Strona 1 z 1

Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 17 mar 2013, 23:36
autor: EasyPMI
Witam
Znalazłem foty trajki Czarka. Wydaje mi się że mam identyczny silnik w związku z tym mam parę pytań,
Jak rozwiązałeś gaźniki czy masz dwa czy jeden, jeśli jeden to od czego, czy może na wtrysku, podobno te motory wychodziły na wtrysku, ja mam przerobionego na gaźniki ale wolałbym wtrysk jedno lub wielopunktowy, czy ktoś wie jak to rozwiązać.
Jeszcze małe pytanko odnośnie serwa, dopiero co montuje bo przy 1200 nie było możliwości montażu wspomagania, pompkę kompletną mam od nowego twingo czy wąż od podciśnienia podłączyć tylko z jednej strony czyli z dwóch tłoków czy zmostkować jakimś trójnikiem z wszystkich 4 garów i dopiero pod serwo? (mam dwa kolektory ssące i dwa gaźniki)

Pozdro

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 18 mar 2013, 00:16
autor: custom
Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 18 mar 2013, 07:04
autor: Czarek-trike
U mnie na początkku były dwa gaźniki, ale chodziło na tym jak kupa gówna, więc ktoś mi wymienił na jeden gaźnik, jak się później okazało od chuj wie czego, za to pojemność 2,1 czy nawet 2,2 i strasznie kiepsko się tym jeździło. Szczerze zamiast wymiany gaźników polecam wymianę silnika na jakiś normalny :) teraz mam 1.6 TD i nawet po zimowej przerwie odpala od pierwszego strzała i można jechać, a nie jak było u mnie z tym silnikiem od ogórka, że musiałem milion razy odpalać poczekać aż się nagrzeje itp.
\

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 18 mar 2013, 12:29
autor: Rob_trike
custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .

Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych :lol: wykupiłeś pół Polski z tego towaru :lol:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 18 mar 2013, 17:03
autor: custom
Rob_trike pisze:
custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .

Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych :lol: wykupiłeś pół Polski z tego towaru :lol:
:lol: Pół Polski nie kupiłem ale jest jeszcze trochę tego towaru , przypuszczam że w ciągu roku wyprzedam wszystko.

Co do wtrysku , to niech się kolega EasyPMI nie krępuje , to nie jest drogie.

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 18 mar 2013, 19:35
autor: EasyPMI
A zarzuć cenom za kompletny wtrysk, rozmumiem że masz wszystko co trzeba włącznie z komputerem tak.

Co do silnika 1.6TD miałem go w planach ale dla mnie trajka typu chopper to obowiązek silnik V albo bokser no i kwestia chłodnicy a to szpeci trajkę jak dla mnie. Nie po to polowałem rok czasu i wydałem kupę kasy na ten silnik żeby go teraz sprzedawać.


Czarek a jak miałeś rozwiązane serwo z dwóch czy czterech garków ?

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

: 19 mar 2013, 16:41
autor: custom
Przypomnij mi w niedzielę na pw . muszę tego poszukać.