moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
fatboy
Posty: 7
Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
Kontakt:

moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: fatboy »

miał być ford 1,8i,ale ostatecznie golf II poszedł na żyletki i zaczynam budowę na czwórce rzędowej 1,3 54KM.Chwilowo nic się nie będzie działo bo będę chomikował stal,ale jak ktoś ma jakieś pomysły i już "TO"przerabiał będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi rozwiązań z tym silnikiem.Na pewno makpersony pojdą na złom bo taki wysoki zawias gryzie się z moją wizją ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czarek-trike
Posty: 9309
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: Czarek-trike »

pokaż tego hadeka i awoka, co widać na fotach :D
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
fatboy
Posty: 7
Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: fatboy »

HD fatboy,chyba każdy wie jak wygląda ;) awok sport w trakcie kompletowania gratów,brakuje mi całego przodu i zbiornika,szukam oczywiście oryginałów.Może jutro zrobię fotę hd i wstawię na życzenie:)
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: Sulkyrider »

Sprawdź na początek czy kolo pasowe na wale jest dobrze dociągnięte :)
Bo z doświadczenia wiem, że 1.3 moze zrobić nagle klik klik i będzie wart tyle, ile waży :)
A tak powaznie - jaki masz plan? Oryginalna skrzynia i silnik poprzecznie? W tym układzie proponował bym wykorzystanie oryginalnej belki na której wisi silnik i od razu masz mocowania wahaczy.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
fatboy
Posty: 7
Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: fatboy »

Sulkyrider pisze: A tak powaznie - jaki masz plan? Oryginalna skrzynia i silnik poprzecznie? W tym układzie proponował bym wykorzystanie oryginalnej belki na której wisi silnik i od razu masz mocowania wahaczy.
tak właśnie będzie,mam wizję niskiego dragstylowego sprzętu,a silnik ze skrzynią i tak rozbiorę wymienię uszczelnienia i zużyte części,tylko wpierw chcę to postawić na kołach.Silnik chodzi więc go przejrzę w innym terminie,trochę znaczy teren olejem,ale ma jeszcze swoją moc.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: Sulkyrider »

Czyli w miejsce macpersonów np. drugi wahacz, wtedy masz zawias wielowahaczowy, do tego amory jakieś ze sprężynami, czy masz inny plan?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
fatboy
Posty: 7
Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: fatboy »

myślałem wykorzystać oryginalne mocowanie mcph. i zamocować w miejsce po dwóch śrubach, po dwa krótkie amory motocyklowe
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka

Post autor: Sulkyrider »

Nie wiem. Amory motocyklowe są przeznaczone do nacisku wzdłuż, a mcperson ma za zadanie równiez utrzymywac os koła w poziomie, nie wiem czy motocyklowe nie zużyja się czybciej lub po prostu nie będą się chciały giąć.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 0 gości