Strona 1 z 6

Trike_BULL

: 08 cze 2013, 00:09
autor: rob_bull
Tak jak obiecywałem, zaczynamy następne projekty. Na razie zaczniemy od tego co powstało pół roku temu, przed moim zabiegiem, czyli: sercucho - wyjęte od VW Golfa II SYNCRO, jednostka 1,8 na pełnym mechanicznym wtrysku 98KM, zawiecha - tradycyjna od garba, przód - sprawdzony wahacz pchany, rama - opuszczona na maksa, po prostu sprzęt do latania aby w przyszłym roku w Babkach, zamiast ronda jednopasmowego powstało trzypasmowe :lol: :lol:

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 00:20
autor: Luksky
golf z napedem na 4 buty? a co zrobisz z pozostałymi wyjściami napedowymi ze skrzynki? Patrzę jak to u mnie wyglada w pasacie i ze skrzyni wyłażą dwie półosie i wyjście na wał napedowy na tylna oś.

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 01:16
autor: Devil
Huj z tymi kolami ale garaz to masz zajebisty ja swoja w stolarni robilem i kilka razy mi sie zajaralo

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 07:12
autor: Czarek-trike
Pięknie Bull :mrgreen:

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 07:52
autor: pawlikTrike
Luksky pisze:golf z napedem na 4 buty? a co zrobisz z pozostałymi wyjściami napedowymi ze skrzynki? Patrzę jak to u mnie wyglada w pasacie i ze skrzyni wyłażą dwie półosie i wyjście na wał napedowy na tylna oś.
Ja tam widzę skrzynie od garba i za nic nie mogę dojrzeć w niej wyjścia na wał napędowy :wink: :mrgreen:

Bull, jesteś już w połowie drogi... prawie połowie :wink:

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 08:55
autor: adaśko
będzie fajny zapierdalator

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 09:17
autor: wisnia
Powodzenie, zostało Ci 11 miesięcy do babek

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 09:35
autor: winda
przeczytałem pierwszego posta i wyszło mi ze podczas zabiegu wszczepili ci silnik od golfa. mysle: hujowo. ale zdjecia rozjaśniły mi umysł :mrgreen: . jaka ta oponka z przodu?
98KM . dalej będziesz z tyłu jeździł :mrgreen:

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 09:40
autor: Sulkyrider
winda pisze: 98KM . dalej będziesz z tyłu jeździł :mrgreen:
:lol:

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 10:46
autor: Luksky
sadzilem ze uklad napedowy to calosc w przypadku Bull'a.
Czyli silnik i skrzynia. JAk tylko silnik fgofrowy i skrzynia garbowa to OK.

Re: Trike_BULL

: 08 cze 2013, 13:34
autor: rob_bull
lepię z tego co leży w kontach garażu :D
oponka z przodu to tylko 170/80R15, felga szerokości 6",
tył tradycyjna COOPER COBRA 295, naciągnięta na fele 13",
silnika faktycznie spięty ze skrzynią od garba

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 00:20
autor: Czarek-trike
rob_bull pisze:(..)
tył tradycyjna COOPER COBRA 295, naciągnięta na fele 13",
(..)
to jest kurwa to :mrgreen: sam pan poszerzałeś czy gdzieś wyhaczyłeś te 13'' - wpasowały by się w moje szersze błotniki z tyłu , no i kurwa czarne co by pasowało do mojej nowej kolorystycznej koncepcji trajki nr 2 :mrgreen:

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 13:42
autor: custom
No Rob , dajesz zdrowo . Jak tak dalej pójdzie to za kilka tygodni wyjedziesz .
Nie zapomnij zrobić wejścia na parasol , bo od tego zlotu parasole są trendy :mrgreen:

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 14:31
autor: Lipa
Bull 13 cali do 295 nie za dużo? Ciekawe jak będzie jażdzić na zakrętach.

