juniorv

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
koper937
Posty: 328
Rejestracja: 09 sie 2012, 00:28
Lokalizacja: kołczygłowy
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: koper937 »

300mm z przodu :shock:
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: andrzejqs »

trike z.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
20140106_144256.jpg
20140106_144314.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Szalony-Mateo »

Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Szalony-Mateo pisze:Patrząc na te półki to skręt będzie miała gorszy od ciężarówki. Zobacz jak niewiele miejsca jest od lagi do ramy.
Zgadzam się i rury od ramy będę chciał podciąć i wspawać wzmocnienia aby zmniejszyć promień zawracania.
Najważniejsze co chciałem uzyskać to aby można było ramę oddzielić od silnika i wózka zawieszenia. Rama skręcana z wózkami.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

sekuwawa pisze:Główka wspawana źle i trzeba to wzmocnić, tył ramy pewnie wytrzyma, ale zrobiłbym to inaczej. Poniżej fotki ramy też robionej kilka dni temu.
20140106_144256.jpg
20140106_144314.jpg
Jaki kąt główki? u mnie wstępnie 48-50 tak szczepiłem z ramą
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Byłem obejrzałem przemyślałem i przedłużę ramę w miejscu główki jakieś 4 cm co powoli mi zwiększyć kąt skrętu i zmniejszyć promień zawracania. A miało być tak pięknie :?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
Szalony-Mateo
Posty: 408
Rejestracja: 26 cze 2012, 15:19
Lokalizacja: Wielisławice w lesie.
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Szalony-Mateo »

Juniorv zobacz jak ramę zrobił mechanior. Tylko nie używaj kolanek hamburskich (czy jakoś tak się nazywają) bo do tego trzeba być supr spawaczem by to wytrzymało w newralgicznych miejscach. Szczególnie chodzi o mocowanie główki ramy.
Masz tu linka do jego tematu:
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f ... &start=100
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

Popatrz, ale proszę nie rób ramy z rury 2 cale. :mrgreen:
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

ciężko się będzie skręcać. Miałem podobnie przy gnojowozie, a u mnie oponka "ciut subtelniejsza" :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Czarek-trike
Posty: 9308
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Czarek-trike »

juniorv pisze:300/35R18 tylko nie piszcie, że za szerokie bo ktoś ją faktycznie znajdzie w rowie i się ucieszy :shock:
300mm piękna :)

mi się marzy 330 przód i 345//15 tył :D :D
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: seta »

Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: seta »

No zapowiada się ciekawie :)
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

sekuwawa pisze:
seta pisze:Seku to twoja maszyna czy komuś robisz?
To nowa traja mojego kumpla, uznał że zmiana biegów w trajce to słaby pomysł i kupił 2,5 V6 z omegi.
Masz również wyprowadzony wężyk ze skrzyni biegów. Jest to wężyk do podciśnienia czy jakieś odpowietrzenie?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

sekuwawa pisze:Mnie nie pytaj bo to nie moje, ale jak chcesz to podeślę Ci na PW telefon do kumpla co to składa. Kupił całą omege i ją wybebeszał więc pewnie wie.
Super zapodaj namiar. Może ktoś inny pomoże w tym wątku
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

To jest odpowietrzenie skrzyni, kolana hamburskie mają wystarczająco wytrzymałości w tego typu konstrukcji ale trzeba dobrze pospawać, zresztą rame czy na kolanach czy giętą i tak trzeba dobrze pospawać. co do automatu to wyjeb go puki możesz.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Jakie problemy z tym automatem? Pewnie nie tylko mnie to ciekawi
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0824.jpg
Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

mechanior pisze:Ogólnie to on jest dopasowany do wagi pojazdu i dlatego chujowo chodzi , jak jeździłem swoją czułem się jakbym miał nie 180 koni ale 50. Nawet jak elektryka jest opanowana i zmienia biegi to jest upierdliwa w eksploatacji.
Jeździliśmy Omegą w automacie i jakoś nie odczułem, że te automaty źle chodzą i czułem te 180KM. Masa pojazdu nie ma wiele do rzeczy bo to jest kwestia sterowania i elektroniki. Podejrzewam że wszystko jest kwestią tego że najczęściej dawcami są pojazdy kupowane najtaniej i mocno wyeksploatowane. Można jak Wiktor wrzucić dyfer od diesla co powinno poprawić osiągi.
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: andrzejqs »

juniorv pisze:
DSC_0824.jpg
Wywaliłem górne rury i wstawiłem nowe dłuższe i co o tym sądzicie ?
ok nawet wygląd się poprawił
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Własnie masa i elektronika ma najwięcej do rzeczy, ale widze ze na automacie z omy każdy chyba musi się przejechać , taki widać urok.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Mam pytanie:
Czy masę DMC w dowodzie wydanym przed 22.czerwca 2013 jest zapisem który można zmienić (zmiany konstrukcyjne itp.) dodam, że dowód dotyczy motocykl sam
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość