Strona 1 z 2
koniec trike 2
: 06 cze 2013, 21:58
autor: piotrbuniowski
Re: koniec trike 2
: 07 cze 2013, 19:58
autor: adaśko
A ten gazik to po legalu jest?
Re: koniec trike 2
: 07 cze 2013, 21:16
autor: piotrbuniowski
wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
Re: koniec trike 2
: 07 cze 2013, 21:35
autor: adaśko
piotrbuniowski pisze:wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
to powiadasz że da się normalnie to wbić w dowód , jakies wymagania?
Bo ja też mam LPG ale sam montowałem i raczej nikt mi pieczątki nie przybije
Re: koniec trike 2
: 07 cze 2013, 23:39
autor: rob_bull
jeśli załatwisz dokumenty, to bez problemu powinieneś dokonać wpis GAZ-LPG tym bardziej, że masz samochodowy inny,
Re: koniec trike 2
: 08 cze 2013, 08:56
autor: adaśko
Re: koniec trike 2
: 08 cze 2013, 21:19
autor: piotrbuniowski
podstawa do wpisu to normalny gaziasz,posprawdza inst.butla musi być ważna z papierami,koszt tego 200zł.
Re: koniec trike 2
: 09 cze 2013, 07:44
autor: buszowanie
Po to, aby nie demontować przy każdym przeglądzie.
Re: koniec trike 2
: 19 cze 2013, 22:28
autor: KamilTrike
kierownice zamawiales czy sam robiłes??
Re: koniec trike 2
: 21 cze 2013, 20:04
autor: piotrbuniowski
wszystko robiłem sam,toczenia zlecałem i inst.elektryczną.
Re: koniec trike 2
: 21 cze 2013, 20:51
autor: KamilTrike
bo wiem kto u mnie robił kierownice identyczna i na allegro tez sa
Re: koniec trike 2
: 21 cze 2013, 22:05
autor: piotrbuniowski
projekt gdzieś podpatrzyłem,tylko cena wg. mnie to dużo mniej kosztuje.
Re: koniec trike 2
: 30 kwie 2014, 20:57
autor: piotrbuniowski
Panowie mam spory problem,wiem że macie takie silniki w swoich trajach. Ustawiony zapłon,działa podciśnienie w aparacie zapł.wyregulowane zawory i przy ok.2500 obr/min zaczyna wylatywać 4cylinder , wali w gażnik i wydech na 4 cylindrze.Nie oryginalny moduł zapłonowy/opel/ i cewka zapłonowa.Nadmienię że na 4 cyl.mam ciut niższe ciśnienie niż na pozostałych 5.
Re: koniec trike 2
: 30 kwie 2014, 21:06
autor: piotrbuniowski
Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
Re: koniec trike 2
: 30 kwie 2014, 21:12
autor: rożek
piotrbuniowski pisze:Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
oj - taki mały szczegół - wszyscy wiedzą że granada v6
Re: koniec trike 2
: 01 maja 2014, 00:24
autor: fidel
To ciut to ile ? Moze powodem sa nieszczelne zawory , zrob probe olejowa cisnienia 4 cylindra i sie okaze.
Re: koniec trike 2
: 01 maja 2014, 00:33
autor: Luksky
ile wynosi cisnienie na poszczegonych garach?
Re: koniec trike 2
: 01 maja 2014, 18:24
autor: piotrbuniowski
A więc tak,1,2,3,5,6 150 Psi,a 4 120 Psi i troszkę dłużej kręciłem rozrusznikiem
Re: koniec trike 2
: 01 maja 2014, 18:59
autor: Luksky
ale sobie jednostke wymysliłeś
kluczy tez uzywasz calowych?
120PSI to 8,2bar
150PSI to 10,3bar
jak na benzyniaka, ktory ma 40 lat to bardzo ładne wyniki i gwarantuje Ci, że ten silnik będzie prawidłowo działał jak będzie miał po 6bar na garach. Szukaj gdzies indziej. Taka różnica w tym silniku to nie róznica. Nowy taki silnik miał od 10-11,8bar. Te silniki nie sa wyżyłowane jak te nowoczesne gówna a odchyłka producenta odnosnie cisnień wynosi najczęściej od 2,5 do 3 bary
Oczywiście mam nadzieję, że pomiar robiłeś na wykręconych wszystkich świecach.
zrób jeszcze raz i na tym garze co ma mniejsze sprezanie, nasikaj strzykawką oleju mineralnego i zrób ponownie pomiar. Będziemy wiedzieć co puszcza.
Swoja droga zapodaj sobie do tego silnika zapłon elektroniczny - 90% problemów znika.
Re: koniec trike 2
: 01 maja 2014, 20:12
autor: Luksky
tu masz wszystko popisane, co i jak i za darmochę
ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/silniki_ford/
Re: koniec trike 2
: 02 maja 2014, 21:48
autor: piotrbuniowski
Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
Re: koniec trike 2
: 02 maja 2014, 22:11
autor: Luksky
piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś
Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
Re: koniec trike 2
: 03 maja 2014, 07:23
autor: Arek
Luksky pisze:piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.
najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś
Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
Luk...
Re: koniec trike 2
: 03 maja 2014, 11:47
autor: Luksky
noco?????
Re: koniec trike 2
: 03 maja 2014, 12:51
autor: Arek
Luksky pisze:noco?????
dwa staronazistowskie silniki już zakatowałem...
tak dla przypomnienia
za amerykany się nie biorę