Re: Trajka VW Sulkyridera
: 18 kwie 2014, 21:28
Sulki - mam silnik 1,8 G60 160KM - bez G... zamiast tego można zrobic turbo na wydechu [ kolektor i turbo z diesla 1,9 ]
Zmieni sie smoka na takiego z natryskiem oleju na denko tłoka, miske olejową i nowy program do kompa
Po tych zmianach można uzyskac moc do 180 KM - ten silnik jest przygotowany pod takie obciążenia, a nawet wieksze
Silnik + osprzet (bez turba) = 1000zł
Nowy program = 1000-1200zł no chyba że ktoś za flaszke Ci to ogarnie
Turbo + graty = ok 1600zł no chyba że masz tajne dojścia do tanich klamotów
Zainteresowany
Tańsza opcja to też vw 1,8 8V tyle że 90KM Golf II GU gaźnik, pompa paliwa w bloku, GX - wtrysk k-jetronic, pompy paliwa 2szt niskiego i wysokiego ciśnienia, RP monowtrysk, pompa w zbiorniku.
Miałem GU i GXa fura ganiała, latała a spalanie no cóz GU ok 8-10, GX 10 - hmm ile było w baku
Zmieni sie smoka na takiego z natryskiem oleju na denko tłoka, miske olejową i nowy program do kompa
Po tych zmianach można uzyskac moc do 180 KM - ten silnik jest przygotowany pod takie obciążenia, a nawet wieksze
Silnik + osprzet (bez turba) = 1000zł
Nowy program = 1000-1200zł no chyba że ktoś za flaszke Ci to ogarnie
Turbo + graty = ok 1600zł no chyba że masz tajne dojścia do tanich klamotów
Zainteresowany
Tańsza opcja to też vw 1,8 8V tyle że 90KM Golf II GU gaźnik, pompa paliwa w bloku, GX - wtrysk k-jetronic, pompy paliwa 2szt niskiego i wysokiego ciśnienia, RP monowtrysk, pompa w zbiorniku.
Miałem GU i GXa fura ganiała, latała a spalanie no cóz GU ok 8-10, GX 10 - hmm ile było w baku