Strona 1 z 8

juniorv

: 28 lis 2013, 00:34
autor: juniorv
DSC_0746.jpg
DSC_0743.jpg
DSC_0750.jpg

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 13:29
autor: Przemek
Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach :?: :)

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 15:16
autor: andy
Przemas pisze:Kolego, widzę że powstaje ciekawa maszyna, ale coś taki skąpy w słowach :?: :)
widać że człowiek konkretny , mało mówi za to efekty w robocie widać ,
i posługuje się najstarszą chyba odmianą pisma : pismem obrazkowym :)

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 15:24
autor: buszowanie
Pewnie tępy i po piwku jestem, bo nic z tego nie wynika.

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 18:13
autor: andrzejqs
Buszowanie wszystko ok ja nie piłem i nie wiem oco kaman ?
juniorv rozwiń temat ABS

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:05
autor: mechanior
Junior wyjeb ten automat za wczasu. widzę że połączyłeś wyjscie skrzyni bezpośrednio do dyfra, wiesz że w takim połączeniu będziesz miał krzywo zamontowany silnik albo krzywą ramę.

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:24
autor: juniorv
A to niby czemu nie będzie osiowo ?

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:31
autor: mechanior
bo dyfer ma przesunięcie.

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:39
autor: juniorv
DSC_0751.jpg

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:41
autor: juniorv
mechanior pisze:bo dyfer ma przesunięcie.
Duży ten ofset przy tym moście jak to wpływa na jazdę bo temat przerabiałeś no i pewnie Wiktor również

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:46
autor: adaśko
po jaki chuj ci abs?

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:50
autor: mechanior
Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 20:50
autor: juniorv
Racja, czekam na propozycje po co ten ABS w trajk ?

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 21:17
autor: andrzejqs
Ja mam ABS w trajce ale wykorzystuje tylko funkcje zbierania impulsów do licznika :lol: :lol:

Re: juniorv

: 28 lis 2013, 21:26
autor: Lipa
Ten bęben... to ile ma ???

Re: juniorv

: 29 lis 2013, 12:38
autor: sekuwawa
mechanior pisze:Nie wiem jaki to bedzie mialo wpływ bo obie trajki zrobiłem osiowo, możliwe że nie bedzie to odczuwalne ale jak pisałem trajka będzie krzywa.
Właśnie u kumpla powstaje trajka na omedze 2,6 V6 i faktycznie wyjście wałka atakującego z dyfra nie jest symetrycznie w osi. Po przemyśleniach uznaliśmy, że rama będzie symetryczna do zawiechy a silnik w tej ramie przestawiony ok 2 cm w odpowiednią stronę. Podejrzewam że po wykończeniu nie będzie tego widać, ale trzeba mieć tego świadomość.

Re: juniorv

: 29 lis 2013, 20:17
autor: mechanior
Tam jest z tego co pamiętam 6 cm przesuniecia od osi. jak zrobicie 2 cm to silnik poleci po skosie.

Re: juniorv

: 30 lis 2013, 14:12
autor: sekuwawa
Ja tego nie mierzyłem tylko kumpel wspominał coś ok 20-25mm, a wg mnie to nieznaczące. Jak tam faktycznie jest 6 cm to już sporo, ale Wiktor tez chyba ma bezpośrednio spiętą skrzynię z dyfrem?

Re: juniorv

: 30 lis 2013, 14:48
autor: Wiktor
mam bezpośrednio i mam silnik lekko skoszony a po drugie nie lezy rowno w ramie i jest ok

Re: juniorv

: 30 lis 2013, 20:53
autor: mechanior
Dorobiłem do tego taki prosty przyrzad i pokazał coś ok 6 cm, jak Wiktor tak zrobił i nie ma problemu to może nie ma się co spuszczać.

Re: juniorv

: 30 lis 2013, 22:29
autor: Luksky
wypuścicie przeciwległą os z kołem o ok 15cm dalej w bok i zrównoważy efekty uboczne :) kepasa?

Re: juniorv

: 01 gru 2013, 14:31
autor: juniorv
Wytrace te 6cm na felgach prawa +3cm a lewa -3 cm co wy na to wkońcu felgi będę dorabial i jak opona będzie 345 to pewnie w oczy się nie będzie rzucać

Re: juniorv

: 01 gru 2013, 15:16
autor: juniorv
Lipa pisze:Ten bęben... to ile ma ???
11"R18

Re: juniorv

: 01 gru 2013, 15:33
autor: juniorv
DSC_0753.jpg

Re: juniorv

: 05 gru 2013, 12:39
autor: juniorv
DSC_0758.jpg