Remont silnika...

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

To ja spytam się czy jak wytnę tył z garba gdzie była skrzynia na suchych półosiach będzie problem wsadzenia skrzyni z T2 oczywiście też na suchych półosiach.
I jak jest z tymi większymi silnikami np. 2,0 z T2 do skrzyni z garba gdzie są mniejsze pojemności , czy te skrzynie są takie same czy trzeba kombinować.
Czarek-trike
Posty: 9312
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: Czarek-trike »

nie wiem jak manualne, ale automat od ogóra jest gabarytowo większy niż manual od garbusa.
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

lipa sie przeraził i pewnie pije a my mu juz 15 silnikow zmontowalismy :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

Dokładnie :) ZObaczymy co powie jak przyjdzie do siebie :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

jak zobaczy to pewnie sie znow upije :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

LIPA nie spij!!!!!!!!!!!
bo ci traje przerobią i nawet nie bedziesz wiedzial kiedy
idą zmiany
3oo

Post autor: 3oo »

grzegorz pisze:To ja spytam się czy jak wytnę tył z garba gdzie była skrzynia na suchych półosiach będzie problem wsadzenia skrzyni z T2 oczywiście też na suchych półosiach....
Niestety będzie... problem jest w umiejscowieniu wybieraka biegów... ta z T2 ma troszkę niżej i to będzie wadzić o obudowę drążków skrętnych w saniach garba... Tak myślę... a półosie czy suche czy mokre w sumie nie mają nic wspólnego...
Tylko 1600TL ma sanie do których pasowała by i skrzynia od garba i od T2... pisałem o tym wcześniej.
grzegorz pisze: I jak jest z tymi większymi silnikami np. 2,0 z T2 do skrzyni z garba gdzie są mniejsze pojemności , czy te skrzynie są takie same czy trzeba kombinować.
Jeśli to boxer wiatrem chłodzony to nie powinno być problemu... ale jeśli "waserkiler" to szczerze powiem nie wiem... ale nie powinno być problemu.
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

Czyli jak bym miał możliwość kupienia silnika z T2 wraz ze skrzynią to raczej sam silnik a ze skrzyni zrezygnować ?
3oo

Post autor: 3oo »

Zależy jaki silnik... no i jaka skrzynia... ale nie podejrzewam, żeby była "szybka" czyli mająca przełożenie na moście 3,875, ale zawsze można dokupić atak i talerz i wymienić.
Szybkie skrzynie były montowane w brazylijskiej czy tam meksykańskiej wersji garba i miały suche półosie (bez problemu zmieniasz na mokre jeśli potrzebujesz) i oznaczenie AT
Jeśli boxer 1600CT to będziesz miał taki jak ja... ale trzeba wiedzieć to i owo, by dobrze kupić...
Zawsze możesz szukać tego:
http://www.allegro.pl/item616579440_tri ... _kola.html
widziałem, że gość wystawiał jeszcze raz... ale nie wiem czy sprzedał... w aukcji jest nr kom więc można zadzwonić i pytać...
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

Wypytuje bo mam znajomego posiadającego T2 którego odstawił w tak zwane pokrzywy z 3 lata temu i może by się coś od niego kupiło , problem w tym że chwilowo nie mam z nim kontaktu tak że nie wiem nawet jaki ma silnik.
Fajnie by było jak by T2 miało taki sam tył jak ten z alegro chyba od T1 w tedy bez problemu budowało by się z niego trajkę .
Czarek-trike
Posty: 9312
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: Czarek-trike »

It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

zboczone garbusy!!
idą zmiany
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

Czy to jest budowa na bazie T2 orientuje się ktoś?
http://images45.fotosik.pl/129/98dc30f638187621med.jpg
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

aleście mi kurwa moto przerobili :mrgreen: począwszy od subaru, poprzez v6 do ogórka w diesli... no nie źle :cool:

co do zmiany silnika - odpowiadam: NIE kurwa Da kurwa Rady kurwa !!!
powód jest banalny - trike z silnikiem os garba, po prostu mi się podoba :cool:

docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB

co do wsadzenia rzędówki - to no problemo stoi obok garbus z silnikiem 1,8 gti, od golfa... ale jak na moje to dobrze, że ma klapę - zamknąć można i nie trzeba patrzeć :lol:

Kurwa Panowie Trike ma się przede wszystkim prezentować, wyglądać... niech chamy wią jak Państwo żyją... a nie zapierdalać 200km/h lub mieć 150 kucy. Jak będę chciał znów popierdalać 280km/h i mieć ~ 200kucy kupię Buse lub gsxr 1000


a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
3oo

Post autor: 3oo »

Lipa pisze:........docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
Jeśli rasowany to tylko 2,2-2,3l wg tej metody:
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=50
Lipa pisze:...
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
Oj... czy nie trzeba będzie przetoczyć bloku silnika...??
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

Wiktor pisze:a tu masz dawce:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6018922
kupujesz wywalsz motor z pompami i wiazkami a pozniej reszta na allegro i przynajmiej pol sie zwraca!!

chyba tylko ja tu pisze ciekawe czy ktos czyta??


