trajka wojtek1 w budowie

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

dzięki za odpowiedz mógł by ktoś wrzucić zdjęcie jak jest zamontowany taki amorek skrętu a te amorki od klapy są długie raczej ?
Awatar użytkownika
andy
Posty: 1003
Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: andy »

coś takiego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Czarek-trike
Posty: 9312
Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
Krótki opis: NO BAR, TO FAR
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: Czarek-trike »

wojtek 1 pisze:dzięki za odpowiedz mógł by ktoś wrzucić zdjęcie jak jest zamontowany taki amorek skrętu a te amorki od klapy są długie raczej ?
pacz moje obie trajki tak mają, w trajce nr 2 mam amorki od tylnej klapy jakiegoś samochodu typu kombi, bez amorków jazda jest nie pewna, a z amorkami przy 90 km/h można śmiało pasażerkę za kolano trzymać :wink:
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

niezbyt ciekawie to wygląda musze pomyśleć nad czymś ciekawszym .a w silniku dwa korbowody do wymiany wał do szlifu wrzucam od razu nowe pierścionki
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

bez urazy nie doczytałem że to Twoja trajka musze znaleźć coś od moto
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Silnik zrobiony dzisiaj latałem po mieście całe popołudnie rwie jak szalona .Słabe hamowanie serwo musze wstawić ,Pozdrawiam i mam nadzieje że się spotkamy gdzieś na trasie :D :D :D :D
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Panowie powrócił problem panewek w silniku vw 1.8.G60 wał był szlifnięty nowe panewki wyjeżdziłem 30 litrów paliwa i panewki szlak trafił . Mam drugi wał ale zastanawiam się w czym problem, silnik orginalnie był w vw passat b3 czyli zamontowany w poprzek a w trajce jest w zdłużnie jak w audi 80 b3 .zastanawiam się czy w adui jest inna pompa oleju ze smokiem ,a może wystarczy nalać litr oleju więcej bo przy przyśpieszaniu i hamowaniu chlupie w misce i smok nie zasysa oleju przez moment albo wspawać przegrodę w misce nie chciał bym się zdziwić po raz trzeci bo sprzedam warjatke.Nie takie manewry odstawiamy i sprzęty latają a tu pomysłów brak .Jak ma ktoś pomysł to proszę o wszystkie przemyślenia. WIKTOR PROSZE O PODPOWIEDZ .
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: andrzejqs »

No to nie trafiłeś z tym olejem nie stawiał bym na to silniki obracają w różne strony i jest ok (nie dotyczy do góry miską :lol: :lol: :lol: ) w subarowych to nawet miskę obcinają
Co prawda nie wiem jaką masz skrzynie , ale jeśli kombinowałeś coś z kołem zamachowym to tu upatrywał bym przyczyny ( wirująca albo odstająca masa koła)
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: Wiktor »

z tego co piszesz panewki poleciały na korbach
sa to najbardziej obciażone miejsca na wale, ale nie maja nic wspolnego z kolem zamachowym
sprawdz jakie masz cisnienie oleju na goracym silniku.
no i moze spróbuj włozyc orginalny wał uzywany bez szlifu, z nowymi nominalnymi panewkami
Ja tam szlifowanych wałów nie uzywam.
idą zmiany
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: andrzejqs »

Trzeba sekcie denatowi zrobić :( :( które panewki poszły ,ja pisałem o panewkach głównych
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Pierwszy wał był nominalny zatarły się w nim panewki na korbach .Drugi po szlifie robiony u gościa który zrobił mi z 15sztuk i zawsze było ok więc nie biorę pod uwagę partaczenia, nie zastanawiałem się po pierwszym zatarciu nad przyczyną myślałem stało się tym bardziej że sporo nim gazowałem jak jeszcze koła z przodu nie było.zmieniona była też pompa oleju z innego silnika .Koło zamachowe lekko stoczone za wieńcem coś mi rozrusznik obcierał .skrzynia jest od vw t3 ma obcięty dzwon i jest zrobiona flansza żeby silnik nie leżał jak w busie .mam jeszcze jeden wał nominalny ale musi być przyczyna bo skutki widać .
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Mam jeszcze bmw 525 na Niemcu może taki silnik wstawić ?Ale G60 pięknie gwiżdze i szkoda sezonu na przeróbki .A jak latałem na 3 i 4 biegu na prostej drodze koło unosi po dołożeniu gazu to olej w misce nie przelewa się do tyłu pompa w tym silniku jest przy " kole zamachowym "a smok blisko środka miski jest to możliwe nie wiem już co myśleć :?: :?:
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1880
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: andrzejqs »

A wiesz które panewki ci poszły?

zobacz co zrobili z tym silnikiem w t3 i smarowanie jest

https://img2.sprzedajemy.pl/540x405_vw- ... 496222.jpg

teraz sprawdzenie ciśnienia oleju to nic nie da bo pewnie spadło jak wywaliło panewki
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

poszły panewki korbowodowe .Znam te silniki z busa grzebałem kiedyś przy takich pompa oleju i miska są inne niż w osobówce i bus dęba nie staje :D
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Wstawiałem kiedyś do t3 1.9 TD z osobówki i wszystko cykało oczywiście osprzęt przekładałem
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wisnia »

A czy smarowanie na panewki jest??? Może jakiś kanał się przytkał??????
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 950
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: mazda »

Ja mogę poratować Cię kompletnym silnikiem 1,8 g60... no może bez G i koła zamachowego :mrgreen:
Obstawiam zatkane kanały smarowania panewek lub pompa oleju daje po dupie.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

Cos natchnienie mnie opucilo na kolejny remont jakie koszta za silnik czytałem ze szukales felg posiadam oryginalne ;;szprychowe''od bmw 5
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 950
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: mazda »

Podrzuć foty felg na : garaz.mazura@gmail.com
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: adaśko »

a nie lepiej innego silnika poszukać?
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: adaśko »

wiadomo że nie wie się na co się trafi , ale zawsze to taniej niż inwestycja w remont np. mam teraz do wzięcia za 800 pln 2.0 8v z golfina 3 z wiadomego żródła ,po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu i jak na 100% spasuje mi do trajki to biorę
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
mazda
Posty: 950
Rejestracja: 27 sty 2007, 20:52
Krótki opis: Kupic, sprzedac, zamienic - handlarz doskonał
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: mazda »

Adaśko 800zł za kompletny motor ? Słupek + osprzęt, zamach, komputer, wiązki, sonda. Ogólnie silnik dobry 115KM odporny na katowanie, niskie spalanie i tanie części.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4477
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: adaśko »

chyba tak bo znajomek chce wsadzac Diesla chuj wie po co :?: skoro to i tak na gazie jeździ ,ale skoro do landrowera wsadza Bogdanowy zestaw do trajki czyli bmw v8 4litry na manualu i tylko z napędem na tył
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2013, 23:08 przez adaśko, łącznie zmieniany 1 raz.
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
wojtek 1
Posty: 41
Rejestracja: 14 lut 2012, 02:21
Kontakt:

Re: trajka wojtek1 w budowie

Post autor: wojtek 1 »

foty zrobie to zapodam a co do silnika to G 60 na czwartym biegu kolo podrywa i ludziska na miescie poznają gwizd trajki jak latam wiec zostane przy G6O .Mam cale BMW 525 170km
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości