Strona 1 z 1
wyciek
: 17 cze 2013, 22:50
autor: ogi;)
witam
panowie mam taki mały problemik dziś zaóważyłem, że cieknie mi olej z goleni
nigdy nie miałem doczynienia z motorami a szczerze mówiąc nawet nie wiem z jakiego modelu kawałsraki mam przodek
cieknie w dziwnym miejscu nie na uszczelniaczach tylko w połowie lag przy takim dziwnym wentylu który jest nadodatek tylko na jednej goleni
niemam pomysłu jak to ugryźć a pasi tym śmigać
jutro zapierdalam po twardy dowód
Re: wyciek
: 18 cze 2013, 08:48
autor: dark
Fotę zapodaj będziem bliżej wycieku ...
Re: wyciek
: 18 cze 2013, 18:32
autor: ogi;)
foty i opis gdzie leje
Re: wyciek
: 19 cze 2013, 09:35
autor: bandit
Na lagach widać jakby puszczaly uszczelniacze . Chodzi Ci o ten zaworek nad polka? Jeśli faktycznie Uszczelniacze lag poszły na emeryturę. Koszt około 50 zeta plus 50-60 zeta na olej. Do rozbiórki potrzebny jest specjalistyczny przyrząd, do 2 rurek zespawanych w literę T a na końcu trza wdoświadczeniaac odpowiednią nakretkelub srube aby zrobić wielgahnego imbusa....
Re: wyciek
: 19 cze 2013, 11:17
autor: ogi;)
puszcza dokładnie nad półkami zaworek i jego przeciwny golen
powoli jeszcze raz napisz co mi potrzebne i jak to zrobić
dzięki
Re: wyciek
: 19 cze 2013, 11:35
autor: Szefciu
ogi;) pisze:puszcza dokładnie nad półkami zaworek i jego przeciwny golen
powoli jeszcze raz napisz co mi potrzebne i jak to zrobić
dzięki
Tez nie mogles zrozumiec co artysta mial na mysli?
Re: wyciek
: 19 cze 2013, 13:56
autor: bandit
Bez obrazy ale ten przodzik to normalnie z epoki kamienia łupanego. Regulacja zawiechy polega na tym pewnie że w ten zaworek pompujesz sprężone powietrze , które ustala twardośc tłumienia. Jak Ci tam cieknie to trza jakos copa uszczelnic. Patrząc na konstrukcje przodu tego zaworki i łacznik musi byc demontowalny, np do zdjęcia pojedyńczych lag.