Wiktor, ten silnik to wygląda jakby z plastiku był odlany :lol:
plastikowe to ja lobię blondynki z chłodnicą na wierzchu :cool:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

3oo pisze:
Lipa pisze:........docelowo będzie zamontowany silnik 1,8 lub 2,2 - rasowany- również GARB
Jeśli rasowany to tylko 2,2-2,3l wg tej metody:
http://www.garbiarnia.com/index.php?opt ... &Itemid=50

Lipa pisze:...
a tak na marginesie obróciła się panewka, ponieważ wyjebał się kołek ustalający... no i trochę trzeba będzie poszlifować...
Oj... czy nie trzeba będzie przetoczyć bloku silnika...??
tak.. chciałoby się :cool: A poważnie rozmawiałem na forum z Zielonym Tyką /koleś pracuje w firmie produkującej części do vw w angli - tak wywnioskowałem/ lepszą /tańszą/ alternatywa będzie dla mnie 1800 ccm. Jest więcej części w lepszych /niższych cenach/ Moc ~ 100 km do trike spokojnie wystarczy

ta będzie szlif wału, nadwymiarowe panewki, honowanie bloku silnika, a i tulejowanie głów korbowodów jak stopy zobaczymy... myślę, że od razu i panewki pod wałkiem rozrządu walne..
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
3oo

Post autor: 3oo »

Lipa... może nie będzie w skrócie, ale z mojego doświadczenia:
Jak zbierałem części do silnika 1600 to od razu wybito mi z głowy bym samodzielnie składał ten silnik... i przyznałem ludziom racje, bo nie mam do tej pory odpowiednich narzędzi. Silnik składał mi kumpel, który pracował w MOTORBAU i na co dzień składał tam silniki garba. Kilku rzeczy żałuje, że ich nie zrobiłem jak było wszystko na wierzchu. A mianowicie:
- wyrównanie wagi wszystkich korbowodów co do 0.1 grama (potrzebna waga elektroniczna)
- wymiana na głównym czopie mocowania koła zamachowego z 6 bolców na 8.
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=7144
- wymiana koła zamachowego na odchudzone
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=1430
- no i wyważenie układu wał korbowy z kołem zamachowym
- wstawienie wałka Eagle 110 (niestety zabrakło mi kasy, by go kupić)
Gdybym teraz chciał to zrobić to mechanicy, których znam i ufam chcą od 1000 do 1500zł za rozłożenie i złożenie silnika plus koszt części... :cry:
Jedyną rzeczą, którą zrobię po dotarciu silnika będzie porting i małe przeróbki w głowicach oraz w układzie zasilania silnika(kolektory i gaźniki) kilkanaście kucy mu przybędzie. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

wiesz 3oo ja planuję go odpalić i trochę pojeździć. Jak wszystko będzie ok z ramą, zawieszeniem itd zacznę budowę silnika od podstaw. Dlatego nie chce w ten inwestować co nie oznacza, że zrobię go na sztukę. Będzie zrobiony ok ale na fabrycznych częściach.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
3oo

Post autor: 3oo »

Grzegorz... ze zdjęć wygląda na T2 na suchych półosiach.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

Odlany z plastiku powiadasz??
http://www.allegro.pl/item617531255_sil ... 4_98r.html
lubisz boxery i dobrze tak trzymaj.
ja poprostu lubie V-ki dlatego mi sie podoba
idą zmiany
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1747
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Post autor: Lipa »

Wiktor pisze:Odlany z plastiku powiadasz??
chodzi o ten w tym audiku - tam wszystko jest zabudowane :mrgreen:

poza tym jak bym zapodał takiego potwora to bym jeździł jak obsługa działa lotniczego - przód ciągle w górze
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

to ten sam silnik
w samochodach audi zabudowuje silniki i uwierz mi to bardzo dobry pomysł.
kurz brud i inne nie wchodzą.
Rob boxera jak lubisz i sie nie poddawaj.
idą zmiany
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 175
Rejestracja: 04 lip 2006, 17:54
Krótki opis: ABG
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz »

Lipa pisze:
Wiktor pisze:a tu masz dawce:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6018922
kupujesz wywalsz motor z pompami i wiazkami a pozniej reszta na allegro i przynajmiej pol sie zwraca!!

chyba tylko ja tu pisze ciekawe czy ktos czyta??


Wiktor, ten silnik to wygląda jakby z plastiku był odlany :lol:
plastikowe to ja lobię blondynki z chłodnicą na wierzchu :cool:
Tak się składa że to Audi ktoś 15km od mojej miejscowości sprzedaje .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości