Serwisówka do Subaru Leone
: 17 wrz 2012, 22:07
Tak jak w temacie poszukuje serwisówki do subaru Leone z silnikiem EA82 najlepiej na gaźniku. Jak ktoś ma to będę wdzięczny.
To sobie ściągnąłem, ale zero tam o moim modelu na gaźniku. Trudno, będę rozgryzał temat sam bo i tak planuję użyć goły słupek i postawić to na jakiś dwóch gaźnikach bo oryginalny ma tyle podciśnień, że nie jestem w stanie opanować.Luksky pisze: Jedyne co to troche o silniku znajdziesz tutaj: http://www.ch601.org/engines.htm
ja sie tak kiedys wrobiłem w golfie na silniku 1.3, gaźnik tam chyba był zrobiony na złość klientowi. Nakupilismy książek, materiałów i tak sie skończyło na wymianie motoru na 1.8sekuwawa pisze:To sobie ściągnąłem, ale zero tam o moim modelu na gaźniku. Trudno, będę rozgryzał temat sam bo i tak planuję użyć goły słupek i postawić to na jakiś dwóch gaźnikach bo oryginalny ma tyle podciśnień, że nie jestem w stanie opanować.Luksky pisze: Jedyne co to troche o silniku znajdziesz tutaj: http://www.ch601.org/engines.htm
sekuwawa pisze:To sobie ściągnąłem, ale zero tam o moim modelu na gaźniku. Trudno, będę rozgryzał temat sam bo i tak planuję użyć goły słupek i postawić to na jakiś dwóch gaźnikach bo oryginalny ma tyle podciśnień, że nie jestem w stanie opanować.Luksky pisze: Jedyne co to troche o silniku znajdziesz tutaj: http://www.ch601.org/engines.htm
Ja zamontowalem gaznik od siciery(ford) PIERBURG 2e traja nanim chodzi jakby wyjechala z japojskiej fabrykiLuksky pisze:sekuwawa pisze:To sobie ściągnąłem, ale zero tam o moim modelu na gaźniku. Trudno, będę rozgryzał temat sam bo i tak planuję użyć goły słupek i postawić to na jakiś dwóch gaźnikach bo oryginalny ma tyle podciśnień, że nie jestem w stanie opanować.Luksky pisze: Jedyne co to troche o silniku znajdziesz tutaj: http://www.ch601.org/engines.htm
Ja kupiłem poldka 1600 po regeneracji i zrobiłem pod niego kolektor. Mam nadzieję, że będzie chodził.subaruu pisze:Ja zamontowalem gaznik od siciery(ford) PIERBURG 2e traja nanim chodzi jakby wyjechala z japojskiej fabrykiLuksky pisze:sekuwawa pisze:To sobie ściągnąłem, ale zero tam o moim modelu na gaźniku. Trudno, będę rozgryzał temat sam bo i tak planuję użyć goły słupek i postawić to na jakiś dwóch gaźnikach bo oryginalny ma tyle podciśnień, że nie jestem w stanie opanować.Luksky pisze: Jedyne co to troche o silniku znajdziesz tutaj: http://www.ch601.org/engines.htm
Wyłącznie mechanika, pozbawiony również elkektrozaworku. Koleś mi tłumaczył, że to było potrzebne przy niskooktanowym paliwie, a teraz bez tego można śmiało śmigać.Katownik pisze:poldek da rade , stosowałem już te gaźniki w różnych silnikach , efekt był bardzo dobry , jaką wersje gaźnika masz czy na mechanicznym otwieraniu drugiej przepustnicy czy podciśnieniowo - te mechaniczne są lepsze.