VW Sharan Immobilizer
- patryks83
- Posty: 194
- Rejestracja: 01 cze 2010, 15:48
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
VW Sharan Immobilizer
Witam Pany!
Kupiłem sobie alarm z modułem zdajnego odpalania z pilota bo nie chce mi się zap..rdalać z rana odpalać furę by się rozgrzała. Podłączyłem wszystko oprucz jednego kabelka wychodzącego z centralki alarmu, który daje sygnał do immobilizera, bo nie wiem gdzie go podłączyć.... Tymczasowo wyjąłem ten aparacik z kluczyka i przykleiłem pod stacyjką.... Ale tak nie może być.... orientuje się ktoś gdzie go podłączyć...?
Kupiłem sobie alarm z modułem zdajnego odpalania z pilota bo nie chce mi się zap..rdalać z rana odpalać furę by się rozgrzała. Podłączyłem wszystko oprucz jednego kabelka wychodzącego z centralki alarmu, który daje sygnał do immobilizera, bo nie wiem gdzie go podłączyć.... Tymczasowo wyjąłem ten aparacik z kluczyka i przykleiłem pod stacyjką.... Ale tak nie może być.... orientuje się ktoś gdzie go podłączyć...?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ILE LAT SIKAŁEŚ NA DESKĘ ZANIM CI POWIEDZIELI ŻE SIĘ JĄ PODNOSI???
CZASEM POMYŚL , NIE ZADAWAJ GŁUPICH PYTAŃ!!!!
Re: VW Sharan Immobilizer
nie pomoge ci bo nie mam pojecia ale jak dla mnie najpiekniejszym momentem rozpoczynajaczego sie dnia to przekrecenie klucza w stacyjce
- krobia
- Posty: 3512
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
ricardo64 pisze:nie pomoge ci bo nie mam pojecia ale jak dla mnie najpiekniejszym momentem rozpoczynajaczego sie dnia to przekrecenie klucza w stacyjce




-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Sharan ma odciecie bodajze zasilania pompy wtryskowej, ale zaraz, nie napisałes ktory masz rocznik. Czy jeszcze normalne auto czy pompowytrysk? To istotne. Daj dane auta i oznaczenie silnika a znajde co i jak.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- patryks83
- Posty: 194
- Rejestracja: 01 cze 2010, 15:48
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Luk to jest VW Sharan 1.9 TDI 1997r 66KW/90KM Nie wiem czy to ma większe znaczenie bo każdy z nich miał montowany ten sam immobilizer, firmy simens (jak na zdjęciu wyżej) i z centralki alarmu wychodzi przewód który właśnie trzeba wpiąć w immo, ale nie wiem gdzie.... A nie chce czegoś zjebać....
ILE LAT SIKAŁEŚ NA DESKĘ ZANIM CI POWIEDZIELI ŻE SIĘ JĄ PODNOSI???
CZASEM POMYŚL , NIE ZADAWAJ GŁUPICH PYTAŃ!!!!
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
patryks83 pisze:Luk to jest VW Sharan 1.9 TDI 1997r 66KW/90KM Nie wiem czy to ma większe znaczenie bo każdy z nich miał montowany ten sam immobilizer, firmy simens (jak na zdjęciu wyżej) i z centralki alarmu wychodzi przewód który właśnie trzeba wpiąć w immo, ale nie wiem gdzie.... A nie chce czegoś zjebać....
ja mam 2000r, 110KM i nie ma siemensa tylko jakąs firme krzak, nie ma rownież żółtego przewodu. Dlatego pytałem o symbol literowy silnika. ALH, AHU, AVG, musisz to sprawdzić, bo schematów jest do każdego inny, rozniacy sie duperelami.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- patryks83
- Posty: 194
- Rejestracja: 01 cze 2010, 15:48
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Chodziło mi że 1997 rocznika wszystkie miały te samo immo, a kod silnika to: ANU
ILE LAT SIKAŁEŚ NA DESKĘ ZANIM CI POWIEDZIELI ŻE SIĘ JĄ PODNOSI???
CZASEM POMYŚL , NIE ZADAWAJ GŁUPICH PYTAŃ!!!!
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Tak więc Panie kolego, problem jest złożony. Nie niemozliwy do rozwiązania ale dość złożony. Po pierwsze to musiałbys sprawdzić symbol sterownika silnika
i symbol, czyt numer Siemensa lub VDO lub MSU licznika. Powiem tyle, że aby w Sharanie wytargać sterownik silnika trzeba wypierdolić dechę
z licznikiem jest troszke mniej pierdologii
Problem jest tego rodzaju, że immo w Twoim Sharanie jest z epoki póznego średniowiecza i transmisja pomiędzy zintegrowanym w liczniku immo a jego systemem porownawczym w sterowniku silnika zapierdala cyfrowo. Ty masz urządzenie z epoki wczesnego średniowiecza
gdzie na żółty przewód leci pewnie +12V i w ten sposob tego nie rozwiążemy. Tak mozna było rozpukiwać stare omegi, vectry, itp. Tutaj jest troche wyższa filozofia. Sygnał z pastylki biegnie do zintegrowanego w liczniku jak juz mowilem immo, skad biegnie dalej cyfrowo do sterownika silnika, gdzie jest porownywany sygnał i zgodność kodu, jeżeli sie zgadza to wtedy możesz odpalić motur. To celowe aby ukrócić kradzieże aut polegające na zamianie ECU. DLatego w sposob, ktory masz na urządzeniu nie bardzo widze możliwośc zrealizowania tego. Podpowiada mi koleś z Bosch, że mozna wytargac Twój sterownik silnika, wyrżnąc układ immo, zmienić oprogramowanie i wtedy będzie to jak najbardziej możliwe, ale nie bedziesz miał tego fabrycznego zabezpieczenia. Nowsze sharany maja sterowniki EDC15 i mają immo juz tylko w sterowniku silnika i tam wbrew pozorom jest sie łatwiej dobrać. Jeżeli chcesz dalej działać to musiałbyś zdemontowac licznik i podać jego numerki. Albo sprawa sie zakonczy na wysłaniu licznika i sterownika do kogos bystrego, czyt takiego jak koleś z Bosch, albo może jest jakiś medżik, ktory to rozpierdoli sposobem, o ktorym nie śniło sie ani mi, ani kolesiowi, ale gość raczej wie co mówi, bo 4 lata przesiedział za te transmisje cyfrowe pomiędzy sterownikami w droższych wtedy autach.
ja w cyfrówce sie nie łapię za bardzo. WIem tylko ktore kable odizolowac żeby sie podłączyc w szynę i zrobic diagnostykę bez zrywania plomb




