Strona 1 z 5
trajka kopera
: 23 sie 2012, 23:12
autor: koper937
Witam .Chciałbym zaprezentowac wam swoja trajke na bazie fiata 126p sklepana na zlot motocyklowy w maju teraz własnie jestem w trakcie przerabiania i poprawiania błędów konstrukcyjnych kture sie ukazały na zlocie gdy traja dostała nieżle w dupe
czekam na wasze opinie
Re: trajka kopera
: 23 sie 2012, 23:53
autor: Sulkyrider
Dla formalności zamelduj się w powitalni. Łatwiej się potem gada.
Re: trajka kopera
: 24 sie 2012, 09:20
autor: Wiktor
dokładnie zamelduj sie
a traja wyjebana w kosmos
Re: trajka kopera
: 24 sie 2012, 15:32
autor: andrzejqs
jak Wiktor traja wyjebana w kosmos zawieszenie z przodu jest zdupcone
Re: trajka kopera
: 11 wrz 2012, 14:40
autor: Przemek
a ja uważam, że ładniej by się prezentowała ze szprychowanym przednim kołem, np. z CZ-tki byłoby OK
Re: trajka kopera
: 11 wrz 2012, 14:58
autor: Czarek-trike
Przemas pisze:a ja uważam, że ładniej by się prezentowała ze szprychowanym przednim kołem, np. z CZ-tki byłoby OK
oo panie gdzież to do trajki koło od cezety
Traja to nie śmietnik, byle czego tam się nie wrzuca
poza tym, było by ryzyko, że jak kolega postawi traje do pionu to szprychowane koło od ceśki umrze śmiercią tragiczną
Re: trajka kopera
: 11 wrz 2012, 15:12
autor: Przemek
oj tam, ot tam od razu umrze śmiercią tragiczną
Ja w kilku trajkach widziałem kółko od czesi i wyglądało spoko! Nie wiem jak z wytrzymałością, więc się nie wypowiadam, ale trajka na malaczu raczej nadmiarem mocy nie grzeszy
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 19:25
autor: Wiktor
ale jest wyjebana
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 21:22
autor: Przemek
Wiktor pisze:ale jest wyjebana
to dobre podsumowanie
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 22:54
autor: koper937
Przemas pisze:Wiktor pisze:ale jest wyjebana
to dobre podsumowanie
Witam kolegów dziekuje za piękne podsumowanie mojej trajeczki
a co do koła od cz miałem juz takie raz zamontowane pare razy przód w gurze i felga się już do niczego nie nadawała także wolę sprawdzone alu od gs500 choć szprychowane wyglądało by bajecznie
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 23:08
autor: Przemek
w takim razie Czarek miał racje pisząc, że kolo może szybko umrzeć
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 23:13
autor: koper937
z przedniego kółka jestem bardzo zadowolony gorzej z tylnych felg bo to orginały od fiata stilo 7" szerokosci a powinno byc 9" musze je poszerzyc a szczerze nie wiem jak sie do tego zabrać
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 23:19
autor: Przemek
W temacie mechaniora jak pamiętam są zdjęcia, gdzie możesz podejrzeć jak to zrobić. Prosta robota, ale wymaga dokładności
Re: trajka kopera
: 12 wrz 2012, 23:22
autor: koper937
ogulnie to miałem taki pomysł żeby iść do tokarza co mi na tokarce rozetnie felgi wywalcowac na walcarce paski blachy dopasowac do felgi i ruwno zespawac ale zobacze u mechaniora morze ma lepszy patent
Re: trajka kopera
: 13 wrz 2012, 09:38
autor: Przemek
robi się to tak jak piszesz, ale można obejść tokarza
Re: trajka kopera
: 13 wrz 2012, 17:07
autor: andrzejqs
tak z oka widać wady przedniego zawieszenia ZŁA GEOMETRIA GŁÓWKI RAMY I BRAK PAŁĄKA ZAPEWNIAJĄCEGO TRZYMANIE KOŁA W PIONIE zapodaj fote tego widelca z boku to sie inni wypowiedzą
Re: trajka kopera
: 13 wrz 2012, 17:24
autor: koper937
Prosze zdjęcia przedniego zawieszenia
Re: trajka kopera
: 13 wrz 2012, 20:11
autor: andrzejqs
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 19:18
autor: sekuwawa
Schemat budowy zawieszenia jak najbardziej OK, natomiast nie należy czytać odnośnie wyprzedzenia bo w przypadku trójkołowców musi być mniejsze niż w przypadku motocykli. Wielu kiedyś badało temat fabrycznych zawieszeń revaco i część forumowiczów twierdziło, że wyprzedzenie wynosi 0 (zero).
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 21:06
autor: koper937
Koledzy jeśli morzna to wytłumaczcie mi jaśniej odnośnie co jest nie tak z moim zawieszeniem,chętnie posłucham porad odnosnie przeróbek jakie mi zaproponujecię
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 21:29
autor: Przemek
na temat geometrii siedzę cicho. Co do konstrukcji zawieszenia to chodzi chyba o to, że te małe wahacze można spiąć w całość i zamiast dwóch wahaczy zrobić jeden w kształcie litery U, tak jak np. w shl m11. Można zrobić pojedyncze, ale wtedy całość musi mieć dużą sztywność, żeby koło nie uciekało na boki. Tak myślę, jak się mylę to mnie poprawcie
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 21:38
autor: yunkers
ja stawiam bardziej na kwestie estetyczną
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 21:54
autor: koper937
Ogulnie to całe zawieszenie chodzi prawidłowo co do tych wachaczy to jak jeźdze po polnych drogach koło potrafi sie krzywić ale to wina źle wywierconych otworów w wachaczach na szpilke koła sa jajowate bo wiercone zwykłą wiertarka i to jeszcze na odpierdziel bo sie spieszyłem na zlot
Wachaczyki zrobie nowe a w miejscu otworu na szpilke koła wspawam tuleje 20-30mm tak jak maja czasami zawieszenia typu apside-down mz-tka tak miała np.
Proszę o to link jak smigam na zlocie
http://www.youtube.com/watch?v=rq0C-CES-qs
Re: trajka kopera
: 14 wrz 2012, 22:34
autor: adaśko
wina źle wywierconych otworów w wachaczach na szpilke koła sa jajowate bo wiercone zwykłą wiertarka i to jeszcze na odpierdziel bo sie spieszyłem
Rozjębało mnie
japierdole
Re: trajka kopera
: 17 wrz 2012, 04:43
autor: foob
adaśko pisze:wina źle wywierconych otworów w wachaczach na szpilke koła sa jajowate bo wiercone zwykłą wiertarka i to jeszcze na odpierdziel bo sie spieszyłem
Rozjębało mnie
japierdole
no co ? spieszył sie
mnie wydaje sie ze na jednym zdjęciu sa trochę lagi juz wygięte