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 15:41
autor: rob_bull
Czarek-trike pisze:
rob_bull pisze:(..)
tył tradycyjna COOPER COBRA 295, naciągnięta na fele 13",
(..)
to jest kurwa to :mrgreen: sam pan poszerzałeś czy gdzieś wyhaczyłeś te 13'' - wpasowały by się w moje szersze błotniki z tyłu , no i kurwa czarne co by pasowało do mojej nowej kolorystycznej koncepcji trajki nr 2 :mrgreen:
tak Czarek, udał mi się samemu poszerzyć :wink:

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 15:43
autor: rob_bull
Lipa pisze:Bull 13 cali do 295 nie za dużo? Ciekawe jak będzie jażdzić na zakrętach.
zajebiście się rozeszły, zresztą jak będziesz u mnie to sam zobaczysz

Re: Trike_BULL

: 09 cze 2013, 15:53
autor: Lipa
rob_bull pisze:
Lipa pisze:Bull 13 cali do 295 nie za dużo? Ciekawe jak będzie jażdzić na zakrętach.
zajebiście się rozeszły, zresztą jak będziesz u mnie to sam zobaczysz

Mam na myśli, że według tabel to felga powinna być max 10,5 cala... ale zasada nr 1: NIE MA KURWA ZASAD :mrgreen:

Re: Trike_BULL

: 12 cze 2013, 20:36
autor: lukasz
bedzie git, juz to widac, ciekawi mnie od czego dales zamach i sprzeglo?

Re: Trike_BULL

: 13 cze 2013, 23:37
autor: mazda
Panie Bull z którego roku był ten golf ? do 09/89 czy już po ? Wczesne wersje miały ładowanie aku przez licznik... Co do k-jetronic to fajne to ustrojstwo dopóki się nie psuje, miałem taki silnik w vw jetta. Jaki masz kod literowy KR/ PF/ PL/ GX/ DX/ 9A - nad aparatem zapłonowym powinien być.

Re: Trike_BULL

: 15 cze 2013, 13:04
autor: rob_bull
nie pamiętam jaki to był rok, jeśli chodzi o oznaczenie silnika to - 1P

Re: Trike_BULL

: 15 cze 2013, 22:09
autor: mazda
Pomyliłem się co do zasilania, nie jest to k-jetronic tylko dygifant

Silnik 1P to
1,8 72kw/5400 (98KM)/5400obr/min
(do nr nadwozia 1GZK216175 66kw/90KM przy 5200obr/min 142N. m przy 3000obr/min
Moment maks. N.m przy obr/min 143/3000
Średnica cylindra 81,0mm
Skok tłoka 86,4mm
Sprężanie 10,0
Fazy rozrządu:
- otwarcie zaworu dolotowego przed GMP 3 stopnie po
- zamkniecie zaworu dolotowego po DMP 43 stopnie
- otwarcie zaworu wylotowego przed DMP 37 stopni
- zamkniecie zaworu wylotowego przed GMP 3 stopnie
Układ wtryskowy - Dygifant
Kolejność zapłony 1-3-4-2
układ zapłonowy - Dygifant
Produkcja VIII 88 - VIII 91

Przepisałem to z książki :mrgreen: cena 60zł w empiku

Re: Trike_BULL

: 15 cze 2013, 23:10
autor: Luksky
digifant.

Vw nas nie zaskoczy niczym. Dawaj. Mam od cholery dokumentacji do VW.

Re: Trike_BULL

: 28 sie 2013, 22:14
autor: pawlikTrike
Robert, jak tam prace ? coś nowego w temacie ?

Re: Trike_BULL

: 29 paź 2013, 21:55
autor: rob_bull
pawlikTrike pisze:Robert, jak tam prace ? coś nowego w temacie ?
Wczoraj załamka jak zobaczyłem Twoje zdjęcia, a dzisiaj wkurwienie.
Nie mogę założyć kół, okazuje się że zaciski nie pozwalają na osadzenie ich w odpowiednim miejscu

Będę musiał stoczyć tarcze i dorobić nowe uchwyty pod zaciski.

Chyba, że Wy macie inne pomysły.

Re: Trike_BULL

: 29 paź 2013, 21:59
autor: Lipa
dużo brakuje? jeżeli nie to te Twoje zaciski mają żebrowany odlew zeszlifuj to w cholerę