Regeneracja koł zamachowego
- Platino2b
- Posty: 19
- Rejestracja: 25 lis 2012, 22:27
- Krótki opis: Pozdrawiam Dawid
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Regeneracja koł zamachowego
Witam
Kopiłem parę gratów.
jak naprawić rozbite otwory.
Czekam na wasze pomysły regeneracji.
Kopiłem parę gratów.
jak naprawić rozbite otwory.
Czekam na wasze pomysły regeneracji.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Nie bawił bym sie w naprawę. Naprawa to raz, a centrowanie to dwa.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Jak koło pod tarczę 200 mm to poczekaj i sprzedaj komuś kto wstawia subaru lub alfę bo środek i tak idzie do kosza. Jak standardowe 180mm to poślij to na skup złomu i kup kolejne (nawet chyba u mojego kumpla się przewraca takie kompletne).
- andrzejqs
- Posty: 1880
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
nie wyważone koło po zabiegach regeneracyjnych potrafi zarżnąć panewkę silnika
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Lub upierdolić wałandrzejqs pisze:nie wyważone koło po zabiegach regeneracyjnych potrafi zarżnąć panewkę silnika
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Rob_trike
- President
- Posty: 10883
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
- mechanior
- Member
- Posty: 2143
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Mozna zaspawać te otwory i zrobić miedzy nimi nowe na podzielnicy, mały problem zregenerować, tylko nie wiem czy się opłaca jak chłopcy mówia że można dostać używkę.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- zetor
- Member
- Posty: 3156
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
badz twardy
saspawaj a potem DŁUTKIEM wystrugasz nowe
napewno rasz rade
saspawaj a potem DŁUTKIEM wystrugasz nowe
napewno rasz rade
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Mechanior dobrze prawi, skoro nie jest ruszona powierzchnia osadzenia na wale to są co najmniej dwa sposoby regeneracji takiego koła stosowane przez garbusiarzy :mechanior pisze:Mozna zaspawać te otwory i zrobić miedzy nimi nowe na podzielnicy, mały problem zregenerować, tylko nie wiem czy się opłaca jak chłopcy mówia że można dostać używkę.
pierwszy:
zaspawać wyrobione otwory wybrać na frezarce ewentualne nierówności powierzchni, następnie podzielnica , nowe otwory spasowane pod kołki i odjazd, śmiga jak nówka- kto tu mówi o wyważaniu skoro całość operacji odbywa się w średnicy wału- jeden warunek otwory w wale nie ruszone !!!
drugi sposób:
trochę trudniejszy jednak wiąże się również z naprawą otworów w wale. Pierwsze trzeba wyszlifować powierzchnie czołowe, koła i wału, następnie dorabiasz flansze-pilot o wysokości co najmniej 50mm, nawiercasz na wiertarce z podzielnicą otwory o stopniowanych w górę średnicach / dopasowanych do średnicy kołków, zmieścisz 2 - 3 kompletów otworów w jednym pilocie. Skręcasz całość pilot-koło-wał i dopasowanym wiertłem jedziesz otwory. Wał trochę twardy ale idzie rozwiercić. dopasowujesz kołki. Tu także nie ma potrzeby wywarzania koła. Takie "piloty" były dostępne w garbusowych sklepach.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Re: Regeneracja koł zamachowego
trzci sposob nie kupowac gowna i zaoszczedzic sobie wyzej wymienionych problemow
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Regeneracja koł zamachowego
Wiktor pisze:O kurwa ales mnie ubiegł
szybko sie kolega nam uczy
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość