juniorv
- Rob_trike
- President
- Posty: 10883
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: juniorv
Kierownik to w sporym rozkroku będzie tym jeździł. Zacząłeś już ćwiczyć szpagat ?
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
juniorv pisze:Chłopaki na pierwszy rzut oka ile ta trajka może ważyć ??
moja miała mniej osprzętu (ta co w Babkach ja wykańczaja psychicznie, jak i mnie) i wazyła 730kg.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
To po papierach tylko do DMC 450 policja pewnie też stwierdzi że waży więcej niż 500kg
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- seta
- Posty: 1320
- Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
- Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
- Lokalizacja: Łosice
- Kontakt:
Re: juniorv
Będzie to bardzo podejrzane
- adaśko
- Posty: 4477
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
- Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
- Lokalizacja: Iława
- Kontakt:
Re: juniorv
jak DMC 450 kg to masy własnej pewnie masz około 230 kg, co ty masz za dokumenty ? Od chińskiego buggy? czy sama?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
- zetor
- Member
- Posty: 3156
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: juniorv
he waga mojego jest mi nieznana wpisałem w papiery 650 kg
ale musze podjechac sie zwarzyc
ale musze podjechac sie zwarzyc
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Miały być od sama ale w takim razie poczekają na kogoś innego eh a już kur... czułem muchy w zębachadaśko pisze:jak DMC 450 kg to masy własnej pewnie masz około 230 kg, co ty masz za dokumenty ? Od chińskiego buggy? czy sama?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Mam problemy z odpaleniem ponieważ pompa nie podaje paliwa.
Jak ją podłączę na krótko to silnik odpala i jest niby ok
przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone jak podam masę na przkaźnik to pompa działa.
Czyżby walnięty sterownik silnika ??
Może macie jakieś pomysły na ten problem
Jak ją podłączę na krótko to silnik odpala i jest niby ok
przekaźniki i bezpieczniki sprawdzone jak podam masę na przkaźnik to pompa działa.
Czyżby walnięty sterownik silnika ??
Może macie jakieś pomysły na ten problem
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
U mnie immo odłączało pompę i wtryski. jak by ci się zjebało ecu to wcale by ci nie zapałił. W ostatniej traji którą zrobiłem wrzuciłem chłodnicę z merca 124, bodajże 2.3 benzyna, pięknie daje rade sobie z tym silnikiem, ta oryginalna z omegi jest cholernie dupna i chujowo wygląda z przodu, wentylator założyłem z omegi ale z klimy, dają niezłe tornado.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
Do ECU podpiołeś wszedzie mase gdzie była?
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- Katownik
- Posty: 542
- Rejestracja: 16 cze 2012, 21:38
- Krótki opis: Pod osłoną nocy P*S kraj na dno toczy
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: juniorv
jak nie uda Ci sie dojść czemu ecu nie załącza pompy zawsze można zastosować coś takiego jak ja , czyli sterownik do gaźnikowej instalacji gazowej stag 2g , jako sterownik pompy paliwa , sprawdziłem , działa jak powinno , po włączeniu zapłonu rusza pompa na kilka sekund , następnie staje i sterownik czeka na impulsy z cewki zapłonowej , jeśli sie tylko pojawią pompa rusza . cena też niezła bo ok 30 PLN.
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- bandit
- Posty: 3676
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: juniorv
stówa za pozbycie immo?mechanior pisze:To nawet lepsza cena niż za usunięcie immo z ecu, mnie kosztowało 100zł, tylko pamiętam że immo odłączało jeszcze zasilanie wtrysków, sprawdz jak pisałem czy na wszystkie piny gdzie powinna być masa czy jest napewno, może ecu chce podać masę na przekaźnik ale nie ma z czego.
to jest pryszcz przy 250 plus 2 razy laweta - 2x30 zeta i dwa kursy po 60 kaemów do elektryka...nie ma to jak ford mondeo...
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Dzięki za sugestie
Wczoraj odpaliłem wszytko z paliwem ok podałem kilka razy jeszcze masę na przekaźnik i jak ręką odjął jak ja lubię te kabelki
Ecu podaje masę tak jak powinno. Tylko dziwne że w piątek były problemy.
Wczoraj odpaliłem wszytko z paliwem ok podałem kilka razy jeszcze masę na przekaźnik i jak ręką odjął jak ja lubię te kabelki
Ecu podaje masę tak jak powinno. Tylko dziwne że w piątek były problemy.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: juniorv
Moja też miała takie humory. Nie podawała na pompę ani ogólnie na silnik, czyli np. silniczek krokowy też nie działał. Po miesiącu i kilku postojach znalazłem luźny przewód masowy od ecu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: juniorv
Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Co prawda kilka kontrolek się święci jak dołożyłem licznik np poduszek i abs którego jeszcze nie mam
Najgorsze to ze pulsuje kontrolka silnika a może poprostu go nie podpinac
nie to nie najgorsze najgorsze to to ze nie można tak łatwo tego zarejestrować jak kiedyś :@
Najgorsze to ze pulsuje kontrolka silnika a może poprostu go nie podpinac
nie to nie najgorsze najgorsze to to ze nie można tak łatwo tego zarejestrować jak kiedyś :@
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: juniorv
mechanior pisze:Nie zawsze masa jest tam gdzie by się wydawało, podłączyłem masę licznika do kolektora ssącego z aluminium, jak silnik nie pracował masa była jak odpaliłem masa mrugała.
bo masie sie podobały wibracje i dlatego do Ciebie mrugała.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
mozolnie do przodu szkoda, ze z tym kołem na przód jeszcze się nie uporałem, które zamierzam tam upchnąć
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: juniorv
z przodu zajebiaszcza, pokaż jeszcze fote od boku .
Aha, czy myślałeś już nad wykończeniem? konkretnie mam na myśli lakierowanie, konkretniej kolor
Aha, czy myślałeś już nad wykończeniem? konkretnie mam na myśli lakierowanie, konkretniej kolor
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- winda
- Secretary
- Posty: 14836
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: juniorv
fajna ale obawiam się ze ten koszyczek z plastiku bedzie ci spadał
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
- Kontakt:
Re: juniorv
Kto mi taką zabudowę wykona??? jest po prostu kosmiczna
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
“engine maximum, body minimum”
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: juniorv
blacharką do trajki i nie tylko zajmuje się nasz forumowicz gofer
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- bandit
- Posty: 3676
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: juniorv
Robert ze Skwierzyny , chcesz namiar?juniorv pisze:
Kto mi taką zabudowę wykona??? jest po prostu kosmiczna
To jest traja robiona przez tego samego kolesia co robił traje na grandzi, która jest na forum...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości