Re: Moja pierwsza
: 16 lip 2019, 19:56
pdf 1 strona 32-35 komp na trzy gniazda
Jeśli przyjechała na własnych kołach to pełny szacun , ale jak nawet na lawecie i się kręci tam na miejscu to gościu musi być niezłym świrem --jak my--Michael2304 pisze:Dzisiaj,podczas małej przejażdżki w okolicach Bath, natknąłem się na motoryzację rodem z PRL-u... Jestem pod wrażeniem,takim sprzętem,tyle kilometrów... Super sprawa
trzy tygodnie temu w rlandii byl zlombol moze to jeszcze jakies niedobitki, tu jeszcze tydzien po calej wyspie sie krecily poldki zuki itp.kowall pisze:Jeśli przyjechała na własnych kołach to pełny szacun , ale jak nawet na lawecie i się kręci tam na miejscu to gościu musi być niezłym świrem --jak my--Michael2304 pisze:Dzisiaj,podczas małej przejażdżki w okolicach Bath, natknąłem się na motoryzację rodem z PRL-u... Jestem pod wrażeniem,takim sprzętem,tyle kilometrów... Super sprawa
Spokojnie wystarczy 6 mm, a chłodnice od cieniasa 900 , myślę że coś koło tego mają.Michael2304 pisze:Ma ktoś pomysł,od czego można dopasować chłodnicę wody,żeby nie była szersza niż 30-32cm,wysokość do ok 40cm. Chłodnice ( razem 2 sztuki) mają pracować z subaru 2.0 Dzięki Katownikowi,który zrobił flanszę 6mm grubą,silnik pasuje i nawet mieści się do zderzaka z lampami (mam nadzieję ,że mi silnik nie odpadnie ) jak mi się uda znaleźć takie chłodnice,które wejdą pod karosę,nie będę musiał wieszać oryginalnej chłodnicy na zderzaku z tyłu, oszczędzając mi pracy i zderzak nie straci wyglądu( chłodnica zasłoni numer rejestracyjny i lampę cofania i przeciwmgielne) Dodatkowo przydałaby się jakaś obudowa.
Podpowie ktoś?
Max 2000 PLN...Michael2304 pisze:Ile można zapłacić za przód Subaru forester 2005r, 2.0 bez turba,100k, cały przód odcięty na przednich drzwiach,z ECU ,stacyjką i wszystkim co potrzebne. Może trzeba by jakieś zapasy porobić
..jak celować to w coś pod 200KM+... z perspektywy 115 KM... Ci to piszęLipa pisze:Max 2000 PLN...Michael2304 pisze:Ile można zapłacić za przód Subaru forester 2005r, 2.0 bez turba,100k, cały przód odcięty na przednich drzwiach,z ECU ,stacyjką i wszystkim co potrzebne. Może trzeba by jakieś zapasy porobić
Dzięki,w takim razie poczekam na coś tańszegoLipa pisze:Max 2000 PLN...Michael2304 pisze:Ile można zapłacić za przód Subaru forester 2005r, 2.0 bez turba,100k, cały przód odcięty na przednich drzwiach,z ECU ,stacyjką i wszystkim co potrzebne. Może trzeba by jakieś zapasy porobić
Te 200km+ to wyrwie mi skrzynie garbusową razem z półosiami Trza by skrzynie zmieniać... Już mam dość przeróbek, trzeba pojeździć trochę.Czarek-trike pisze:..jak celować to w coś pod 200KM+... z perspektywy 115 KM... Ci to piszęLipa pisze:Max 2000 PLN...Michael2304 pisze:Ile można zapłacić za przód Subaru forester 2005r, 2.0 bez turba,100k, cały przód odcięty na przednich drzwiach,z ECU ,stacyjką i wszystkim co potrzebne. Może trzeba by jakieś zapasy porobić
skrzyni i 300 KM Ci nie wyrwie... nie moc a jej przyrost - szczególnie nieliniowy - rozjebuje skrzynkę.Michael2304 pisze:Te 200km+ to wyrwie mi skrzynie garbusową razem z półosiami Trza by skrzynie zmieniać... Już mam dość przeróbek, trzeba pojeździć trochę.Czarek-trike pisze:..jak celować to w coś pod 200KM+... z perspektywy 115 KM... Ci to piszęLipa pisze:Max 2000 PLN...Michael2304 pisze:Ile można zapłacić za przód Subaru forester 2005r, 2.0 bez turba,100k, cały przód odcięty na przednich drzwiach,z ECU ,stacyjką i wszystkim co potrzebne. Może trzeba by jakieś zapasy porobić
hmmmmmLipa pisze:....
skrzyni i 300 KM Ci nie wyrwie... nie moc a jej przyrost - szczególnie nieliniowy - rozjebuje skrzynkę.
o i masz wypowiedź eksperta w tej materiiRob_trike pisze:hmmmmmLipa pisze:....
skrzyni i 300 KM Ci nie wyrwie... nie moc a jej przyrost - szczególnie nieliniowy - rozjebuje skrzynkę.
No to gratulacje że się udało z subarakiem , może i mnie się uda .Michael2304 pisze:Dziś,po raz kolejny, nastała wiekopomna chwila. Po długiej i żmudnej walce,silnik subaru pracuje ,jak należy. To dzięki cierpliwości telefonicznej zarówno Andrzejqsa jak i Katownika,silnik pracuje poprawnie. Tu mogę tylko żałować, że nie zrobiłem tego od razu,notabene tak jak mówili wszyscy.....jak zacząłem budowę.... Teraz traja zap.....la jak talala, pomimo skromnych 122HP i skrzyni AM( co wkrótce się zmieni,mam nadzieję) . Dziś ,po próbnej jeździe nr3, koleś z osobówki na światłach był "letko" zdziwiony,że nie może dogonić czegoś na trzech kołach,moja mina bezcenna.... . Na garbusie mogłem tylko pomarzyć. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam