McLaren F1
: 15 wrz 2012, 19:15
Takie cudo miałem przyjemność oglądać.
Rama kratownicowa konstrukcji własnej, zawieszenie konstrukcji własnej. Piec Audi 4,2l. Maszyna do zapierdalania
Dużo się dowiedziałem, jak "przeskakiwał" patenty McLarena. Jakiś czas temu inny twórca repliki przegrał sprawę w sądzie i musiał zniszczyć replikę oraz formy.
To jest prawdopodobnie jedyna replika, która dla laika jest nie do odróżnienia od oryginału, a do której McLaren się nie czepia.
Na razie na testach drogowych osiągnął 220km/h, twierdzi że przekroczy 320km/h ale musi jechać specjalnie do niemiec, żeby nie stracić prawka.
Niestety nie przejechałem się i zdjęcia są tylko z warsztatu, ponieważ akurat zmieniał skrzynie biegów z 5biegowej na 6.
Myślałem, że jak tam zajadę to zobaczę jakąś wielką firmę, a zobaczyłem tylko zwykły warsztat, niczym nie różniący się od naszych i zapaleńca, który zbudował to z czystej pasji.
Właściciel i twórca zarazem, człek sympatyczny, zbudował go na bazie zdjęć. Najpierw model w skali, potem to co widać na zdjęciach.Rama kratownicowa konstrukcji własnej, zawieszenie konstrukcji własnej. Piec Audi 4,2l. Maszyna do zapierdalania

Dużo się dowiedziałem, jak "przeskakiwał" patenty McLarena. Jakiś czas temu inny twórca repliki przegrał sprawę w sądzie i musiał zniszczyć replikę oraz formy.
To jest prawdopodobnie jedyna replika, która dla laika jest nie do odróżnienia od oryginału, a do której McLaren się nie czepia.
Na razie na testach drogowych osiągnął 220km/h, twierdzi że przekroczy 320km/h ale musi jechać specjalnie do niemiec, żeby nie stracić prawka.
Niestety nie przejechałem się i zdjęcia są tylko z warsztatu, ponieważ akurat zmieniał skrzynie biegów z 5biegowej na 6.
Myślałem, że jak tam zajadę to zobaczę jakąś wielką firmę, a zobaczyłem tylko zwykły warsztat, niczym nie różniący się od naszych i zapaleńca, który zbudował to z czystej pasji.