Gaz w trajce. Co Wy na to?
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
Gaz w trajce. Co Wy na to?
ja u siebie mam
Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 19:44 przez molek83, łącznie zmieniany 2 razy.
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
- Kontakt:
Jak już kiedyś pisałem traję traktuję jako motocykl,więc tylko benzyna Nie chodzi mi o ilość kilometrów w sezonie i o cenę paliw.Pewnych pojazdów nie powinno się moim zdaniem kaleczyć gazem.Nie znaczy to,że jestem jakimś maniakalnym wrogiem trajek zasilanych innymi paliwami .Są to przecież (nie licząc "seryjnych") unikalne konstrukcje,jedyne w swoim rodzaju,więc jeśli ktoś koniecznie chce...
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 13 cze 2009, 11:53
- Lokalizacja: Rzeczenica
- Kontakt:
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Myślę, że nie jest to wielki problem zasilić LPG jakikolwiek silnik... Kwestia do rozwiązania pozostaje tylko jedna, a mianowicie skąd pobrać ciepło do parownika??
Wiktor...
W wiatrem chłodzonych to tylko temperaturą oleju można zasilić parownik i odpowiednio skonstruowany sterownik przełączania z benzyny na gaz w zależności od temperatury oleju.
Czyli garbus T1 znów odkrywa swoją uniwersalność ponieważ temperatury w nim aż nadto i nie ma problemu, by kupić gotowe części do podłączenia dodatkowego obiegu oleju.
A wracając do mojego posta:
Myślałem o zasileniu swojej trajki gazem... lecz podstawowy problem to nie mam gdzie umieścić butli z gazem tak by nie popsuć wyglądu i by było to zgodne z przepisami dotyczącymi montażu instalacji LPG w pojazdach.
Wiktor...
W wiatrem chłodzonych to tylko temperaturą oleju można zasilić parownik i odpowiednio skonstruowany sterownik przełączania z benzyny na gaz w zależności od temperatury oleju.
Czyli garbus T1 znów odkrywa swoją uniwersalność ponieważ temperatury w nim aż nadto i nie ma problemu, by kupić gotowe części do podłączenia dodatkowego obiegu oleju.
A wracając do mojego posta:
Wcale nie drwię z nikogo. Poszukajcie w NET o systemach HHO...3oo pisze:a może na wodzie by jeździć?? są sposoby ruchania bez dupy ruszania...
Myślałem o zasileniu swojej trajki gazem... lecz podstawowy problem to nie mam gdzie umieścić butli z gazem tak by nie popsuć wyglądu i by było to zgodne z przepisami dotyczącymi montażu instalacji LPG w pojazdach.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
montowanie gazu w trike przypomina mi trochę kupowanie wypasionej fury z xxx końmi mechanicznymi dla szpanu a potem montowanie gazu bo nie stać na paliwo...
to trochę jak zatrudnianie zawodowego sprintera a później łamanie mu nóg w kostkach żeby za szybko nie biegał..
oczywiście każdy robi to co lubi. Jak gaz jest fajnie wkomponowany to ok.. Ale podstawowa wadą jest - jak 3oo zauważył - że nie ma gdzie go doczepić
to trochę jak zatrudnianie zawodowego sprintera a później łamanie mu nóg w kostkach żeby za szybko nie biegał..
oczywiście każdy robi to co lubi. Jak gaz jest fajnie wkomponowany to ok.. Ale podstawowa wadą jest - jak 3oo zauważył - że nie ma gdzie go doczepić
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
ja tez nie mam gdzie gazu doczepic a wiem jak go zrobic zeby silnik krecil lepiej niz na benzynie
poweiem szczerze ze gdybym mial gdzie upchac butle wolalbym na gazie jezdzic i wcale nie polamalbym kostek sprinterowi
mysle ze wypowiedzi na temat gazu sa u nas nadal owiane tematem typu
masz krowe musisz miec na lancuch!!
dobry gaz ale naprawde dobry jest bardzo dobry.
slyszeliscie o systemach blos ktore nie korzystaja z podcisnienia tylko z masowego przeplywu powietrza??
to sa cudenka tak dopracowane ze az milo.
poweiem szczerze ze gdybym mial gdzie upchac butle wolalbym na gazie jezdzic i wcale nie polamalbym kostek sprinterowi
mysle ze wypowiedzi na temat gazu sa u nas nadal owiane tematem typu
masz krowe musisz miec na lancuch!!
dobry gaz ale naprawde dobry jest bardzo dobry.
slyszeliscie o systemach blos ktore nie korzystaja z podcisnienia tylko z masowego przeplywu powietrza??
to sa cudenka tak dopracowane ze az milo.
idą zmiany
Sprawa wygląda też tak, że jadąc furą z xxx końmi przeciętny kierowca nie poczuje czy jedzie na LPG czy na etylinie... w przypadku silników około 50 konnych różnica jest wyczuwalna i na drodze i w portfelu ponieważ chcemy jadąc na LPG oszczędzać nie tylko na cenie LPG, ale i na jego zużyciu.Lipa pisze:montowanie gazu w trike przypomina mi trochę kupowanie wypasionej fury z xxx końmi mechanicznymi dla szpanu a potem montowanie gazu bo nie stać na paliwo...
Prawidłowo wyregulowany silnik na LPG będzie palił do 30% litrów więcej w stosunku do zużycia etyliny.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
OStatnie generacje instalacji LPG, sa naprawdę już tak skonstruowane że rożnicy nie ma żadnej w osiągach, co do spalania to kwestia zależna indywidualnie (sam tego doswiadczyłem i gdybym się nie porwał na instalkę wówczas to bym nie uwierzył)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
LPG jak LPG, paliwo jak inne, ale najlepsze sa sytuacje kiedy to właściciel się zarzeka że nie posiada a potem mu pykna fote na stacji, jak tankuje - vide Hołowczyc i jest wowczas potezne BMW, zarzekał sie kiedys że nie posiada i nie bedzie a walneli mu fote jak nalewali mu na stacji, tyle że wlew mial bardzo mocno schowany nie wiem po co robic z siebie aż takiego balona
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 09 cze 2009, 14:52
- Lokalizacja: Góra
- Kontakt:
Ale ostatnie generacje to wtrysk gazu ktory bierze czasy wtrysków z kompa benzynowego, to jak to do gaznikowca zapodac ??
Co do chłodzonych wiatrem, to ktos miał zrobiony LPG w maluchu a ogrzewanie parownika bylo zrobione na bazie spirali miedzianej owinietej wokół kolektora czy rury wydechowej napełnionej wodą. Trochę to kombinowane ale podobno chodziło.
Co do chłodzonych wiatrem, to ktos miał zrobiony LPG w maluchu a ogrzewanie parownika bylo zrobione na bazie spirali miedzianej owinietej wokół kolektora czy rury wydechowej napełnionej wodą. Trochę to kombinowane ale podobno chodziło.
MOON CHOPPER CZY MOONSHINE OTO JEST PYTANIE
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości