moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
- Kontakt:
moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
miał być ford 1,8i,ale ostatecznie golf II poszedł na żyletki i zaczynam budowę na czwórce rzędowej 1,3 54KM.Chwilowo nic się nie będzie działo bo będę chomikował stal,ale jak ktoś ma jakieś pomysły i już "TO"przerabiał będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi rozwiązań z tym silnikiem.Na pewno makpersony pojdą na złom bo taki wysoki zawias gryzie się z moją wizją
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 9309
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
pokaż tego hadeka i awoka, co widać na fotach
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
HD fatboy,chyba każdy wie jak wygląda awok sport w trakcie kompletowania gratów,brakuje mi całego przodu i zbiornika,szukam oczywiście oryginałów.Może jutro zrobię fotę hd i wstawię na życzenie:)
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
Sprawdź na początek czy kolo pasowe na wale jest dobrze dociągnięte
Bo z doświadczenia wiem, że 1.3 moze zrobić nagle klik klik i będzie wart tyle, ile waży
A tak powaznie - jaki masz plan? Oryginalna skrzynia i silnik poprzecznie? W tym układzie proponował bym wykorzystanie oryginalnej belki na której wisi silnik i od razu masz mocowania wahaczy.
Bo z doświadczenia wiem, że 1.3 moze zrobić nagle klik klik i będzie wart tyle, ile waży
A tak powaznie - jaki masz plan? Oryginalna skrzynia i silnik poprzecznie? W tym układzie proponował bym wykorzystanie oryginalnej belki na której wisi silnik i od razu masz mocowania wahaczy.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
tak właśnie będzie,mam wizję niskiego dragstylowego sprzętu,a silnik ze skrzynią i tak rozbiorę wymienię uszczelnienia i zużyte części,tylko wpierw chcę to postawić na kołach.Silnik chodzi więc go przejrzę w innym terminie,trochę znaczy teren olejem,ale ma jeszcze swoją moc.Sulkyrider pisze: A tak powaznie - jaki masz plan? Oryginalna skrzynia i silnik poprzecznie? W tym układzie proponował bym wykorzystanie oryginalnej belki na której wisi silnik i od razu masz mocowania wahaczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
Czyli w miejsce macpersonów np. drugi wahacz, wtedy masz zawias wielowahaczowy, do tego amory jakieś ze sprężynami, czy masz inny plan?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 cze 2012, 21:13
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
myślałem wykorzystać oryginalne mocowanie mcph. i zamocować w miejsce po dwóch śrubach, po dwa krótkie amory motocyklowe
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: moja trike vieśwagen 1,3 rzędówka
Nie wiem. Amory motocyklowe są przeznaczone do nacisku wzdłuż, a mcperson ma za zadanie równiez utrzymywac os koła w poziomie, nie wiem czy motocyklowe nie zużyja się czybciej lub po prostu nie będą się chciały giąć.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 0 gości