ja w cyfrówce sie nie łapię za bardzo. WIem tylko ktore kable odizolowac żeby sie podłączyc w szynę i zrobic diagnostykę bez zrywania plomb

T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- patryks83
- Posty: 194
- Rejestracja: 01 cze 2010, 15:48
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Luk dzięki za fatygę!
Dam sobie spokój z tym immo.... założyłem przekaźnik który odłącza pompę paliwa, a przekaźnikiem steruje alarm, więc chyba na jedno wychodzi....
Myślałem że będzie mniej roboty
Jeszcze raz dzięki i pozdro!!!
Dam sobie spokój z tym immo.... założyłem przekaźnik który odłącza pompę paliwa, a przekaźnikiem steruje alarm, więc chyba na jedno wychodzi....
Myślałem że będzie mniej roboty

ILE LAT SIKAŁEŚ NA DESKĘ ZANIM CI POWIEDZIELI ŻE SIĘ JĄ PODNOSI???
CZASEM POMYŚL , NIE ZADAWAJ GŁUPICH PYTAŃ!!!!
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
patryks83 pisze:Luk dzięki za fatygę!
Dam sobie spokój z tym immo.... założyłem przekaźnik który odłącza pompę paliwa, a przekaźnikiem steruje alarm, więc chyba na jedno wychodzi....
Myślałem że będzie mniej robotyJeszcze raz dzięki i pozdro!!!
kurwa teraz jak sie wycofasz to Piotruś będzie dupe truł


T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- mechanior
- Member
- Posty: 2182
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
Luk, u mnie w traji mam silnik z omegi 96r. i immo było tam już transponderowe, tak że musiałem zabrać sterownik do jednego magika żeby wyciął immo, inaczej bym silnika nie odpalił, w aucie wolałbym immo nie wycinać bo byle gnojek potem może auto podpierdolić.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: VW Sharan Immobilizer
mechanior pisze:Luk, u mnie w traji mam silnik z omegi 96r. i immo było tam już transponderowe, tak że musiałem zabrać sterownik do jednego magika żeby wyciął immo, inaczej bym silnika nie odpalił, w aucie wolałbym immo nie wycinać bo byle gnojek potem może auto podpierdolić.
Tak, ale te Wasze silniki to z tej omegi 2 już są. Ja miałem 1 generację omegi to tam immo to był banał. Podać zasilanie tu i tam i mozna było jechać, łamiąc blokadę stacyjki. Teraz juz wszedzie jest następca transponderowego immo i odcina takie rzeczy, że sie w głowie nie mieści. Co ciekawe do nowych aut nie mozna włożyć używanych podzespołów tak ot sobie. Trzeba sie udac do zaprzyjaźnionych elektroników samochodowych
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość