juniorv

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0746.jpg
DSC_0743.jpg
DSC_0750.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 254
Rejestracja: 21 sty 2011, 14:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Przemek »

Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach :?: :)
Człowiek został stworzony przez miłość, dlatego ona tak bardzo go pociąga. J.M.Vianney
Awatar użytkownika
andy
Posty: 1003
Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: andy »

Przemas pisze:Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach :?: :)
widać że człowiek konkretny , mało mówi za to efekty w robocie widać ,
i posługuje się najstarszą chyba odmianą pisma : pismem obrazkowym :)
Awatar użytkownika
buszowanie
Posty: 253
Rejestracja: 25 paź 2011, 17:58
Krótki opis: Sergiusz
Lokalizacja: północna opolszczyzna
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: buszowanie »

Pewnie tępy i po piwku jestem, bo nic z tego nie wynika.
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: andrzejqs »

Buszowanie wszystko ok ja nie piłem i nie wiem oco kaman ?
juniorv rozwiń temat ABS
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Junior wyjeb ten automat za wczasu. widzę że połączyłeś wyjscie skrzyni bezpośrednio do dyfra, wiesz że w takim połączeniu będziesz miał krzywo zamontowany silnik albo krzywą ramę.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

A to niby czemu nie będzie osiowo ?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

bo dyfer ma przesunięcie.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0751.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

mechanior pisze:bo dyfer ma przesunięcie.
Duży ten ofset przy tym moście jak to wpływa na jazdę bo temat przerabiałeś no i pewnie Wiktor również
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: adaśko »

po jaki chuj ci abs?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Racja, czekam na propozycje po co ten ABS w trajk ?
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: andrzejqs »

Ja mam ABS w trajce ale wykorzystuje tylko funkcje zbierania impulsów do licznika :lol: :lol:
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Lipa »

Ten bęben... to ile ma ???
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

mechanior pisze:Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.
Właśnie u kumpla powstaje trajka na omedze 2,6 V6 i faktycznie wyjście wałka atakującego z dyfra nie jest symetrycznie w osi. Po przemyśleniach uznaliśmy, że rama będzie symetryczna do zawiechy a silnik w tej ramie przestawiony ok 2 cm w odpowiednią stronę. Podejrzewam że po wykończeniu nie będzie tego widać, ale trzeba mieć tego świadomość.
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Tam jest z tego co pamiętam 6 cm przesuniecia od osi. jak zrobicie 2 cm to silnik poleci po skosie.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: sekuwawa »

Ja tego nie mierzyłem tylko kumpel wspominał coś ok 20-25mm, a wg mnie to nieznaczące. Jak tam faktycznie jest 6 cm to już sporo, ale Wiktor tez chyba ma bezpośrednio spiętą skrzynię z dyfrem?
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Wiktor »

mam bezpośrednio i mam silnik lekko skoszony a po drugie nie lezy rowno w ramie i jest ok
idą zmiany
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2143
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: mechanior »

Dorobiłem do tego taki prosty przyrzad i pokazał coś ok 6 cm, jak Wiktor tak zrobił i nie ma problemu to może nie ma się co spuszczać.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: Luksky »

wypuścicie przeciwległą os z kołem o ok 15cm dalej w bok i zrównoważy efekty uboczne :) kepasa?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Wytrace te 6cm na felgach prawa +3cm a lewa -3 cm co wy na to wkońcu felgi będę dorabial i jak opona będzie 345 to pewnie w oczy się nie będzie rzucać
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

Lipa pisze:Ten bęben... to ile ma ???
11"R18
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0753.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
juniorv
Posty: 77
Rejestracja: 15 paź 2013, 23:52
Kontakt:

Re: juniorv

Post autor: juniorv »

DSC_0758.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
juniorv@.wp.pl
“engine maximum, body minimum”
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości