Traja z silnikiem diesla
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
jakaś taka dłuuga. Jak połączyłes rame z przodem? mam nadzieję że w podłużnice są wpuszczone jakies rury, bo na zdjęciach wygląda jakbyś do czoła to tylko pospawał. Tak na marginesie to też taki mialem najpierw plan, skończyło sie jednak na wyspawaniu całej ramy
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
albo zdjęcia są jakoś zrobione pod "dziwnym kątem" albo konstrukcja jest "niespotykana"
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
wyspawało się 3,80 ale jest jeszcze raz układ kierowniczy do przegobienia za mały promień skrętu jestwinda pisze:ile ci wyszła całkowita długośc trajki?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
jest nietypowa pierwsza traja a wymogi do pierwszej rejestracji jeszcze bardziejLipa pisze:albo zdjęcia są jakoś zrobione pod "dziwnym kątem" albo konstrukcja jest "niespotykana"
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
3,8 metra? taka długa sie wydaje. moja niby któtka a ma 3 metry
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Moja ma 3,95 i nie było problemów z rejestracją
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
do 4 metrów, potem trzeba pisać do ministerstwa kroków niepotrzebnych o odstepstwo od rejestracji.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Ministerstwa dziwnych kroków.Luksky pisze:do 4 metrów, potem trzeba pisać do ministerstwa kroków niepotrzebnych o odstepstwo od rejestracji.
Nie mamy takiego ministerstwa jak piszesz.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
nie mamy takiego, ale mamy wiele innych bardziej kretyńskich.Sulkyrider pisze:Ministerstwa dziwnych kroków.Luksky pisze:do 4 metrów, potem trzeba pisać do ministerstwa kroków niepotrzebnych o odstepstwo od rejestracji.
Nie mamy takiego ministerstwa jak piszesz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
potrzebna mi porada. chodzi mi o zmiane biegów . palnowałem zrobić zmiane za pomocą linek wydaje mi się to najprostrzym sposobem. niestety w anglii nie mogę dostać linek o dłógości ponad 2.5 metra co najlepsze nikt ich nie robi na zamówienie znalazłem 2 sklepy gdzie linki robią do rowerów ale tam też wyskakuje mi że nie sprzeda mi linki 4.5 metra bo jest to niebezpieczne i zabraniają mu tego przepisy. jak inaczej mogę rozwiązać problem z biegami ??
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
kuzwa nie mogę otworzyć tego linka jak możesz wyslij mi go na priva
- winda
- Secretary
- Posty: 14850
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
wpisz w wyszukiwarke linki samochodowe. dorabiaja na wzór na wymiar jak chcesz
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
dzięki za pomocwinda pisze:wpisz w wyszukiwarke linki samochodowe. dorabiaja na wzór na wymiar jak chcesz
- zetor
- Member
- Posty: 3162
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Polecam sam tam robiłem co prawda byłem osobiście narysowane pokazałem i za 30min odebrałem 5 gotowych linek
A cena zajebistej - tzn niska
A cena zajebistej - tzn niska
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Koleś , któremu robiłem diesla, dorabiał linki do lewarka zmiany biegów, w niskiej cenie. Nie wiem ile w tym prawdy ale niby za 1 linke zaśpiewali 400zł....
- zetor
- Member
- Posty: 3162
- Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
- Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
ja za linke gazu 4 m w pancerzu
i 4 linki o róznych długościach od 30-120cm z róznymi końcówkami zapłaciłem niecałą 100
i 4 linki o róznych długościach od 30-120cm z róznymi końcówkami zapłaciłem niecałą 100
"żyj a nie istniej"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Koledzy moi od pieniędzy drożsi. Linki zmiany biegów maja inna konstrukcję niz linki gazy czy ręcznego. W nich linka jest dokładnie spasowana z pancerzem. Spróbujcie w lince gazu przytrzymac z jednej strony linke z pancerzem, a z drugiej poruszać sama linka gwarantuję, że będzie co najmniej centymetr luzu. Dla zmiany biegów oznacza to często brak możliwości wbicia biegu. To musi byc linka do zmiany biegów, żadna inna nie będzie pasowała.
Maniek, ja u siebie przełozyłem linki z mocowaniami do przodu, i przy samej skrzyni przedłuzyłem 30 cm pręta. W efekcie mam oryginalny wybierak, oryginalne linki i układ biegów jak w samochodzie.
A tak na marginesie jak chcesz je ułozyć? Linki wychodzą z tyłu skrzyni i żeby je poprowadzic do przodu musisz je zgiąć i puścić pod silnikiem, albo opasując cały zespół napędowy. Tak czy inaczej wychodzi baaaaardzo długa linka. Wystarczy niewilki luz i biegi przestana wchodzić.
Maniek, ja u siebie przełozyłem linki z mocowaniami do przodu, i przy samej skrzyni przedłuzyłem 30 cm pręta. W efekcie mam oryginalny wybierak, oryginalne linki i układ biegów jak w samochodzie.
A tak na marginesie jak chcesz je ułozyć? Linki wychodzą z tyłu skrzyni i żeby je poprowadzic do przodu musisz je zgiąć i puścić pod silnikiem, albo opasując cały zespół napędowy. Tak czy inaczej wychodzi baaaaardzo długa linka. Wystarczy niewilki luz i biegi przestana wchodzić.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
narysowanie czegoś na kompie to koszmar, ale ...
lepiej wyglada w mojej głowie
w tym aucie nie było linek do zmiany biegów tylko metalowy wybierak
wymyśliłem coś takiego, czy ktoś próbował zastosować coś takiego??...nie wiem.. czy bedzie działało??...mam nadzieję
jedno jest pewne jak się nie uda to jestem w dupie bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
wszystkie propozycje mile widziane
lepiej wyglada w mojej głowie
w tym aucie nie było linek do zmiany biegów tylko metalowy wybierak
wymyśliłem coś takiego, czy ktoś próbował zastosować coś takiego??...nie wiem.. czy bedzie działało??...mam nadzieję
jedno jest pewne jak się nie uda to jestem w dupie bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
wszystkie propozycje mile widziane
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 464
- Rejestracja: 29 wrz 2011, 19:12
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
zawsze sa dwie linki. jedna tyl przod ,druga na boki. musza byc dosc sztywne aby dawaly rade
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
dziś odwiedziłem większą połowę sklepów z częsciami do motorów w moim mieście, niestety nikt nie ma takich linek na jutro jestem umówiony w jednym sklepie gościu ma gdzieś linkę z pancerzem z tego co pamięta linka wewnętrzna ma 2 lub 2,5 mm. Zobaczymy jaka bedzie jeśli miękka to bedę musiał dać 4 linki a jak sztywna to tylko 2 ale... zobaczymy czy ją znajdzie.lukasz pisze:zawsze sa dwie linki. jedna tyl przod ,druga na boki. musza byc dosc sztywne aby dawaly rade
-
- Member
- Posty: 1064
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
W takim razie sory za zamieszanie. Byłem przekonany że w hdi jest juz tylko sterowanie linkami.
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
Przerabiałem rozwiazanie z wybieraka na wałku na linki...
Do oryginalnego mechanizmu dorobiłem plaskole ( po wczesniejszym dobraniu otymalnej długości w porownaniu do skoku dźwigienek) i do tych płaskoli doczepiłem linki, które zostały zamontowane do lewarka przystosowanego do linek. Same linki były długie. Okazało się, że dorabiacze linek sknocili temat, linka odpowiadająca za ruch wychylajacy na boki lewarek została dorobiona w taki sposób, iz miała za długi pancerz prowadzacy , iz wystawała z linki, tzn z miejsca kotwiczenia pancerza w obudowie. Efekt był taki, iż linka nie miała mozliwości wychylenia się na skrajne połozenia, które odpowiadały za wsteke i 5 bieg.... Koleś nie chciał dac linki do poprawki, i zwalił wine na mnie, iż skopałem mechanizm, wiec wymontował oryginalny łacznik z mechanizmu , który łaczył wybierak A z wybierakiem B , aby zapobiec zakleszczeniu biegów, ten zabieg "rzekomo" naprawił mechanizm. Dziwne to trochę , gdyż przed dorobieniem linek był sprawdzany prototyp na krótkich linkach i biegi wchodziły jak nóż w masło, ( obudowa lezała na migomacie luzem, bez dokręcania). Tyle teorii i praktyki w tej kwestii...
Do oryginalnego mechanizmu dorobiłem plaskole ( po wczesniejszym dobraniu otymalnej długości w porownaniu do skoku dźwigienek) i do tych płaskoli doczepiłem linki, które zostały zamontowane do lewarka przystosowanego do linek. Same linki były długie. Okazało się, że dorabiacze linek sknocili temat, linka odpowiadająca za ruch wychylajacy na boki lewarek została dorobiona w taki sposób, iz miała za długi pancerz prowadzacy , iz wystawała z linki, tzn z miejsca kotwiczenia pancerza w obudowie. Efekt był taki, iż linka nie miała mozliwości wychylenia się na skrajne połozenia, które odpowiadały za wsteke i 5 bieg.... Koleś nie chciał dac linki do poprawki, i zwalił wine na mnie, iż skopałem mechanizm, wiec wymontował oryginalny łacznik z mechanizmu , który łaczył wybierak A z wybierakiem B , aby zapobiec zakleszczeniu biegów, ten zabieg "rzekomo" naprawił mechanizm. Dziwne to trochę , gdyż przed dorobieniem linek był sprawdzany prototyp na krótkich linkach i biegi wchodziły jak nóż w masło, ( obudowa lezała na migomacie luzem, bez dokręcania). Tyle teorii i praktyki w tej kwestii...
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 22:27
- Kontakt:
Re: Traja z silnikiem diesla
dobrze wiedzieć że ktoś już coś takiego próbował ja wrzucę 4 linki na normalnym mocowaniu lewarka, zobaczymy jak wyjdzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość