Strona 1 z 3

Może coś z tego będzie

: 02 gru 2013, 11:56
autor: Budrys
W tamtym roku mnie coś natchnęło by pobawić się w ,,boba budowniczego", jeszcze wtedy nie miałem pojęcia o tym portalu. Jedynie słyszałem hasła ,,traja, trike" , lecz szczegółów nie znałem. Postanowiłem stworzyć coś oryginalnego w swoim garage. Okazało się, ku mojemu ździwieniu, iż nie jestem pierwszy. Poczytałem wiedzę (wujek google) i zacząłem działać. To kilka zdjęć z moich nisko budżetowych działań.
ps. Nie wyśmiewajcie mnie zbyt głośno, liczę na pomocne sugestie :oops:

Re: Może coś z tego będzie

: 02 gru 2013, 12:02
autor: Rob_trike
Witam

Z czego tu się śmiać ? Fajna traja wyszła - działaj i śmigaj

Powodzenia :D

Re: Może coś z tego będzie

: 02 gru 2013, 20:28
autor: winda
jak ta kierownica jest zamocowana? na obejmy do lag? mówię o przodzie Suzuki

Re: Może coś z tego będzie

: 02 gru 2013, 22:20
autor: Budrys
Tak, kiery łapane za lagi, tyke że uchwyty przerabiane bo były z aluminium a ja nie mam tiga

Re: Może coś z tego będzie

: 07 gru 2013, 00:37
autor: Luksky
winda pisze:jak ta kierownica jest zamocowana? na obejmy do lag? mówię o przodzie Suzuki

Kierowniczka ma skręcać i tyle. Jeżeli efekt oczekiwany został uzyskany to jest OK.

Re: Może coś z tego będzie

: 07 gru 2013, 15:16
autor: Budrys
Zapomniałem dodać, że oryginalnie była tak montowana kierownica.
Mam pytanie. Jak odpowietrzyć hamulec przedni w motorze? Próbowałem i nic.

Re: Może coś z tego będzie

: 07 gru 2013, 15:59
autor: adaśko
wlej płyn strzykawką z wężykiem przez odpowietrznik, czyli od dupy strony :D

Re: Może coś z tego będzie

: 07 gru 2013, 16:17
autor: Budrys
Ale który, ten przy ladze czy przy zacislu? A co z resztą odpowietrznilów, luzować?

Re: Może coś z tego będzie

: 07 gru 2013, 18:03
autor: dark
I odpowietrznik ustaw tak zeby był w najwyższym punkcie zacisku !!!

Re: Może coś z tego będzie

: 08 gru 2013, 00:49
autor: sekuwawa
Nie znam tego systemu, ale wyrzuciłbym ten wężyk co idzie pod lagę i proponuję odpowietrzać tym na zacisku.

Re: Może coś z tego będzie

: 08 gru 2013, 11:25
autor: Budrys
seku, ponoć przy hamowaniu usztywnia zawieszenie, ten patent był krótko stosowany bo się nie sprawdził- info od kumpla, którego cała rodzinka jeździ motorami

Re: Może coś z tego będzie

: 08 gru 2013, 13:29
autor: sekuwawa
To w twoim przypadku nie trzeba usztywniać zawieszenia bo nacisk na przednią oś mniejszy niż w motocyklu. Odłącz ten system i się nie zniechęcaj bo motocyklowe układy czasem się trudno odpowietrzają. Załóż wężyk na odpowietrznik i jego koniec włóż do słoiczka z płynem żeby nie zasysał powietrza.

Re: Może coś z tego będzie

: 08 gru 2013, 21:47
autor: dark
Tak jak u Zetora po zdjęciu zacisku klocek drewniany w zacisk odpowietrznik w najwyższy punkt i powinno się dać.

Re: Może coś z tego będzie

: 09 gru 2013, 15:42
autor: Budrys
Dziękuję za pomoc, mam już dość tego układu lecz nie spocznę puki nie zrobię.

Re: Może coś z tego będzie

: 09 gru 2013, 16:20
autor: bandit
Wywalasz przewód od anty nurka , skracasz śrubę w zacisku od przewodu hamulcowego- czyli z dwóch przewodów, zostaje jeden od pompy hamulcowej i odpowietrzasz....dasz radę, tylko ja się jebałem z odpowietrzeniem przodu jak mi 220 cm zrobili za gruby przewód hamulcowy...

Re: Może coś z tego będzie

: 11 gru 2013, 16:00
autor: Budrys
Dzięki Bandit za wyczerpującą odp

Re: Może coś z tego będzie

: 11 gru 2013, 22:25
autor: Budrys
I dupa, dwie i pół godziny odpowietrzania i nic. Wyjebałem przewody idące do lag i pompowałwm, upuszczałem - zero efektów. Klocki nowe, z pompy nie cieknie, uszczelki jak nowe- brak mi sił. Jutro służba odpocznę myślami od niepowodzeń, a w piątak ,,od nowa polska ludowa"

Re: Może coś z tego będzie

: 12 gru 2013, 09:25
autor: bandit
Można odkręcic przewód z zacisku zanurzyć w słoiku z płynem i pompować, a na końcu jak już płyn pójdzie przykręcić do zacisku i odpowietrzyć w konwencjonalny sposób, inna metoda to poluzowanie samej śruby przy zacisku, jak zacznie cieknąć to dokręcać, i odpowietrzać.
A czy odpowietrznik masz w najwyższym punkcie?

Re: Może coś z tego będzie

: 12 gru 2013, 09:35
autor: maciey
:mrgreen:


1239715_221050231392340_429165023_n.jpg

Re: Może coś z tego będzie

: 12 gru 2013, 14:56
autor: Budrys
Pompę odkręciłem ipompowałem na glebie, dzięki czemu odpowietrznik był wyrzej. Przy odkręconym przewodzie płyn cieknie, już nawet spowalnia koło lecz nie hamuje. Jutro popompuję z węrzykiem na odpowietrznilu zanurzonym w płynie.

Re: Może coś z tego będzie

: 13 gru 2013, 10:00
autor: bandit
Bardziej mi chodziło, o zacisk
pompa na kierze tam gdzie jej miejsce, za cisk tak okracac i stawiasz aby odpowietrznik był w górze, w najwyższym punkcie, aby powietrze które w nim bło poszło w góre!

Re: Może coś z tego będzie

: 19 gru 2013, 02:28
autor: Michael2304
maciey pisze::mrgreen:


1239715_221050231392340_429165023_n.jpg

Nooo, i zajefajny hamulec :lol: :lol: :lol:

Re: Może coś z tego będzie

: 22 sty 2014, 09:29
autor: Budrys
Dwa dni temu wybrałem się na krótką przejażdżkę ( 3 km po trelince ) o dziwo nic nie odpadło ;) lecz malcowe zawieszenie nie zdaje egzaminu- za sztywne, skacze jak pojebany. Myślę o wstawieniu amorków ze zdjęcia, lecz po jednym na stronę wydaje mi się, że będzie za mało. I tu moje pytanko: co mogę dołożyć, aby było miękko i się nie wytłukło za szybko?
Pozdrawiam

Re: Może coś z tego będzie

: 22 sty 2014, 09:44
autor: bandit
Osobiście to stosowałem z powodzeniem amorki od kabiny od MAN,a http://allegro.pl/amortyzator-kabiny-ma ... 86903.html
od DAF'a miały regulacje twardości http://allegro.pl/amortyzator-kabiny-da ... 05938.html

Re: Może coś z tego będzie

: 22 sty 2014, 11:03
autor: Budrys
Po jednym na stronę?