bandit pisze:Rob, dla "świętego spokoju" i własnego bezpieczeństwa lepiej je zalożyć, bo trafisz na upierdliwca i moze byc problem. poza tym w nocy widać jedno światło z przodu na drodze(w traji jak jest 1 światło) , gośc jadący z przeciwka moze pomysleć że jedzie jednoślad, i moze wpaść na genialny pomysł wyprzedzania, a wtedy przy blizszej konfrontacji, dobrze mieć gdzie uciekać. Co jak co może w przepisy dokładnie tego nie precyzują , ale tworząc nasze pojazdy trza też pomyśleć o bezpieczeństwu własnym i innych użytkowników drogi.
Masz w 100% rację - obrysy to mus - ale ja pisalem o punktach świetlnych - czyli lampach do oswietlania drogi - jest o nich w przepisach
Pozdrawiam Rob
p.s. nie raz zapierdalałem po rowie bo np ciężarówką albo nie widział albo zignorował szerokość traji
czyli lampy na błotnikach wystarcza czy trzeba na przód wrzucać bo się gubię a nie chcę jeździć na przegląd po 100 razy bo wąsiur ze stacji powie że jest coś nie tak
Teraz piszemy o 2 różnych sprawach.
1. Obrysy na błotnikach białe z przodu- musza albo powinny być, ze wzgledu na to co pisałem wyżej.
2. Dodatkowe oświetlenie co pisał Rob to inna bajka.
z przodu dwa punkty świetlne - oświetlające drogę chyba z rozstawem minimum 40 cm ( nie chce mi się ustawy czytać )
obrysówki nie obowiązkowe ale zdroworozsądkowo konieczne przy tak szerokim pojezdzie
kable w rurkach do błotników powiadasz?
jechalismy z Czerwonymskorpionem na zlocik pękła mu rurka od błotnika. był zajebisty problem pospawac ją w przydrożnym warsztacie bez uszkodzenia kabli w rurce
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
winda pisze:kable w rurkach do błotników powiadasz?
jechalismy z Czerwonymskorpionem na zlocik pękła mu rurka od błotnika. był zajebisty problem pospawac ją w przydrożnym warsztacie bez uszkodzenia kabli w rurce
da się pospawać z kablami - robiłem tak kilkakrotnie w trike I
Kwestia szybkiego chłodzenia
Potem zrobiłem odciągi do błotników i po problemie
Odciągi to podstawa. Pamiętam pierwszy wyjazd moja traja na zlot do Wenecji. w sobotę rano szukałem spawarki w Żninie, i w niedziele przed wyjazdem, i tak po drodze prawy błotnik prawie odpadł... po wspawaniu 2 odciągów na każda stronę problem się rozwiązał. Jak dobrze się zrobi odciągi to kable w rurkach i po problemie.
no i kurier przywiózł mi przodzik do składaka he he he mam nadzieję że będzie jutro ładnie to zamontuje i zacznę dłubać z osprzętem jakieś propozycje jak najlepiej wykonać poddupnik ? myślałem o wygięciu z rury przyspawaniu blachy na wierzch i na to jakaś wołowina na gąbce jak jest u was?
bandit pisze:Odciągi to podstawa. Pamiętam pierwszy wyjazd moja traja na zlot do Wenecji. w sobotę rano szukałem spawarki w Żninie, i w niedziele przed wyjazdem, i tak po drodze prawy błotnik prawie odpadł... po wspawaniu 2 odciągów na każda stronę problem się rozwiązał. Jak dobrze się zrobi odciągi to kable w rurkach i po problemie.
hej - mozesz pokazac jakas fotke jak rozwiazales to z odciagami ? rurki pekly, pospawalem, pekly itd - z tego co widze to czas zrobic odciagi - z gory dzieki.
Winda widziałem filmik z twoją trają jak ganiasz tam i z powrotem po ulicy i stawiasz ją na lacza he he fajna bestia .jakiej tam wielkości kółka założyłeś ?
hellmood pisze: Winda widziałem filmik z twoją trają jak ganiasz tam i z powrotem po ulicy i stawiasz ją na lacza he he fajna bestia .jakiej tam wielkości kółka założyłeś ?
koła tylne tylko 275 , 15 cali.
na filmie przód jest jeszcze malutki 120 na 15 cali
teraz jest 200 na 18 cali
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
hellmood pisze:Winda widziałem filmik z twoją trają jak ganiasz tam i z powrotem po ulicy i stawiasz ją na lacza he he fajna bestia .jakiej tam wielkości kółka założyłeś ?
koła tylne tylko 275 , 15 cali.
na filmie przód jest jeszcze malutki 120 na 15 cali
teraz jest 200 na 18 cali
kurde toż to potwór. teraz to pewnie już całkiem zniknąłeś w czeluściach bestii już na filmie wyglądałeś na małego w porównaniu z maszyną a teraz to już boje się wyobrazić he he he