Strona 1 z 10

Trajka nrI WIKTORA

: 07 cze 2009, 14:07
autor: Wiktor
W ciagu zimy moja traja przeszla wiele zmian
Nowe polki
Nowa kierownica
Deatle i smaczki nierdzewka
Przelaczniki powedrowaly na kierownice
Nowe lampy tylne bardzo duze i czytelne
Nowe swiatla obrysowe zamocowane na dziobach z przodu
http://alonzoo.pl.tl/MOJA-TRAJA.htm

I jak Wam sie podoba??

: 07 cze 2009, 14:15
autor: Wodzu
Ty na przodzie masz laczka szerokosci tylnych:)
Nie myslales o szerszych laczkach na tyle?
Ale to juz rzecz gustu:)
Traja zajebista :twisted:

: 07 cze 2009, 16:27
autor: Wiktor
przod 190
tył 235
szersze nie pojda na te felgi a jakos nie chce mi sie zmieniac na inne

: 07 cze 2009, 20:44
autor: Czarek-trike
Półeczki świecą się jak psu na wiosne :wink:

: 07 cze 2009, 20:45
autor: Wiktor
Polubilem nierdzewke i polerowanie :mrgreen: :mrgreen:

: 07 cze 2009, 21:01
autor: Luksky
fakt, bandycka to jest, ja jestem ciekaw przyspieszenia....

: 07 cze 2009, 23:01
autor: Wiktor
jak latam na 3 biegu szalu nie ma
ale jak na chama zapne 1 to swieta tereso.
musze sie fajery trzymac bo tak ciagnie.
ma piarda jak duzy scigacz(ale bez przesady) a pozycja nie słuzy duzym przyspieszeniom.

: 07 cze 2009, 23:20
autor: Luksky
ale nie mierzyłeś do setki ile pociagnie sucz????

: 08 cze 2009, 00:22
autor: 3oo
Wiktor... wzmocnij fajerę i zrób zadupek... i zapierdalaj na pełny power!!

: 08 cze 2009, 09:24
autor: Wiktor
3oo u mnie pelny power jest nie do opanowania :shock:
predkosc maxymalna to gdzies okolo 250 km/h
ja nie chce tak szybko latac :mrgreen: :mrgreen:
mam nadal klopot z automatem i nie mam 4 biegu
ale juz wiem jak to zrobic tylko nie wiem kiedy

: 08 cze 2009, 12:48
autor: Czarek-trike
Ustanów rekord i zapisz do księgi rekordów guinessa :mrgreen: :twisted:

: 10 cze 2009, 08:19
autor: Rafik
Mój kolega w Omedze na tym silniku zamykał budzik, to ta traja po prostu w kosmos wypier.... Poza tym nie wiem koledzy czy zauważyliscie ze w samochodach tak w przybliżeniu przyspieszenie do setki mniej wiecej wychodzi tyle co stosunek masy do mocy. Czyli jak omega miala z 1500 kg i 170 koni to mniej wiecej 8 z haczykiem do setki wychodzi. A trajka wazy z 3 razy mniej to ze scigaczami moze sie rownać o ile operator nie zostanie na starcie :mrgreen:

: 10 cze 2009, 09:36
autor: Wiktor
operator sie mocno trzyma ale jest bogato :mrgreen:
jak latam tylko na 3 biegu to i tak niezle ciagnie
mysle ze przy pomyslnym wietrze maszyna powinna jakies 250 wykrecic ale ja nie chce

: 10 cze 2009, 11:03
autor: Luksky
Wiktor pisze:operator sie mocno trzyma ale jest bogato :mrgreen:
jak latam tylko na 3 biegu to i tak niezle ciagnie
mysle ze przy pomyslnym wietrze maszyna powinna jakies 250 wykrecic ale ja nie chce
ale to chyba wtedy z uśmiechem na ustach recytujesz "PAM JEZUS JUŻ MNIE WZYWA" :)

: 10 cze 2009, 11:19
autor: Czarek-trike
no 250 z nogami do przodu, z dość szeroką kierą :mrgreen:
Na pewno ciekawe wrażenia. :twisted: :mrgreen:

: 10 cze 2009, 11:23
autor: Luksky
"...trzeba kolekcjonowac mocne wrażenia...."

:mrgreen:

: 10 cze 2009, 11:46
autor: Rafik
Wiktor a ten silnik to 2,5 czy 3,0 bo z wygladu sa podobne? W oryginale maja regulowaną długość kolektora ssacego czy coś w tym stylu, ale brak oryginalnego dolotu w trajce chyba nie przeszkadza i tak przerost mocy nad potrzebami.

: 10 cze 2009, 15:02
autor: Wiktor
to jest 2500 ccm
zmiana kolektora wplywa korzystnie na moment obrotowy a tutaj go nie brakuje
krótszy gladszy dolot wieksza moc

: 10 cze 2009, 15:18
autor: Wodzu
Oj nie przesadzajmy... Silnik samochodowy z oryginalmym kolem zamachowym nie wkreci sie nigdy tak na obroty jak japonskie Wirowki.
Ponizej 5sekund to raczej ciezko zejsc bo silnik choc nie wiem jak lekko by mial to sie nie wkreci na obroty..
tymbardziej automatowi sama zmiana biegow to ile czasu juz...
Mozna to porownac do jakiegos 400 albo starej 600 przyspieszeniem :twisted:

: 10 cze 2009, 17:30
autor: Wiktor
ja sie nie upieram mi nie robi roznicy
ale jest git

: 10 cze 2009, 20:57
autor: Rafik
Moja B4 z 2,6 litra ma 150 koni i na dwojce przy odcieciu jest 105 km/h. W trajce jedynka prawie nie potrzebna przy tej wadze, to jak z dwojki ruszysz stowka na budziku raczej w moment :mrgreen: Mysle ze jak bede budowal trajke to taki motorek mi styknie, no chyba ze trafi sie fajny i niedrogi 2,8 z automatem.
Fakt ze oplowskie V6 sa zaje... i mocne ale nie spotkasz w wersji ze skrzynią na przedni naped ułozonej wdłuż.
No i z typowych dupowozów zostaje mi Audi albo Subaru na organy :mrgreen:

: 19 lip 2009, 16:09
autor: Wiktor
dzis wracjac ze Ostrody w deszczu na obwodnicy poleciałem razem z japanesami i chlopaki mowili ze zamyklaismy 2 paki.
a tu zobaczcie jak sie robi ........
http://www.youtube.com/watch?v=JYGSn4WDfKc

: 19 lip 2009, 16:53
autor: Luksky
2 paki w deszczu? :) Wiciu :) toż to prawie Majkela Dżeksona witałes już
:)

: 19 lip 2009, 19:33
autor: Wiktor
zmoklem jak pis wiec mi juz dyndalo
cisnelismy z chlopakami az milo

: 19 lip 2009, 22:28
autor: Luksky
powiedz że Ty na 3 biegu tylko, bo jakby automat "poszedl dalej" to panowie na ryżówkach by wąchali jeno spaliny :)