Strona 1 z 3

Serwo

: 05 sty 2013, 18:34
autor: czerwonyskorpion
Witam po dłuższej przerwie na forum .Potrzebuję zastąpić serwo od bmw 3 E 36 z 93 roku na jakieś mniejsze gabarytowo z powodu braku miejsca na ramie .

Re: Serwo

: 05 sty 2013, 19:33
autor: winda
Scorpion żyje!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: Serwo

: 05 sty 2013, 20:12
autor: Sulkyrider
czerwonyskorpion pisze:Witam po dłuższej przerwie na forum .Potrzebuję zastąpić serwo od bmw 3 E 36 z 93 roku na jakieś mniejsze gabarytowo z powodu braku miejsca na ramie .
Małe jest od tico. Ale mniejsze = słabsze.

Re: Serwo

: 05 sty 2013, 20:33
autor: czerwonyskorpion
Mam problemy z wysyłaniem pw .i to już od jakiegoś czasu ,więc z niektórymi nie mogę się skontaktować .

Re: Serwo

: 05 sty 2013, 20:37
autor: szymon
ja mam od tico i jest ok.

Re: Serwo

: 05 cze 2013, 21:52
autor: wisnia
Z racji, że mam traję w częściach, a za silnikiem czekam to chce założyć serwo, więc odświeże kotleta, czy jest inne, małe niż tico???? Druga sprawa która mi się nasuwa, to czy serwo macie wyżej niż zaciski z tyłu??? Tak się zastanawiam, bo u mnie zbiorniczek od serwa wypadnie niżej niż odpowietrzniki w zaciskach. Jak to się ma???

Re: Serwo

: 05 cze 2013, 21:57
autor: mechanior
Widziałem u Customa malutkie serwo z polda, wydaje mi się że jest mniejsze niż w tico, co do wysokości zbiorniczka to puki nie powykręcasz odpowietrzników nic nie powinno się stać, jak odkręcisz odpowietrznik prawdopodobnie płyn zacznie się cofać do zbiorniczka.

Re: Serwo

: 05 cze 2013, 21:58
autor: Czarek-trike
ja mam teraz w trajce nr 2 serwo od mazdy 323 i jest fhói mniejsze niż serwo mondeo
serwo mam duuużo wyżej niż zaciski
natomiast w trajce nr 1 serwo mam niżej niż zaciski ( był czas,że było tak nisko iż rozpierdalałem je wjeżdżając do garażu)

Re: Serwo

: 05 cze 2013, 23:18
autor: szczepan
nie bardzo wiem jakie jest w tico, ale z fiata i z micry sa tez male. sam mam z fiaciora polaczone z pompa z ursusa ale jeszcze nie przetestowane

Re: Serwo

: 06 cze 2013, 08:03
autor: adaśko
ja mam malutkie serwo sprzęgła od nissana patrola , trzeba dać trójnik bo jest tylko jedna sekcja. Umieszczone nad zaciskami , nigdy nie było problemów z odpowietrzaniem, heble brzytwa
http://allegro.pl/nissan-patrol-gr-y60- ... 43475.html

Re: Serwo

: 06 cze 2013, 08:37
autor: bandit
Zajebiaste maleństwo!

Re: Serwo

: 06 cze 2013, 17:18
autor: winda
ja mam serwo niżej. jak zapowietrzyłem układ 2 lata temu tak do tej pory nie mogę dojść ładu

Re: Serwo

: 06 cze 2013, 21:17
autor: piotrbuniowski
silnik granada v6 serwo niżej zacisków,od matiza,nie ma problemów z odpowietrzeniem,pozdrawiam..

Re: Serwo

: 06 cze 2013, 22:11
autor: wisnia
Jeżeli ktoś mógłby podać przybliżoną średnicę, będę wdzięczny. Nie mam kiedy podlecieć na szrot i poszukać osobiście.

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 11:57
autor: mazda
Tak sie zastanawiam czy nie pominąc serwa i założyc pompe hamulcową / sprzegła z Ursusa 360, tam jest tylko miejsce pod zbiorniczek i jedno wyjście na przewód. Skoro takie rozwiązanie zatrzymuje ciągnik rolniczy to traje tym bardziej :roll:
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli sie myle.

Mam serwo, pompe z corsy b, ale ni chuja nie pasuje to do mojej konstrukcji heblów. Mam reczny hydrauliczny zrobiony na wzór hydrołapy z driftowozu, tyle że u mnie jest zapadka i blokada dźwigni. Wiec wygląda to tak: Zbiorniczek na pomie, 1 wyjście -> pompa sprzegła przy recznym -> trójnik i z niego przewody na prawe i lewe koło.

Jutro podjade do agro sklepu zobaczyc pompy do traktorów, może ktoś coś podpowie.

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 12:28
autor: tim
C-360 ma 2 pompy hamulcowe , krótką i długą

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 15:53
autor: rożek
mazda pisze:Tak sie zastanawiam czy nie pominąc serwa i założyc pompe hamulcową / sprzegła z Ursusa 360, tam jest tylko miejsce pod zbiorniczek i jedno wyjście na przewód. Skoro takie rozwiązanie zatrzymuje ciągnik rolniczy to traje tym bardziej :roll:
Niech mnie ktoś poprawi jeżeli sie myle.

