Remont silnika...

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Panowie
Pytam z czystej ciekawosci. Jak wyglada sprawa z trwaloscia skrzyni od garba?
Czy przy wiekszym silniku ona wytrzyma?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Spokojnie wytrzymuje pojemność do 2,5 litra i moc rzędu 300KM... mało??
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
Awatar użytkownika
Cicholc
Member
Member
Posty: 940
Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
Lokalizacja: Gąbin
Kontakt:

Post autor: Cicholc »

Panowie mam chęc pokombinowac przy trajce z układem takim jaki ma Wiktor tylko mniejszym silnikiem naj lepiej V4 od czego taki silnik szukac ??
BORN TO BY WILD
Awatar użytkownika
Cicholc
Member
Member
Posty: 940
Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
Lokalizacja: Gąbin
Kontakt:

Post autor: Cicholc »

BORN TO BY WILD
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

troche drogi ale jak ci sie podoba bierz go
idą zmiany
Awatar użytkownika
Cicholc
Member
Member
Posty: 940
Rejestracja: 12 paź 2007, 19:54
Lokalizacja: Gąbin
Kontakt:

Post autor: Cicholc »

cena niezła a myślał ktoś o trajce z silnikiem "POLONEZA" :twisted:
BORN TO BY WILD
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

3oo pisze:
Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
Zwykla jazda... wiec :smile:
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

Cicholc pisze:Panowie mam chęc pokombinowac przy trajce z układem takim jaki ma Wiktor tylko mniejszym silnikiem naj lepiej V4 od czego taki silnik szukac ??
zajrzyj tutaj http://www.capri.pl/garage/engines-tv
Kilka silnikow forda V4. Najwiekszy to 1,7 75 km
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
3oo

Post autor: 3oo »

Bartek2501 pisze:
3oo pisze:
Bartek2501 pisze:Ale przy zwyklej jezdzie tyle wytrzymuje? Czy nawet w ekstrmalnych warunkach?
Sprecyzuj "zwykła jazda" i "ekstremalne warunki".....
Zwykla jazda... wiec :smile:
Zwykla jazda to normalne poruszenie sie po drodze bez zrywania laczkow..
Ektremalne warunki to walenie piruetow,zrywanie itp
No to odpowiedziałem jak wyżej...
Polecam lekturę:
http://www.garbiarnia.com/
Ostatnio zmieniony 24 maja 2009, 11:57 przez 3oo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

ten silnik forda to stary holernie ciezki zeliwn kloc i dotego niezbyt udany
taki sobie nie polecalbym
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

a nie lepiej to??
http://www.allegro.pl/item642326875_sil ... _0_v6.html
lub taki
http://www.allegro.pl/item636583777_2_0 ... zesci.html
male dwa literki w silniku V6??
ten od vitary jest napewno aluminiowy wiec pewnie lekki
idą zmiany
3oo

Post autor: 3oo »

Cicholc... NSU Prinz...??
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

może komuś się to przyda:

remont silnika wyniesie ~ 1000 pln, w tej kasie będzie zrobione:

- szlif wału
- honowanie bloku silnika pod nadwymiarowe panewki
- panewki wału
- panewki wałka rozrządu
- tulejowanie łbów korbowodów
- szlifowanie stopy korbowodu
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

powiem tak: zajebiście tanio.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wodzu
Posty: 1601
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Lokalizacja: Przechlewo
Kontakt:

Post autor: Wodzu »

10 silnikow do maluszka na zlomie by kupil :twisted:
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

lipa to jest tanicha
komplexowy remont zwyklego silnika np 1800ccm Vw to ok 2500-4000 pln
idą zmiany
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

Wiktor pisze:lipa to jest tanicha

wszystko przez mój wdzięk wrodzony i nieodparty urok osobisty :mrgreen: :mrgreen:

a i jeszcze parę rzuconych słów typu: KURWA chyba cie pojebało :lol:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

Lipa pisze:
Wiktor pisze:lipa to jest tanicha

wszystko przez mój wdzięk wrodzony i nieodparty urok osobisty :mrgreen: :mrgreen:

a i jeszcze parę rzuconych słów typu: k***a chyba cie pojebało :lol:
fakt, że podwykonawców w dobie kryzysu zdrowo jebie, ale grunt to zlewać pajacy i szukać dalej az do skutku :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
mateo
Posty: 106
Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
Kontakt:

Post autor: mateo »

Dołączam do grona remontujących silniki.Mój malczak dziś padł :cry:.Góra do wymiany (tłoki,cylindry).Chciałem kupić komplet naprawczy tak jak się to robiło kiedyś i dupa...Nigdzie nie ma.I w ten sposób trajka dostanie inny silnik.A miałem w sobotę pojechać na zlot :cry: :cry: :cry: .
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

nie ma gratów nowych do 126p u CIebie? u mnie mozna kupic nawet blok nowy. Tyle że ja gustuje w uzywkach - są dotarte i zasada pasowania sie sprawdza idealnie :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
mateo
Posty: 106
Rejestracja: 18 mar 2009, 00:49
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Warszawa/Kielce
Kontakt:

Post autor: mateo »

Nie ma psia jego mać.Kupię używany silnik.Mam możliwość zwrotu po rozruchu,jeśli będzie nie halo,więc ryzykuję tylko kolejny demontaż,montaż i tak do skutku :grin:
Fakty zazwyczaj są proste.Świetnie nadają się do naginania...
mirecki
Posty: 11
Rejestracja: 01 cze 2009, 18:52
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: mirecki »

Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro :grin:

p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
3oo

Post autor: 3oo »

mirecki pisze:Witam Was... chciałem zaproponować wszystkim remontującym swe serca napędowe by :
uzyskać 100% kompresję nie zapomnieli założyć na tłoki dwa pierścienie na jeden rowek ( pierwszy od góry ) . Odciążenie koła zamachowego o 30% , ujednolicenie wagi tłok-korbowód itp a silniczki będą się pięknie wkręcać . Sam to przerabiałem w kaszlaku i chodził zajefajnie . Mam jeszcze kilka pomysłów ale muszę zostawić coś na potem . Tym czasem poczekamy , zobaczymy . Pamiętajcie jeno że waga się bardzo liczy . Pozdro :grin:

p.s. może jakowyś osobny temacik w tym względzie ?
Te rozwiązania proponowałem Lipie... przy remoncie silnika garba.
Załóż temacik... popiszemy...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość