koniec trike 2

Pochwal się
Regulamin forum
Tutaj zamieszczamy zdjęcia i opis swojej trajki.
Napisz jak budowałeś swoją maszynę, jakie wykorzystałeś podzespoły, jakie napotkałeś trudności, czy i kto Ci pomagał, co planujesz jeszcze zmienić itp. Mile widziany link do galerii zdjęć i filmów.
OPISY TYLKO JEŻÐŻĄCYCH TRAJEK
Wszelkie inne posty będą usuwane.
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: adaśko »

A ten gazik to po legalu jest?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: adaśko »

piotrbuniowski pisze:wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
to powiadasz że da się normalnie to wbić w dowód , jakies wymagania?
Bo ja też mam LPG ale sam montowałem i raczej nikt mi pieczątki nie przybije :D
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
rob_bull
Posty: 816
Rejestracja: 07 sty 2010, 12:34
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: rob_bull »

jeśli załatwisz dokumenty, to bez problemu powinieneś dokonać wpis GAZ-LPG tym bardziej, że masz samochodowy inny,
Zasada nr 1: nie ma kurwa zasady!

Rob_Bull ;)
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4476
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: adaśko »

w sumie na chuj mi ten wpis :D :lol: :lol:
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

podstawa do wpisu to normalny gaziasz,posprawdza inst.butla musi być ważna z papierami,koszt tego 200zł.
Awatar użytkownika
buszowanie
Posty: 253
Rejestracja: 25 paź 2011, 17:58
Krótki opis: Sergiusz
Lokalizacja: północna opolszczyzna
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: buszowanie »

adaśko pisze:w sumie na chuj mi ten wpis :D :lol: :lol:
Po to, aby nie demontować przy każdym przeglądzie.
Awatar użytkownika
KamilTrike
Posty: 106
Rejestracja: 16 sty 2010, 10:55
Krótki opis: W życiu piekne sa tylko chwile...
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: KamilTrike »

kierownice zamawiales czy sam robiłes??
Motocykl to nie wszystko liczy się pasja...
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

wszystko robiłem sam,toczenia zlecałem i inst.elektryczną.
Awatar użytkownika
KamilTrike
Posty: 106
Rejestracja: 16 sty 2010, 10:55
Krótki opis: W życiu piekne sa tylko chwile...
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: KamilTrike »

bo wiem kto u mnie robił kierownice identyczna i na allegro tez sa ;)
Motocykl to nie wszystko liczy się pasja...
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

projekt gdzieś podpatrzyłem,tylko cena wg. mnie to dużo mniej kosztuje.
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Panowie mam spory problem,wiem że macie takie silniki w swoich trajach. Ustawiony zapłon,działa podciśnienie w aparacie zapł.wyregulowane zawory i przy ok.2500 obr/min zaczyna wylatywać 4cylinder , wali w gażnik i wydech na 4 cylindrze.Nie oryginalny moduł zapłonowy/opel/ i cewka zapłonowa.Nadmienię że na 4 cyl.mam ciut niższe ciśnienie niż na pozostałych 5.
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
rożek
Member
Member
Posty: 3247
Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: rożek »

piotrbuniowski pisze:Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
oj - taki mały szczegół - wszyscy wiedzą że granada v6
fidel
Posty: 457
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: fidel »

To ciut to ile ? Moze powodem sa nieszczelne zawory , zrob probe olejowa cisnienia 4 cylindra i sie okaze.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

ile wynosi cisnienie na poszczegonych garach?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

A więc tak,1,2,3,5,6 150 Psi,a 4 120 Psi i troszkę dłużej kręciłem rozrusznikiem
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

ale sobie jednostke wymysliłeś :) kluczy tez uzywasz calowych? :)

120PSI to 8,2bar
150PSI to 10,3bar

jak na benzyniaka, ktory ma 40 lat to bardzo ładne wyniki i gwarantuje Ci, że ten silnik będzie prawidłowo działał jak będzie miał po 6bar na garach. Szukaj gdzies indziej. Taka różnica w tym silniku to nie róznica. Nowy taki silnik miał od 10-11,8bar. Te silniki nie sa wyżyłowane jak te nowoczesne gówna a odchyłka producenta odnosnie cisnień wynosi najczęściej od 2,5 do 3 bary

Oczywiście mam nadzieję, że pomiar robiłeś na wykręconych wszystkich świecach.

zrób jeszcze raz i na tym garze co ma mniejsze sprezanie, nasikaj strzykawką oleju mineralnego i zrób ponownie pomiar. Będziemy wiedzieć co puszcza.

Swoja droga zapodaj sobie do tego silnika zapłon elektroniczny - 90% problemów znika.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

tu masz wszystko popisane, co i jak i za darmochę :)

ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/silniki_ford/
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
piotrbuniowski
Posty: 233
Rejestracja: 22 sty 2012, 16:04
Krótki opis: bunio
Lokalizacja: ok.sieniawy/podkarpackie
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: piotrbuniowski »

Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.

najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś :) Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4312
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Arek »

Luksky pisze:
piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.

najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś :) Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
Luk... :lol:
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Luksky »

noco????? :wink:
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Arek
Vice-President
Vice-President
Posty: 4312
Rejestracja: 29 maja 2011, 20:25
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Re: koniec trike 2

Post autor: Arek »

Luksky pisze:noco????? :wink:
dwa staronazistowskie silniki już zakatowałem... :lol: tak dla przypomnienia :wink: za amerykany się nie biorę :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości