traja na subaru EA81 1,8l

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: krobia »

winda pisze:jak tak bedziecie ciągle jeżdzili winda w góre i dół to się porzygacie :mrgreen:
Czyli jak jeździć....w bok :?: :?:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14840
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: winda »

RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: krobia »

o tym samym myslałem tylko mi sie szukac nie chciało :lol:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

20120103507.jpg
Witam pare fotek z połonczenia subaru, i przekładni garba
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

subaruu pisze:
20120103507.jpg
Witam pare fotek z połonczenia subaru, i przekładni garba
o....rwa zj,,,,łem niedałem opisu coś przycisnołem i poszło :o :o :o
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: rozi »

Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
a gdzie będzie chłodnica z tyłu czy z przodu bo ja BOMBEL słusznie zauważył z przodu jaja sobie usmażysz a z tyłu jakoś tak brzydko :? najlepiej byłoby po bokach dwie :idea:
Ostatnio zmieniony 08 sty 2012, 22:26 przez rozi, łącznie zmieniany 1 raz.
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

:?
subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra[/quo :wink: te]
masz racje jest nisko nawet za nisko zobaczymy jak wyjedzie z nory
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: rozi »

subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra


tzn że zrobiłeś tylko z koła garba? czy tak jak Wiktor z dwóch
Niedyskretne pytanie; Ile chciałbyś za flanszę :mrgreen:
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

rozi pisze:
subaruu pisze:
rozi pisze:Koło zamachowe łączyłeś z dwóch i jest skręcane jeśli dobrze widzę :roll:
Trochę nisko będzie chyba że podniesiesz na zawieszeniu!!!
koło zrobiłem ,przerobiłem garbulca ,napawane obróbka wiercenie i gra


tzn że zrobiłeś tylko z koła garba? czy tak jak Wiktor z dwóch
Niedyskretne pytanie; Ile chciałbyś za flanszę :mrgreen:
niemysilałem nigdy aby zarabiaci natym nawet niewiem czy będzie pasowało do twojego pieca a jaki masz piecyk,jaki model to jest ważne
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: rozi »

2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

rozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samo
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: sekuwawa »

A ja mam tylko pytanie jak to jest że u Ciebie minęły się dolna śruba mocująca oryginalną obudowę zamachu subaru e szpilką która pasuje na skrzynie garba? Tak patrzę na twoje zdjęcia i mm wrażenie że masz jednak silnik EA82 a nie 81.
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: rozi »

subaruu pisze:
rozi pisze:2,2 masz już zdjęte wymiary chyba że masz inny piec?
da się zrobić daj fote twojego moto od strony koła zamachowego zobaczymy czy to samo
:cry: dusza z tyłu ja mam całkiem inny
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

sekuwawa pisze:A ja mam tylko pytanie jak to jest że u Ciebie minęły się dolna śruba mocująca oryginalną obudowę zamachu subaru e szpilką która pasuje na skrzynie garba? Tak patrzę na twoje zdjęcia i mm wrażenie że masz jednak silnik EA82 a nie 81.
Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: sekuwawa »

subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO :wink:
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

subaruu pisze:
sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Na bloku jest wyryte EA81 chyba że żle widze ,a otwory wcale się nie mineły nieskręcałem na te dolne tylko w miejscu kołków rozwierciłem na ,M10 dodałem dodatkowe mocowanie w miejsce poduszek oczywisicie będzie to dodatkowe podparcie do mojego orurowania ,i wypierdole,,, ten pojebany gazinik wstawie z łady niema tylu węrzyków
Z tego co znalazłem w sieci to EA81 były na popychaczach, a wydawało mi się że twój jest na pasku. Ja w swoim też planuję gaźnik od Łady lub 125p bo ten oryginalny po tylu latach i na tylu podciśnieniach to nie ma prawa działać :)
Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: sekuwawa »

subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

sekuwawa pisze:
subaruu pisze: Masz morze i racje ta jedynka wygląda jak dwujka ,co do gazinika to z łady będzie lepszy od FSO ,jakie hamulce robisz na tył bembny,czy tarcze jak tarcze to z czego i jak
U mnie są poszerzane felgi od mercedesa chyba 210 i takie mam też tarcze hamulcowe. Zaciski podpasowałem przednie od fiata uno. Fotki moich piast znajdziesz w moich starszych postach.
fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: sekuwawa »

subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

sekuwawa pisze:
subaruu pisze:fajnie ale jakie masz tylne zawiecho ja mam suchyh półosiach kółka 345/35/15 i mysile o tarczowych
Zawiechę mam na mokrych, a tarcze zawsze warto zamontować. Podzwoń do sklepów z częściami do garbów bo chyba mieli tarce od razu na wielowypust garbusowy i wtedy nie musisz dorabiać piast.
Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: sekuwawa »

subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.
subaruu
Posty: 59
Rejestracja: 11 gru 2011, 21:52
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: subaruu »

sekuwawa pisze:
subaruu pisze:Dzięki tak własinie zrobie ,jeszcze jakiesi serwo i heble gotowe
Olej serwo. Pompa sprzęgłowa od fiata jako hamulcowa, odpowiednie przełożenia na dźwigni hamulca i kółka stają w miejscu po lekkim wciśnięciu. Trenowaliśmy temat i nie ma naprawdę sensu pakować się w serwo bo to ani ładne ani praktyczne w zamocowaniu, a samą pompę ładnie schowasz.
Dobra ja mam teraz zamontowaną z Audi B4 sprzęgłową bedzie dobra
Awatar użytkownika
El Kopyto
Posty: 1013
Rejestracja: 27 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Re: traja na subaru EA81 1,8l

Post autor: El Kopyto »

jak coś to mam tarcze z zaciskami i klockami od omegi na zbyciu
Amatorzy zbudowali arke a zawodowcy tytanic
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości