Strona 1 z 3

Trajka z zapka?

: 16 maja 2009, 23:50
autor: Wodzu
Panowie
Co myslicie o silniku z zaporozca jako serce trajki?
Swietny glos,ladny wyglad i prosta budowa...
Te nowsze zapki nawet az tak awaryjne nie byly(mniej masla w materiale)
Jak pamietam ojca zapca to do drogi zbieral sie dosyc...Chociaz buda byla zajebiscie ciezka.
Fakt ze 12 litrow to norma....
Jakie wasze zdanie na ten temat?

: 17 maja 2009, 01:54
autor: Luksky
Jak masz silnik za tanie pieniadze to działaj. Spalaniem sie nie martw, ile tysiecy nakrecisz w sezonie? Nie wiele wiec da rade przezyc. Wygląd zapka faktycznie jest obłędny, niedaleko mnie mial chwile gość traje na zapku, pieknie rozwiazał detale jak np chłodniczka oleju itp. PRawie wszystko błyszczało jak psu jajca :) fakt faktem że ja zrobił, nawet nie zdazył zarejestrowac i poszła na pniu za 15tys zł do Konina, wiecej jej nie widzielismy. Ale wygladało to i zboerało się sympatycznie.

: 17 maja 2009, 09:46
autor: Lipa
u nas jest drag na zapku - śmiga nie źle. Koleś się nie skarży. Wiadomo, że jak jest stary piec to trzeba w nim dłubać... ale każdy posiadacz trike na vw powie to samo - chyba, że nówkel ub po generalce :cool:

: 17 maja 2009, 11:27
autor: Wodzu
Zapek ma pare wad konstrukcyjnych jak gaznik...Cieply postoi i nie chce palic..
Silnik to nie najwiekszy problem a fundusze..
Ale zapek to wg mnie najlepszy material na trajke.

: 17 maja 2009, 11:36
autor: Luksky
Bartek2501 pisze:Zapek ma pare wad konstrukcyjnych jak gaznik...Cieply postoi i nie chce palic..
pewnie paliwko odparowuje, stare deutze tez tak mają, zreszta nie tylko one.

: 17 maja 2009, 12:02
autor: 3oo
Bartek2501 pisze:...
Ale zapek to wg mnie najlepszy material na trajke.
Lepsze jest wszystko inne niż zapek.
Wyboru gratuluję. :lol:

: 17 maja 2009, 12:37
autor: mateo
Widziałem dwie trajki na zapku.Jedna na każdym zlocie musiała pokazać rogi,a drugą gość we Władysławowie woził turystów po wertepach.Mówił,że tylko lać i do przodu.ja bym się nie pchał w taki wynalazek :cool: .

: 17 maja 2009, 12:56
autor: Lipa
a bym się nie pchał w taki wynalazek :cool: .
kurwa panowie bo mnie to rozpierdala - a w czym jest lepszy szczur z VW... każdy stary silnik trzeba robić i chuja prawda, że te są a tamte nie ... awaryjne ...
jak widzę zestaw naprawczy do VW 1600 tłoki, cylindry,pierścienie itd za 300 pln to czym to sie różni od zapka - jeden chuj

: 17 maja 2009, 14:54
autor: Luksky
jeden chuj. Szczerze powiem że sam chetnie bym włożył takiego zapka.

Dla mnie lepszy jest taki, ktory ma tańsze graty :)

Panowie nie wszczynajmy awantury ktory silnik jest lepszy do trajki a ktory nie :) to dyskusja o tym czy cipa azjatki jest bardziej żólta niż europejki chorej na żółtaczkę. To bez sensu...

: 17 maja 2009, 15:15
autor: Wodzu
Oj OJ;D
Moj ojciec mial zapka... i chrzesny.Zaden VW z takimi luzami na panewkach nie trzymalby cisnienia.zapek zapierdalal jeszcze.
Zaden garbus fabryczny nie ma startu do zapka...
Pozatym kilka poprawek i zapek nie odbiega wytrzymaloscia od Garba.
I od tego glosu maloletnie dziewica sikaja po kostkach:D
Dla mnie to najlepsze co moze byc;)

: 17 maja 2009, 16:23
autor: Lipa
Bartek2501 pisze:żaden vw z takimi luzami na panewkach nie trzymalby cisnienia.zapek zapierdalal jeszcze.
garb z luzami na panewkach wywala tylny siemerring z odrzutnikiem oleju i po godzinie wypiepsza cały olej z silnika... w ekstremalnej sytuacji pęknie wał..

: 17 maja 2009, 18:41
autor: Wodzu
Dla mnie zaporozec to ekstremalny silnik.... Ojciec mial i chociaz czasem trzeba bylo go zapychac to i tak jestem do tego bardziej przekonany niz do garba....

: 17 maja 2009, 19:30
autor: Wiktor
kurwa cco za kraj
przepychaja sie czy zapki lepsze czy garbusy
a inne silniki??
dajcie spokój tym przestarzałym konstrukcjom.
mialem kiedys zapka to gowno jakich malo.
piekny wyglad i ladny glos ale na tym sie konczy legenda tego cuda.
ruskie gowno i tyle!!!!!!
50 KM to tez calkiem smiesznie ciagnie
Jak mozna opowiadac o ciagu zaporozca:???
toz to gowno wogole nie ciagnie.

: 17 maja 2009, 19:42
autor: Wodzu
Wiktor...Jak pisaliscie kiedys na forum dla jednych liczy sie moc a dla innych wyglad i detale.
Powiec od czego silnik tak ladnie wyglada i ma taki glos? :P
Rzedowa 6tka od BMW moze i ma ladny glos ale wez sie pierdol z doprowadzeniem chlodzenia... i Nie wyglada tak ciekawie jak zapek.
Trajke Wg mnie najlatwiej zrobic z auta ktore ma silnik z tylu,na tyl naped no i powietrzak...

: 17 maja 2009, 19:52
autor: Wodzu
Wiktor co proponujesz zamiast zaporozca?;>

: 17 maja 2009, 19:54
autor: Wiktor
silnik z przodu czy z tyłu i czy moze byc chlodzony wodą??

: 17 maja 2009, 19:58
autor: Wodzu
No Jeden ciul czy tyl czy przod... skrzynie od czegos z tylu mozna zaadoptowac...
Najlepiej chlodzony powietrzem.

: 17 maja 2009, 20:00
autor: Wiktor
ja bym wsadził volkswagena np.2,0 ale on jest chlodzony wodą.
po co pchac sie w te rumburaki.
bierzesz skrzynke automat od garba i laczysz to z silnikiem rzedowym i masz np.115KM i niezlą jazde.

: 17 maja 2009, 20:10
autor: Wiktor
kumpel wie co robi nie bedzie zalował
silnik 2,0 jest zajebiscie skonstruowany.
ma nawet natryski oleju na denka tloków.
mozna go spokojnie uturbic !!

: 17 maja 2009, 20:13
autor: Wodzu
Tylko wyobraz sobie Taka trajke na Turbinie...
Ciezki tyl i b. lekki przod. co bedzie gdy odkreci manetke gazu nawet przy kilkudziestu km/h? Przod w powietrzu.
Nie wiem jak w trajkach ale motocykle z ciezkimi przodami sie super trzymaja w zakretach. Twoja z silnikiem na przodzie dobrze sie ttrzyma w zakretach?

: 17 maja 2009, 20:20
autor: Wiktor
bardzo dobrze
jak jeszcze kiedys bede budowal trike to napewno bedzie z silnikiem z przodu.
i na takiej skrzyni:
http://www.allegro.pl/item633028456_skr ... tomat.html
trzy biegi i zadnej elektroniki.

: 17 maja 2009, 20:28
autor: Luksky
moja kolejna traja tez tylko silnik przód i ciecz chłodząca. Jak pisałem wcześniej....

: 17 maja 2009, 20:30
autor: 3oo
Lipa pisze:
a bym się nie pchał w taki wynalazek :cool: .
k***a panowie bo mnie to rozpierdala - a w czym jest lepszy szczur z VW... każdy stary silnik trzeba robić i chuja prawda, że te są a tamte nie ... awaryjne ...
jak widzę zestaw naprawczy do VW 1600 tłoki, cylindry,pierścienie itd za 300 pln to czym to sie różni od zapka - jeden chuj
U mnie jest po 60zł szlif za cylinder... czyli 240zł za silnik 4 cylindrowy...
Dorzuć 60zł i będzie to:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=7236

: 17 maja 2009, 20:30
autor: Wodzu
Ale widlasta szostka nadala by sie;)

: 17 maja 2009, 20:32
autor: Wiktor
ja mam i nadaje sie