Remont silnika...
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
To ja spytam się czy jak wytnę tył z garba gdzie była skrzynia na suchych półosiach będzie problem wsadzenia skrzyni z T2 oczywiście też na suchych półosiach.
I jak jest z tymi większymi silnikami np. 2,0 z T2 do skrzyni z garba gdzie są mniejsze pojemności , czy te skrzynie są takie same czy trzeba kombinować.
I jak jest z tymi większymi silnikami np. 2,0 z T2 do skrzyni z garba gdzie są mniejsze pojemności , czy te skrzynie są takie same czy trzeba kombinować.
-
- Posty: 9312
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Niestety będzie... problem jest w umiejscowieniu wybieraka biegów... ta z T2 ma troszkę niżej i to będzie wadzić o obudowę drążków skrętnych w saniach garba... Tak myślę... a półosie czy suche czy mokre w sumie nie mają nic wspólnego...grzegorz pisze:To ja spytam się czy jak wytnę tył z garba gdzie była skrzynia na suchych półosiach będzie problem wsadzenia skrzyni z T2 oczywiście też na suchych półosiach....
Tylko 1600TL ma sanie do których pasowała by i skrzynia od garba i od T2... pisałem o tym wcześniej.
Jeśli to boxer wiatrem chłodzony to nie powinno być problemu... ale jeśli "waserkiler" to szczerze powiem nie wiem... ale nie powinno być problemu.grzegorz pisze: I jak jest z tymi większymi silnikami np. 2,0 z T2 do skrzyni z garba gdzie są mniejsze pojemności , czy te skrzynie są takie same czy trzeba kombinować.
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Zależy jaki silnik... no i jaka skrzynia... ale nie podejrzewam, żeby była "szybka" czyli mająca przełożenie na moście 3,875, ale zawsze można dokupić atak i talerz i wymienić.
Szybkie skrzynie były montowane w brazylijskiej czy tam meksykańskiej wersji garba i miały suche półosie (bez problemu zmieniasz na mokre jeśli potrzebujesz) i oznaczenie AT
Jeśli boxer 1600CT to będziesz miał taki jak ja... ale trzeba wiedzieć to i owo, by dobrze kupić...
Zawsze możesz szukać tego:
http://www.allegro.pl/item616579440_tri ... _kola.html
widziałem, że gość wystawiał jeszcze raz... ale nie wiem czy sprzedał... w aukcji jest nr kom więc można zadzwonić i pytać...
Szybkie skrzynie były montowane w brazylijskiej czy tam meksykańskiej wersji garba i miały suche półosie (bez problemu zmieniasz na mokre jeśli potrzebujesz) i oznaczenie AT
Jeśli boxer 1600CT to będziesz miał taki jak ja... ale trzeba wiedzieć to i owo, by dobrze kupić...
Zawsze możesz szukać tego:
http://www.allegro.pl/item616579440_tri ... _kola.html
widziałem, że gość wystawiał jeszcze raz... ale nie wiem czy sprzedał... w aukcji jest nr kom więc można zadzwonić i pytać...
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Wypytuje bo mam znajomego posiadającego T2 którego odstawił w tak zwane pokrzywy z 3 lata temu i może by się coś od niego kupiło , problem w tym że chwilowo nie mam z nim kontaktu tak że nie wiem nawet jaki ma silnik.
Fajnie by było jak by T2 miało taki sam tył jak ten z alegro chyba od T1 w tedy bez problemu budowało by się z niego trajkę .
Fajnie by było jak by T2 miało taki sam tył jak ten z alegro chyba od T1 w tedy bez problemu budowało by się z niego trajkę .
-
- Posty: 9312
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Skrzynie:
1 garb
2 ogórek
http://img29.imageshack.us/img29/3470/garb.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/8328/ogr.jpg
1 garb
2 ogórek
http://img29.imageshack.us/img29/3470/garb.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/8328/ogr.jpg
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Czy to jest budowa na bazie T2 orientuje się ktoś?
http://images45.fotosik.pl/129/98dc30f638187621med.jpg
http://images45.fotosik.pl/129/98dc30f638187621med.jpg
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
aleście mi kurwa moto przerobili począwszy od subaru, poprzez v6 do ogórka w diesli... no nie źle
co do zmiany silnika - odpowiadam: NIE kurwa Da kurwa Rady kurwa !!!
powód jest banalny - trike z silnikiem os garba, po prostu mi się podoba
docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
co do wsadzenia rzędówki - to no problemo stoi obok garbus z silnikiem 1,8 gti, od golfa... ale jak na moje to dobrze, że ma klapę - zamknąć można i nie trzeba patrzeć
Kurwa Panowie Trike ma się przede wszystkim prezentować, wyglądać... niech chamy wią jak Państwo żyją... a nie zapierdalać 200km/h lub mieć 150 kucy. Jak będę chciał znów popierdalać 280km/h i mieć ~ 200kucy kupię Buse lub gsxr 1000
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
co do zmiany silnika - odpowiadam: NIE kurwa Da kurwa Rady kurwa !!!
powód jest banalny - trike z silnikiem os garba, po prostu mi się podoba
docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
co do wsadzenia rzędówki - to no problemo stoi obok garbus z silnikiem 1,8 gti, od golfa... ale jak na moje to dobrze, że ma klapę - zamknąć można i nie trzeba patrzeć
Kurwa Panowie Trike ma się przede wszystkim prezentować, wyglądać... niech chamy wią jak Państwo żyją... a nie zapierdalać 200km/h lub mieć 150 kucy. Jak będę chciał znów popierdalać 280km/h i mieć ~ 200kucy kupię Buse lub gsxr 1000
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Jeśli rasowany to tylko 2,2-2,3l wg tej metody:Lipa pisze:........docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=50
Oj... czy nie trzeba będzie przetoczyć bloku silnika...??Lipa pisze:...
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Wiktor pisze:a tu masz dawce:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6018922
kupujesz wywalsz motor z pompami i wiazkami a pozniej reszta na allegro i przynajmiej pol sie zwraca!!
chyba tylko ja tu pisze ciekawe czy ktos czyta??
Wiktor, ten silnik to wygląda jakby z plastiku był odlany
plastikowe to ja lobię blondynki z chłodnicą na wierzchu
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
tak.. chciałoby się A poważnie rozmawiałem na forum z Zielonym Tyką /koleś pracuje w firmie produkującej części do vw w angli - tak wywnioskowałem/ lepszą /tańszą/ alternatywa będzie dla mnie 1800 ccm. Jest więcej części w lepszych /niższych cenach/ Moc ~ 100 km do trike spokojnie wystarczy3oo pisze:Jeśli rasowany to tylko 2,2-2,3l wg tej metody:Lipa pisze:........docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=50
Oj... czy nie trzeba będzie przetoczyć bloku silnika...??Lipa pisze:...
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
ta będzie szlif wału, nadwymiarowe panewki, honowanie bloku silnika, a i tulejowanie głów korbowodów jak stopy zobaczymy... myślę, że od razu i panewki pod wałkiem rozrządu walne..
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Lipa... może nie będzie w skrócie, ale z mojego doświadczenia:
Jak zbierałem części do silnika 1600 to od razu wybito mi z głowy bym samodzielnie składał ten silnik... i przyznałem ludziom racje, bo nie mam do tej pory odpowiednich narzędzi. Silnik składał mi kumpel, który pracował w MOTORBAU i na co dzień składał tam silniki garba. Kilku rzeczy żałuje, że ich nie zrobiłem jak było wszystko na wierzchu. A mianowicie:
- wyrównanie wagi wszystkich korbowodów co do 0.1 grama (potrzebna waga elektroniczna)
- wymiana na głównym czopie mocowania koła zamachowego z 6 bolców na 8.
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=7144
- wymiana koła zamachowego na odchudzone
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=1430
- no i wyważenie układu wał korbowy z kołem zamachowym
- wstawienie wałka Eagle 110 (niestety zabrakło mi kasy, by go kupić)
Gdybym teraz chciał to zrobić to mechanicy, których znam i ufam chcą od 1000 do 1500zł za rozłożenie i złożenie silnika plus koszt części...
Jedyną rzeczą, którą zrobię po dotarciu silnika będzie porting i małe przeróbki w głowicach oraz w układzie zasilania silnika(kolektory i gaźniki) kilkanaście kucy mu przybędzie.
Jak zbierałem części do silnika 1600 to od razu wybito mi z głowy bym samodzielnie składał ten silnik... i przyznałem ludziom racje, bo nie mam do tej pory odpowiednich narzędzi. Silnik składał mi kumpel, który pracował w MOTORBAU i na co dzień składał tam silniki garba. Kilku rzeczy żałuje, że ich nie zrobiłem jak było wszystko na wierzchu. A mianowicie:
- wyrównanie wagi wszystkich korbowodów co do 0.1 grama (potrzebna waga elektroniczna)
- wymiana na głównym czopie mocowania koła zamachowego z 6 bolców na 8.
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=7144
- wymiana koła zamachowego na odchudzone
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=1430
- no i wyważenie układu wał korbowy z kołem zamachowym
- wstawienie wałka Eagle 110 (niestety zabrakło mi kasy, by go kupić)
Gdybym teraz chciał to zrobić to mechanicy, których znam i ufam chcą od 1000 do 1500zł za rozłożenie i złożenie silnika plus koszt części...
Jedyną rzeczą, którą zrobię po dotarciu silnika będzie porting i małe przeróbki w głowicach oraz w układzie zasilania silnika(kolektory i gaźniki) kilkanaście kucy mu przybędzie.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
wiesz 3oo ja planuję go odpalić i trochę pojeździć. Jak wszystko będzie ok z ramą, zawieszeniem itd zacznę budowę silnika od podstaw. Dlatego nie chce w ten inwestować co nie oznacza, że zrobię go na sztukę. Będzie zrobiony ok ale na fabrycznych częściach.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Odlany z plastiku powiadasz??
http://www.allegro.pl/item617531255_sil ... 4_98r.html
lubisz boxery i dobrze tak trzymaj.
ja poprostu lubie V-ki dlatego mi sie podoba
http://www.allegro.pl/item617531255_sil ... 4_98r.html
lubisz boxery i dobrze tak trzymaj.
ja poprostu lubie V-ki dlatego mi sie podoba
idą zmiany
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
chodzi o ten w tym audiku - tam wszystko jest zabudowaneWiktor pisze:Odlany z plastiku powiadasz??
poza tym jak bym zapodał takiego potwora to bym jeździł jak obsługa działa lotniczego - przód ciągle w górze
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- grzegorz
- Posty: 175
- Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
- Krótki opis: ABG
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Tak się składa że to Audi ktoś 15km od mojej miejscowości sprzedaje .Lipa pisze:Wiktor pisze:a tu masz dawce:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6018922
kupujesz wywalsz motor z pompami i wiazkami a pozniej reszta na allegro i przynajmiej pol sie zwraca!!
chyba tylko ja tu pisze ciekawe czy ktos czyta??
Wiktor, ten silnik to wygląda jakby z plastiku był odlany
plastikowe to ja lobię blondynki z chłodnicą na wierzchu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości