Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Luźne rozmowy na temat trajek!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
EasyPMI
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2012, 08:18
Lokalizacja: Międzychód
Kontakt:

Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: EasyPMI »

Witam
Znalazłem foty trajki Czarka. Wydaje mi się że mam identyczny silnik w związku z tym mam parę pytań,
Jak rozwiązałeś gaźniki czy masz dwa czy jeden, jeśli jeden to od czego, czy może na wtrysku, podobno te motory wychodziły na wtrysku, ja mam przerobionego na gaźniki ale wolałbym wtrysk jedno lub wielopunktowy, czy ktoś wie jak to rozwiązać.
Jeszcze małe pytanko odnośnie serwa, dopiero co montuje bo przy 1200 nie było możliwości montażu wspomagania, pompkę kompletną mam od nowego twingo czy wąż od podciśnienia podłączyć tylko z jednej strony czyli z dwóch tłoków czy zmostkować jakimś trójnikiem z wszystkich 4 garów i dopiero pod serwo? (mam dwa kolektory ssące i dwa gaźniki)

Pozdro
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: custom »

Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .
Omne Trinum Perfectum.
Czarek-trike
Posty: 9297
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: Czarek-trike »

U mnie na początkku były dwa gaźniki, ale chodziło na tym jak kupa gówna, więc ktoś mi wymienił na jeden gaźnik, jak się później okazało od chuj wie czego, za to pojemność 2,1 czy nawet 2,2 i strasznie kiepsko się tym jeździło. Szczerze zamiast wymiany gaźników polecam wymianę silnika na jakiś normalny :) teraz mam 1.6 TD i nawet po zimowej przerwie odpala od pierwszego strzała i można jechać, a nie jak było u mnie z tym silnikiem od ogórka, że musiałem milion razy odpalać poczekać aż się nagrzeje itp.
\
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 10866
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: Rob_trike »

custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .

Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych :lol: wykupiłeś pół Polski z tego towaru :lol:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: custom »

Rob_trike pisze:
custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .

Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych :lol: wykupiłeś pół Polski z tego towaru :lol:
:lol: Pół Polski nie kupiłem ale jest jeszcze trochę tego towaru , przypuszczam że w ciągu roku wyprzedam wszystko.

Co do wtrysku , to niech się kolega EasyPMI nie krępuje , to nie jest drogie.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
EasyPMI
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2012, 08:18
Lokalizacja: Międzychód
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: EasyPMI »

A zarzuć cenom za kompletny wtrysk, rozmumiem że masz wszystko co trzeba włącznie z komputerem tak.

Co do silnika 1.6TD miałem go w planach ale dla mnie trajka typu chopper to obowiązek silnik V albo bokser no i kwestia chłodnicy a to szpeci trajkę jak dla mnie. Nie po to polowałem rok czasu i wydałem kupę kasy na ten silnik żeby go teraz sprzedawać.


Czarek a jak miałeś rozwiązane serwo z dwóch czy czterech garków ?
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7971
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm

Post autor: custom »

Przypomnij mi w niedzielę na pw . muszę tego poszukać.
Omne Trinum Perfectum.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości