Gaźniki i servo w VW 2000ccm
: 17 mar 2013, 23:36
Witam
Znalazłem foty trajki Czarka. Wydaje mi się że mam identyczny silnik w związku z tym mam parę pytań,
Jak rozwiązałeś gaźniki czy masz dwa czy jeden, jeśli jeden to od czego, czy może na wtrysku, podobno te motory wychodziły na wtrysku, ja mam przerobionego na gaźniki ale wolałbym wtrysk jedno lub wielopunktowy, czy ktoś wie jak to rozwiązać.
Jeszcze małe pytanko odnośnie serwa, dopiero co montuje bo przy 1200 nie było możliwości montażu wspomagania, pompkę kompletną mam od nowego twingo czy wąż od podciśnienia podłączyć tylko z jednej strony czyli z dwóch tłoków czy zmostkować jakimś trójnikiem z wszystkich 4 garów i dopiero pod serwo? (mam dwa kolektory ssące i dwa gaźniki)
Pozdro
Znalazłem foty trajki Czarka. Wydaje mi się że mam identyczny silnik w związku z tym mam parę pytań,
Jak rozwiązałeś gaźniki czy masz dwa czy jeden, jeśli jeden to od czego, czy może na wtrysku, podobno te motory wychodziły na wtrysku, ja mam przerobionego na gaźniki ale wolałbym wtrysk jedno lub wielopunktowy, czy ktoś wie jak to rozwiązać.
Jeszcze małe pytanko odnośnie serwa, dopiero co montuje bo przy 1200 nie było możliwości montażu wspomagania, pompkę kompletną mam od nowego twingo czy wąż od podciśnienia podłączyć tylko z jednej strony czyli z dwóch tłoków czy zmostkować jakimś trójnikiem z wszystkich 4 garów i dopiero pod serwo? (mam dwa kolektory ssące i dwa gaźniki)
Pozdro