Mam serwo, pompe z corsy b, ale ni chuja nie pasuje to do mojej konstrukcji heblów. Mam reczny hydrauliczny zrobiony na wzór hydrołapy z driftowozu, tyle że u mnie jest zapadka i blokada dźwigni. Wiec wygląda to tak: Zbiorniczek na pomie, 1 wyjście -> pompa sprzegła przy recznym -> trójnik i z niego przewody na prawe i lewe koło.

Jutro podjade do agro sklepu zobaczyc pompy do traktorów, może ktoś coś podpowie.
Mazda - uwielbiam Twoje kombinacje - coś mi przypominają ..... ale to już inna bajka.

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 16:09
autor: Rob_trike
nie kombinuj - zakładaj serwo

albo nie zakładaj - założysz jak będziesz już jeździł

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 16:36
autor: mazda
Czegos tu nie ogarniam, chcecie sobie poużywac na kimś ?
Po kiego chu.. pisac beznadziejne posty, nie chcesz pomóc, nie umiesz to nie klep bez sensu.
Zachowujecie sie jak stare zgredy z impotencją, to przestaje byc śmieszne.
Co jest złego w tym co chce zrobic ? Wytłumaczycie czy was to rozwiązanie przerasta :mrgreen:

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 16:57
autor: custom
Mazda , przecież Robert Ci wszystko napisał .
Każdy kto nie założył serwa na początku , zakładał je później. Bez serwa daje radę długa dźwignia , ale to jest chyba coś około 45 cm w rewaco np.

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 17:17
autor: mazda
Custom jeździłem ostatnio driftowozem z recznym hydraulicznym, dzwignia nie jest zbyt długa a jaj lekkie pociągniecie powodowało że koła stawały w miejscu. Przedni układ był rozpinany, do recznego użyto pompy sprzegła z lanosa.

Jeżeli już upieracie sie przy serwie to jak podpiąc sekcje ? Jest 4 wyjścia a ja potrzebuje wpiąc reczny liniowo. Mam 3 wyjścia zatkac i z jednego puścic przewód przez drugą pompe, trójnik i do hamulców ? Czy podpiąc 2 wyjścia trójnik i dalej przez pompe srecznego znowu trójnik i na koła ?
Podjade jutro do drifterów na warsztat może dowiem sie czegoś wiecej.

Mam zrobione felgi, mam wytoczone piasty pod felgi i tarcze bmw, kosztowało mnie to sporo pieniedzy i nie zmienie tej konstrukcji. Do duzych tarcz nie dam małych zacisków z recznym z innego samochodu, nie pasują i tyle.
Tarcze przednie, zaciski z bmw e36 Średnica tarczy 286mm

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 17:49
autor: andrzejqs
Otwory w pompie możesz zatkać kulkami z łożyska wkładając je pod nakrętki od przewodów , albo założyć przewody i uciąć ,zagnieść i polutować.

Ja tam wole ręczny na linkach zawsze to dodatkowy układ hamulcowy
schemat hydrołapy.jpg

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 18:33
autor: Szalony-Mateo
Mazda ja mam założoną pompę od sprzęgła z patrola jest ona ze serwem i jest mała.
Jeśli chodzi o ręczny to przewód z pompy hamulcowej podpinasz pod wejście od zbiorniczka płynu hamulcowego (zbiorniczek oczywiście wywalasz ) a z wyjścia pompy hamulca ręcznego na koła.

Andrzejqs przedstawił to na rysunku.

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 19:16
autor: rożek
mazda pisze:Czegos tu nie ogarniam, chcecie sobie poużywac na kimś ?
Po kiego chu.. pisac beznadziejne posty, nie chcesz pomóc, nie umiesz to nie klep bez sensu.
Zachowujecie sie jak stare zgredy z impotencją, to przestaje byc śmieszne.
Co jest złego w tym co chce zrobic ? Wytłumaczycie czy was to rozwiązanie przerasta :mrgreen:
Wybacz Mazda, że się nie spuszczam z zachwytu nad każdą Twoją nową zmienioną koncepcją - ile ich było przez 6 lat ? maluch, T3, V6 z granady itd. Ale skoro ci przeszkadza, że ktoś zażartuje, to oki - ja więcej się nie odezwę w Twoim temacie, ale zaproponuje Ci zakład - o karton Jacka Danielsa ( 12*0,7l) - jeśli do 2018 przyjedziesz do Babek swoją zbudowaną własnoręcznie Trajką Ja stawiam, jeśli nie TY. Wchodzisz?

Re: Serwo

: 12 kwie 2015, 20:01
autor: mazda
Kilka razy podchodziłem do budowy, było mineło, powodów nie ukończenia było kilka. Moge sie założyc o skrzynke karton czy jak to tam jest pakowane. Rożku gdyby nie jeden z podwykonawców, który wystawił mnie do wiatru to traje miał bym na Babki 2015r. Może by nie było chromów ale była by jezdna. Co do żartów, nie lubie takich - przez takie docinki znajoma targneł sie na swoje życie, zostawiła dwie małe córeczki :(

Andrzej o to mnie chodziło, nie byłem pewny czy dobrze myśle, wiec podpytałem. Co do recznego na linke, też wole takie rozwiązanie ale nie moge znaleźc tak dużych zacisków z recznym na linke. Oprócz grubości tarczy interesuje nas średnica. Ja mam 286mm, audi ma 245, scorpio ma 260mm. Przymierzyłem to i marnie to siedziało, wiec urodził sie pomysł na hydrołape :roll:

Mateo - dzieki za podpowiedź, chociaż musze pomyślec gdzie to przykrecic bo te wolne miejsca przy belce są przeznaczone na coś innego.