorący płyn na chłodnicę. Nie wiem czy jest to prawidłowo, nie wiem czy w tym układzie ma to jakieś znaczenie i dlatego pytam. Teoretycznie układ chłodzenia mi pracuje, ale może da się to polepszyć bo chce wrócić do termostatu.bynio204 pisze:Seku ...... to zależy jaki typ chłodnicy a raczej korka zastosowałeś , jest układ nadciśnieniowy to te wszystkie które mają zbiorniczek plastikowy przeważnie z przelewem i podcisnieniowy jak np w starym poldasie gdzie poprzez korek jest zasysany płyn ze zbiorniczka w razie potrzebysekuwawa pisze:Panowie a napiszcie gdzie zgodnie ze sztuką powinien być w układ chłodzenia wprowadzony wąż ze zbiorniczka wyrównawczego Mówimy o układzie ze zbiorniczkiem w najwyższym miejscu układu.
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 24 mar 2012, 15:41
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Sam wlew o ile jest szczelny i nie ma ciśnieniowego korka może być i na wężu. Tylko po co jak masz korek wlewu na zbiorniczku? Jak masz układ ciśnieniowy,to przez ten wlew będziesz gubił płyn przy wzroście ciśnienia.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Źle zrozumiałeś, wlewam płyn przez korek na górze zbiorniczka a odpływ ze zbiorniczka jest wpięty przez trójnik w wąż pomiędzy silnikiem, a chłodnicą. Zbiorniczek oczywiście posiada również przelew który jest spięty z chłodnicą.helloween pisze:Sam wlew o ile jest szczelny i nie ma ciśnieniowego korka może być i na wężu. Tylko po co jak masz korek wlewu na zbiorniczku? Jak masz układ ciśnieniowy,to przez ten wlew będziesz gubił płyn przy wzroście ciśnienia.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Seku u mnie w subaru jest podpięty zaraz przy korku wlewy chłodnicy - tak było w oryginale
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
U mnie chłodnica nie ma korka. Zastanawiam się tylko u siebie jak to działa bo pompa podaje płyn na chłodnicę i na zbiorniczek zalewając go pod korek, a może nie bo poduszka powietrzna na to nie pozwala ? To co mogę zaobserwować jak mam odkręcony korek (zbiornik jest z nierdzy więc nie widzę co tam się dzieje bez odkręcenia korka), że jak pogazuję to poziom płynu w zbiorniczku się podnosi. Zastanawiam się czy opłaca mi się np. przenosić wlew płynu ze zbiorniczka w układ np. w obieg nagrzewnicy, nie mam pojęcia czy coś to zmieni.Lipa pisze:Seku u mnie w subaru jest podpięty zaraz przy korku wlewy chłodnicy - tak było w oryginale
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 24 mar 2012, 15:41
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
Seku z tego co pamiętam to odpływ ze zbiorniczka powinien być połączony z dolnym wężem chłodnicy. Cienki wężyk przelewu idzie z króćca w górze chłodnicy wprost do zbiorniczka. Jutro spojrzę u siebie i na 100% Ci powiem jak jest.
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: zmiana intercoolera i chłodnicy
U mnie zbiornik wyrównawczy wpięty jest przed termostatem do silnika, natomiast odpowietrzenie chłodnicy i odpowietrzenie silnika spięte są razem i podłączone do przelewu w zbiorniczku wyrównawczym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości