Strona 1 z 2

koniec trike 2

: 06 cze 2013, 21:58
autor: piotrbuniowski

Re: koniec trike 2

: 07 cze 2013, 19:58
autor: adaśko
A ten gazik to po legalu jest?

Re: koniec trike 2

: 07 cze 2013, 21:16
autor: piotrbuniowski
wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.

Re: koniec trike 2

: 07 cze 2013, 21:35
autor: adaśko
piotrbuniowski pisze:wszystko legalne jest,muszę jeszcze pare dupereli założyć.
to powiadasz że da się normalnie to wbić w dowód , jakies wymagania?
Bo ja też mam LPG ale sam montowałem i raczej nikt mi pieczątki nie przybije :D

Re: koniec trike 2

: 07 cze 2013, 23:39
autor: rob_bull
jeśli załatwisz dokumenty, to bez problemu powinieneś dokonać wpis GAZ-LPG tym bardziej, że masz samochodowy inny,

Re: koniec trike 2

: 08 cze 2013, 08:56
autor: adaśko
w sumie na chuj mi ten wpis :D :lol: :lol:

Re: koniec trike 2

: 08 cze 2013, 21:19
autor: piotrbuniowski
podstawa do wpisu to normalny gaziasz,posprawdza inst.butla musi być ważna z papierami,koszt tego 200zł.

Re: koniec trike 2

: 09 cze 2013, 07:44
autor: buszowanie
adaśko pisze:w sumie na chuj mi ten wpis :D :lol: :lol:
Po to, aby nie demontować przy każdym przeglądzie.

Re: koniec trike 2

: 19 cze 2013, 22:28
autor: KamilTrike
kierownice zamawiales czy sam robiłes??

Re: koniec trike 2

: 21 cze 2013, 20:04
autor: piotrbuniowski
wszystko robiłem sam,toczenia zlecałem i inst.elektryczną.

Re: koniec trike 2

: 21 cze 2013, 20:51
autor: KamilTrike
bo wiem kto u mnie robił kierownice identyczna i na allegro tez sa ;)

Re: koniec trike 2

: 21 cze 2013, 22:05
autor: piotrbuniowski
projekt gdzieś podpatrzyłem,tylko cena wg. mnie to dużo mniej kosztuje.

Re: koniec trike 2

: 30 kwie 2014, 20:57
autor: piotrbuniowski
Panowie mam spory problem,wiem że macie takie silniki w swoich trajach. Ustawiony zapłon,działa podciśnienie w aparacie zapł.wyregulowane zawory i przy ok.2500 obr/min zaczyna wylatywać 4cylinder , wali w gażnik i wydech na 4 cylindrze.Nie oryginalny moduł zapłonowy/opel/ i cewka zapłonowa.Nadmienię że na 4 cyl.mam ciut niższe ciśnienie niż na pozostałych 5.

Re: koniec trike 2

: 30 kwie 2014, 21:06
autor: piotrbuniowski
Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6

Re: koniec trike 2

: 30 kwie 2014, 21:12
autor: rożek
piotrbuniowski pisze:Zapomniałem dodać Ford granada 2.0 v6
oj - taki mały szczegół - wszyscy wiedzą że granada v6

Re: koniec trike 2

: 01 maja 2014, 00:24
autor: fidel
To ciut to ile ? Moze powodem sa nieszczelne zawory , zrob probe olejowa cisnienia 4 cylindra i sie okaze.

Re: koniec trike 2

: 01 maja 2014, 00:33
autor: Luksky
ile wynosi cisnienie na poszczegonych garach?

Re: koniec trike 2

: 01 maja 2014, 18:24
autor: piotrbuniowski
A więc tak,1,2,3,5,6 150 Psi,a 4 120 Psi i troszkę dłużej kręciłem rozrusznikiem

Re: koniec trike 2

: 01 maja 2014, 18:59
autor: Luksky
ale sobie jednostke wymysliłeś :) kluczy tez uzywasz calowych? :)

120PSI to 8,2bar
150PSI to 10,3bar

jak na benzyniaka, ktory ma 40 lat to bardzo ładne wyniki i gwarantuje Ci, że ten silnik będzie prawidłowo działał jak będzie miał po 6bar na garach. Szukaj gdzies indziej. Taka różnica w tym silniku to nie róznica. Nowy taki silnik miał od 10-11,8bar. Te silniki nie sa wyżyłowane jak te nowoczesne gówna a odchyłka producenta odnosnie cisnień wynosi najczęściej od 2,5 do 3 bary

Oczywiście mam nadzieję, że pomiar robiłeś na wykręconych wszystkich świecach.

zrób jeszcze raz i na tym garze co ma mniejsze sprezanie, nasikaj strzykawką oleju mineralnego i zrób ponownie pomiar. Będziemy wiedzieć co puszcza.

Swoja droga zapodaj sobie do tego silnika zapłon elektroniczny - 90% problemów znika.

Re: koniec trike 2

: 01 maja 2014, 20:12
autor: Luksky
tu masz wszystko popisane, co i jak i za darmochę :)

ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/silniki_ford/

Re: koniec trike 2

: 02 maja 2014, 21:48
autor: piotrbuniowski
Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.

Re: koniec trike 2

: 02 maja 2014, 22:11
autor: Luksky
piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.

najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś :) Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.

Re: koniec trike 2

: 03 maja 2014, 07:23
autor: Arek
Luksky pisze:
piotrbuniowski pisze:Dzięki Luksky za podpowiedz,oczywiście pomiar robiłem bez świec,jutro zrobię pomiar z olejem,a może podpowiesz jak to zmienić na elektroniczny.

najpierw zrób mi fotke i pokaz co tam masz. Były chyba 2 rodzaje w starych wypasionych Fordach. DAwno tego nie dotykałem, ostatni raz przy tym sie bawiłem jak pracowałem w Bosch'u, czyli przed 2000rokiem, wtedy takie fury przyjezdzały raz po raz. A szczytyem techniki było Audi B2 to długie kombi na Ka-jetronie. Mierz te ciśnienia najpierw bez oleju, a potem z olejem na denku tłoka, tyle że masz tam gary pod kątem wiec musisz nalać oleju wiecej, nie jak w rzędowcu na płasko. Olej musi pokryć dokładnie cała powierzchnię tłoka. To dobre silniki, nie wierzę, że go zepsułeś :) Można zepsuć wszystko, ale nie starych nazistów czy jankesów.
Luk... :lol:

Re: koniec trike 2

: 03 maja 2014, 11:47
autor: Luksky
noco????? :wink:

Re: koniec trike 2

: 03 maja 2014, 12:51
autor: Arek
Luksky pisze:noco????? :wink:
dwa staronazistowskie silniki już zakatowałem... :lol: tak dla przypomnienia :wink: za amerykany się nie biorę :mrgreen: